افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

تساوی ایران و گواتمالا در نیمه اول / عجله و بی دقتی در دفاع – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 368612
تساوی ایران و گواتمالا در نیمه اول / عجله و بی دقتی در دفاع – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ایران در دومین دیدار جام جهانی 2024 ازبکستان امروز پنجشنبه 8 شهریور از ساعت 16 به مصاف تیم گواتمالا رفت. این دیدار در نیمه اول با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید. لیست تیم ملی ایران باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگسفیدی، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین درخشانی، علی […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم فوتسال ایران در دومین دیدار جام جهانی 2024 ازبکستان امروز پنجشنبه 8 شهریور از ساعت 16 به مصاف تیم گواتمالا رفت. این دیدار در نیمه اول با تساوی 3 بر 3 به پایان رسید.

لیست تیم ملی ایران

باقر محمدی، سعید مومنی، محمدرضا سنگسفیدی، علیرضا رفیعی پور، محمدحسین درخشانی، علی اصغر حسن زاده، سالار آقاپور، امیرحسین داوودی، مهدی کریمی، مسلم اولاداقباد، سجاد یوسف خواه، حسین احمدواحمد طیبی، سجاد یوسف خواه، حسین احمدوعباسی 4، سجاد واحمد طیبی بازیکنان بودند. در این مسابقه

نیمه اول

شاگردان وحید شمسایی که در دیدار اول با نتیجه 7 بر یک از سد ونزوئلا عبور کرده بودند، در این دیدار تهاجمی شروع کردند و تلاش کردند تا گل اول را زود به ثمر برسانند و در دقیقه 2، سالار آقاپور فرصت یافت تا دروازه حریف را باز کند. زمینه گل، اما ضربه به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

اما در شرایطی که تیم ایران روی کار تهاجمی متمرکز شده بود، در دقیقه 6 گواتمالا از غفلت مدافعان استفاده کرد و با یک حمله سریع اولین گل را وارد دروازه ایران کرد.

اما شادی تیم گواتمالا چند ثانیه بیشتر طول نکشید و سعید احمد عباسی بلافاصله گل تساوی ایران را به ثمر رساند.

در دقیقه 9 سعید احمد عباسی فرصت خوبی برای زدن گل دوم داشت اما ضربه او به تیر افقی دروازه برخورد کرد.

در این مدت تیم گواتمالا که در برخورد با تکنیک فردی بازیکنان ایران دچار مشکل شده بود، اشتباهات زیادی مرتکب شد و با اینکه تنها 10 دقیقه از بازی گذشته بود، محدودیت خطای این تیم به پایان رسید.

در دقیقه 12 با کار ترکیبی بازیکنان ایران توپ پشت محوطه به سالار آقاپور رسید و او با یک ضربه دقیق گل دوم ایران را به ثمر رساند.

پس از این گل تیم ایران نظم تیمش را پیدا کرد و پرس از جلو باعث شد بازیکنان گواتمالا بیش از چند ثانیه نتوانند توپ و میدان را حفظ کنند. بدون گواتمالا، تعداد گل ها افزایش می یابد.

در دقیقه 14 این حسین طیبی بود که روی پاس مسلم اولاداقباد گل سوم ایران را به ثمر رساند.

اما در دقیقه 15 این تیم گواتمالا بود که برخلاف روند بازی و باز هم با بی توجهی بازیکنان ایران موفق شد گل دوم را به ثمر برساند.

در دقیقه 16 تیم گواتمالا خطای ششم را انجام داد تا سعید احمد عباسی در نقطه پنالتی دوم توپ را کاشت اما دروازه بان حریف مانع از ورود توپ به درون دروازه شد.

اما با وجود اینکه ثانیه ای بیشتر از نیمه اول باقی نمانده بود، بی توجهی بازیکنان به خط دفاعی باعث شد تا آنها گل سوم را دریافت کنند تا نیمه اول با تساوی 3 بر 3 به پایان برسد.

آنچه در نیمه اول بیشتر به چشم می آمد قدرت هجومی بالای تیم ایران در خلق موقعیت های گلزنی بود اما بی دقتی مهاجمان نقطه ضعف تیم و از طرفی سهل انگاری دفاع و ضعف تیم شده بود. در کارهای دفاعی باعث شد سه گل دریافت شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368612

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.