افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

تساوی ناتمام استقلال خوزستان و ملوان در اهواز

  • کد خبر : 250076
تساوی ناتمام استقلال خوزستان و ملوان در اهواز

آفتاب نیوز: در چارچوب روز بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های جام خلیج فارس، تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی از ساعت 18:15 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. -1. این در حالی است که کوپال ناظمی با […]

آفتاب نیوز:

در چارچوب روز بیست و پنجم لیگ برتر فوتبال باشگاه های جام خلیج فارس، تیم های استقلال خوزستان و ملوان بندر انزلی از ساعت 18:15 در ورزشگاه غدیر اهواز به مصاف یکدیگر رفتند که این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. -1.

این در حالی است که کوپال ناظمی با کمک بهمن عبداللهی و صادق رستمی قضاوت این دیدار را بر عهده داشت. استقلال خوزستان با کسب یک برد و یک تساوی در 2 هفته اخیر در تلاش برای فرار از منطقه سقوط است. در آن سوی میدان پس از دو شکست متوالی در دو هفته اخیر، برای پایان در رده چهارم و ماندن در مسیر کسب سهمیه، به دنبال بازگشت به مسیر پیروزی بودند.

ملوان که برای جبران نتایج هفته های اخیر در این دیدار غایب بود، در دقیقه 38 از رضا جعفری گلزنی کرد و در اهواز با نتیجه یک بر صفر از استقلال خوزستان پیش افتاد. نیمه اول با این تک گل به سود شاگردان مهدی تارتار به پایان رسید. در ابتدای نیمه دوم استقلال خوزستان که برای جبران جلو رفته بود در نهایت در دقیقه 60 با شوت عثمان آندونگ بازی را به تساوی کشاند.

تا پایان نیمه دوم با وجود تلاش دو تیم توپی از خط دروازه عبور نکرد تا جدال استقلال خوزستان و ملوان با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

استقلال خوزستان به دومین تساوی متوالی دست یافت و 21 امتیازی شد و در رده پانزدهم و ماقبل آخر جدول باقی ماند تا خطر سقوط همچنان در گوش این تیم باشد. ملوان 45 امتیازی شد و از رده پنجم حرکت نکرد.

ترکیب اولیه استقلال خوزستان:

حسن پورحمیدی، عثمان آندونگ، احمدرضا جلالی، آسو رستم، احمد مطلق زاده، حسن شوشتری، علیرضا کاظمی، ابوالفضل کوهی، دوستونبک تورسانو، بهروز بارانی و ساویو روبرتو

مربی: سیروس پورموسوی

ترکیب اولیه ملوان:

حبیب فرعباسی، حامد نورمحمدی، میلاد باقری، آرمان اکوان، ابوذر صفرزاده، مجید عیدی، پویا پورعلی، محمد بردبار، مهران احمدی، رضا جعفری و محمد عمری

مربی: مهدی تارتار

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=250076

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.