افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
0

تساوی استقلال و ذوب آهن در نیمه اول با شعار هیکان راهکان! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 401207
تساوی استقلال و ذوب آهن در نیمه اول با شعار هیکان راهکان! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر جاری در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود. این دیدار در حالی برگزار شد که نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید. ترکیب تحت تأثیر تصمیم مدیریت. استقلال در حالی به مصاف میهمان اصفهانی […]

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم های فوتبال استقلال تهران و ذوب آهن اصفهان از هفته هشتم لیگ برتر جاری در ورزشگاه شهدای شهرقدس برگزار می شود.

این دیدار در حالی برگزار شد که نیمه اول این دیدار بدون گل به پایان رسید.

ترکیب تحت تأثیر تصمیم مدیریت.

استقلال در حالی به مصاف میهمان اصفهانی رفت که تکلیف سرمربی خارجی این تیم با توجه به وعده هیات مدیره باشگاه همچنان مشخص نیست، بنابراین سهراب بختیاری زاده به عنوان سرمربی موقت به کار خود ادامه خواهد داد.

او در انتخاب ترکیب تیمش با تصمیم عجیبی از سوی مدیران باشگاه مواجه شد و به همین دلیل سیدحسین حسینی دروازه بان و کاپیتان این تیم به دلیل مصاحبه با فرشید سمیعی و احمد شهریاری از این تیم کنار گذاشته شد.

این تصمیم جنجالی که قبل از سوت ابتدایی بازی با واکنش شدید تماشاگران حاضر در ورزشگاه مواجه شد و آنها علیه مدیران باشگاه شعار هیاکان راهکان سر دادند.

تنش زیاد در استقلال باعث شد این تیم با ترکیب زیر پذیرای ذوب آهن باشد.

محمدرضا خالد آبادی، محمدحسین مرادمند، سامان فلاح، رافائل سیلوا، میلاد زکی پور، رامین رضاییان، دیدیه آندونگ، گائل کاکوتا، حسین اسلامی، مهرداد محمدی و گوستاوو سفید.

محمد ربیعی نیز نفرات زیر را به میدان فرستاد:

پارسا جعفری، امیرحسین رنگرز جدی، سید محمد قریشی، فردین یوسفی، مجیدعلی یاری، کمال صغدا نیا، پدرام قاضی پور، محسن آذرباد، فریبرز گرامی، علی مصلح و امید لطیفی.

شرایط داغ با خارجی ها در استقلال

آبی پوشان پایتخت در 10 دقیقه ابتدایی دو موقعیت گلزنی واضح داشتند که کاکوتا و بلانکو نتوانستند آنها را به گل تبدیل کنند تا استقلال با وجود انجام یک بازی کاملاً تهاجمی نتوانست گل زودهنگامی را به ثمر برساند.

در نیمه اول تلاش استقلالی ها برای به ثمر رساندن گل پیروزی ادامه داشت اما دفاع ذوب آهن با تمام قوا مانع از آن شد تا نیمه اول با تساوی بدون گل به پایان برسد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.