افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
3

تساوی عجیب کره و مالزی از بین رفت

  • کد خبر : 187442
تساوی عجیب کره و مالزی از بین رفت

آفتاب نیوز: سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی گروه E جام ملت های آسیا امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 15 بین دو تیم ملی فوتبال کره جنوبی و مالزی در ورزشگاه «الجنوب» برگزار شد. ، با قضاوت «خالد صالح الترایس» در پایان این دیدار که با نتیجه 3-3 به پایان رسید. جونگ وو […]

آفتاب نیوز:

سومین و آخرین دیدار مرحله گروهی گروه E جام ملت های آسیا امروز پنجشنبه 14 بهمن ماه از ساعت 15 بین دو تیم ملی فوتبال کره جنوبی و مالزی در ورزشگاه «الجنوب» برگزار شد. ، با قضاوت «خالد صالح الترایس» در پایان این دیدار که با نتیجه 3-3 به پایان رسید. جونگ وو یئونگ (21)، لی کانگ این (83) و سون (4+90) گلزنان کره و فیصل عبدالحلیم (51)، عارف ایمن (61 از پنالتی) بودند.

ترکیب تیم ملی فوتبال کره جنوبی: جو هیون وو، کیم تائهوان، کیم مین جائه، کیم یونگ وون، سئول یونگ وو (کیم جین سو – 75)، لی کانگ این، لی جائه -سونگ، این بئوم هوانگ (هیون سوک – 62) هونگ)، جونگ وو یونگ (اوه هیونگ گیو – 75)، سون هیونگ مین و گو سونگ چو (هوانگ هی چان – 62)

ترکیب تیم فوتبال مالزی: احمد حزمی، دومینیک تان (عمارهان-83)، داین کولز، شهرون سعد، کوربی اونگ، ویلکین، گان (مورالس-11+90)، تینگ، فیصل عبدالحلیم (کوتی-84)، دارن لوک (73- پائولو خوزه)، عارف ایمن (84- اخیار رشید)

دیدار تیم های ملی کره و مالزی در حالی برگزار شد که همه چیز به سود بازیکنان کره بود و از ابتدای بازی توپ و میدان در اختیار بازیکنان کره بود که به شدت پرس کردند. روی دروازه مالزی برای گلزنی، اما مالزی که هیچ کاری برای باخت انجام نداد، با چنگ و دندان از دروازه خود محافظت کرد.

در دقیقه 17 کره ای ها در حمله هفت ستاره خود صاحب موقعیت شدند که ضربه پای چپ این بازیکن توسط احمد حزمی، دروازه بان تیم فوتبال مالزی به کرنر فرستاده شد تا بازی بدون گل شود.

حملات متعدد کره ای ها متوقف نشد و تاکتیک های مختلفی را برای رسیدن به گل انجام دادند، در نهایت در دقیقه 21 روی ارسال کرنر جونگ وو یئونگ به گل رسیدند تا حریف خود را یک بر صفر پیش بیاندازند.

در این بین بازیکنان تیم فوتبال مالزی به دنبال ضدحملات بودند که مدافعان فوروارد کره اجازه آن را ندادند. پس از گل اول، بازیکنان کره تمام تلاش خود را کردند تا گل های بعدی را به ثمر برسانند، اما خط دفاع مالزی را شکستند و بازی در نیمه اول با نتیجه یک بر صفر به پایان رسید.

بازی در نیمه دوم متفاوت آغاز شد و این بازیکنان مالزی بودند که برای زدن گل تساوی روی دروازه کره فشار آوردند. تلاش بازیکنان مالزی به ثمر نشست و در دقیقه 51 فیصل عبدالحلیم مهاجم کم حجم مالزی از اشتباه مدافعان کره استفاده کرد و با گیج شدن بازیکنان کره توپ را به تور دروازه فرستاد.کره ای تا همه چیز را به تساوی بکشاند. .

مالزی که از فشار روی دروازه کوتاه نیامده بود به سمت دروازه کره حمله کرد و مدافعان این تیم را مجبور به خطا کرد تا داور با کمک داور ویدیویی پنالتی را به سود مالزی اعلام کند. همه چیز در نیمه دوم تغییر می کند. این پنالتی را عارف ایمن دیگر مهاجم مالزیایی در دقیقه 61 وارد دروازه کره کرد تا بازی 2-1 شود.

بازیکنان کره پس از گل دوم مالزی بازی را بستند و مانند نیمه اول کنترل توپ و میدان را در دست گرفتند و فشار زیادی روی دروازه مالزی برای زدن گل تساوی وارد کردند. حملات مردان کلیزمن پس از گل دوم مالزی بی نتیجه ماند تا اینکه بازیکنان کره در حملات خود صاحب یک ضربه ایستگاهی شدند. در دقیقه 83، لی کانگ یک ضربه ایستگاهی را مستقیما وارد دروازه مالزی کرد تا بازی دوباره به تساوی برسد.

شاگردان کلیسمن که نمی خواستند در این دیدار شکست بخورند فشار روی دروازه مالزی را حفظ کردند و حملات متعددی را تدارک دیدند تا اینکه بازیکنان مالزی در محوطه مرتکب خطا شدند تا داور پنالتی را به سود بادامی ها اعلام کند. سون کاپیتان کره در دقیقه 4+90 توپ را به گل تبدیل کرد تا بازی 3-0 شود.

پس از گل سوم بازیکنان کره، این بازیکنان مالزی بودند که بار دیگر حمله را تدارک دیدند که تساوی را برای مالزیایی ها رقم زد. مورالس که در دقیقه 11+90 به عنوان یار تعویضی در امان به میدان رفته بود، در دقیقه 15+90 گل سوم را به ثمر رساند و مالزی را به تساوی کشاند تا بازی با نتیجه 3 بر 3 به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=187442

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.