افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 3 October , 2024
0

تسریع در تحویل خودروهای دایون

  • کد خبر : 384365
تسریع در تحویل خودروهای دایون

به گزارش بازار، آگیل مصطفایی با اشاره به تسریع در تحویل خودروهای ثبت نامی قبل از سال و ابتدای سال 1403 و تعهد تحویل در ماه های مهر، آبان و آذرماه سال جاری، این خودروها تحویل داده شده است. به خریداران در پایان شهریور. وی علت اصلی تسریع در تحویل خودروهای Y7 دایون از شرکت […]

به گزارش بازار، آگیل مصطفایی با اشاره به تسریع در تحویل خودروهای ثبت نامی قبل از سال و ابتدای سال 1403 و تعهد تحویل در ماه های مهر، آبان و آذرماه سال جاری، این خودروها تحویل داده شده است. به خریداران در پایان شهریور.

وی علت اصلی تسریع در تحویل خودروهای Y7 دایون از شرکت صنایع خودروسازی ایلیا را تغییرات سطوح مختلف مدیریتی این سازمان از ابتدای سال عنوان کرد و گفت: در مدت مذکور در خصوص صدور دعوتنامه. و تکمیل پرداخت خودروی مشتریان (در فصل بهار و تابستان)، اقدام شد.

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا تاکید کرد: اقدامات انجام شده برای تحویل زودهنگام خودروهای مشتریان با هدف افزایش رضایتمندی مشتریان، تجربه خرید و دریافت خدمات در خور شأن خودروسازی ایلیا که امری مهم است، اجرا شد. علامت بزنید. از تعهد بالای گروه به مشتریان خود.

مصطفی بیان کرد: تحویل زودهنگام (90 روز کاری – ظرف 60 روز) به مشتریان بنا به درخواست مدیران صنایع خودروسازی ایلیا و در راستای افزایش رضایت مشتریان اجرا شد.

وی ادامه داد: برنامه ریزی انجام شده در صنایع خودروسازی ایلیا با هدف افزایش رضایت مشتریان از طریق ارائه بهترین خدمات فروش خودرو به آنها می باشد.

معاون بازاریابی و فروش صنایع خودروسازی ایلیا تصریح کرد: در حال حاضر شرایط فروش خودرو در صنایع خودروسازی ایلیا در طرح های مختلف نقدی و اقساطی در قالب شرایط تحویل 30 و 75 روز کاری اجرا می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=384365

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.