افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 28 September , 2024
4

تساوی ازبکستان و سوریه به سود استرالیا/ VAR گل حصار را نپذیرفت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 178049
تساوی ازبکستان و سوریه به سود استرالیا/ VAR گل حصار را نپذیرفت – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ازبکستان و سوریه در دومین دیدار از گروه B روز شنبه سوم دی ماه در ورزشگاه جاسم بن حمد به قضاوت احمد ابوبکر الکاف به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید. قرعه کشی. تیم ازبکستان: اوتکار یوسفوف، خوسانوف، شمورادوف، […]

به گزارش خبرنگار مهر ، تیم های ملی فوتبال ازبکستان و سوریه در دومین دیدار از گروه B روز شنبه سوم دی ماه در ورزشگاه جاسم بن حمد به قضاوت احمد ابوبکر الکاف به مصاف هم رفتند که این دیدار با نتیجه بدون گل به پایان رسید. قرعه کشی.

تیم ازبکستان: اوتکار یوسفوف، خوسانوف، شمورادوف، رستمجون آشورماتوف، علیجونف (نصرالوف-45)، اودیلون خمروبکف، اتابک شکوروف، سیف، خژیمات آرکینوف (فیض العیف-45)، جلال الدین ماشاریپوف (ایگور 7رو سرگف) (90- عزیزبک تورگونبایف)

ترکیب سوریه: احمد مدنیه، عبدالرحمن ویس، اوسو، کوروما، العیان، الاسد (70-یوسف)، الیاس، ازکوئیل هام، رمضان، صباغ (70-خریبین)، حصار.

شروع حمله ازبکستان

همانطور که انتظار می رفت بازیکنان تیم ملی فوتبال ازبکستان بازی را تهاجمی تری نسبت به رقیب خود آغاز کردند و در همان دقیقه اول، شوت اودیلون خمروبکوف با پای راست از سمت چپ دروازه سوریه به سمت دروازه رفت.

تلاش های ناموفق ابراهیم حصار برای گلزنی

سوری ها خیلی زود به بازی برگشتند و ابراهیم حصار در دقیقه 5 بازی در محوطه ازبکستان صاحب توپ شد و قصد شوتزنی داشت که مدافعان ازبکستان توپ او را مهار کردند.

ابراهیم حصار در دقایق ابتدایی بازی تلاش زیادی برای گلزنی کرد اما ضربه این بازیکن در دقیقه 11 از کنار دروازه ازبکستان به بیرون رفت تا در دومین تلاش خود برای باز کردن قفل دروازه ازبکستان ناکام بماند.

ازبکستان پس از چند حمله سوریه در دقیقه 20 صاحب موقعیتی از خوژیمات ارکینوف شد و با کمک خوسانوف به دروازه سوریه نزدیک شد اما ضربه ارکینوف به شکل خطرناکی از کنار دروازه سوریه به بیرون رفت.

تساوی ازبکستان و سوریه به سود استرالیا/ VAR گل را نپذیرفت

کارت زرد بازیکن سوریه

محمد الاسد به دلیل خطا روی بازیکن ازبکستانی در دقیقه 31 از داور مسابقه کارت زرد گرفت.

در دقایق پایانی نیمه اول عبدالرحمن رمضان با پای راست از بیرون محوطه شوت زد که توپش به دروازه ازبکستان نرسید و با اختلاف از کنار دروازه به بیرون رفت.

دو تغییر برای ازبکستان در شروع نیمه دوم

«سرچکو کاتانچ» مربی تیم ملی فوتبال ازبکستان در ابتدای نیمه دوم دو تغییر در ترکیب تیمش ایجاد کرد: نصرالوف و فیض الایف به ترتیب جایگزین علییونوف و ارکینوف شدند.

کارت زرد بازیکن ازبکستان

خوسانف به دلیل خطا روی بازیکن سوریه در دقیقه 55 از داور کارت زرد گرفت.

گل سوریه توسط VAR مردود اعلام شد

در دقیقه 77 بازی، تیم سوریه صاحب موقعیت شد و ابراهیم حصار توانست دروازه ازبکستان را تک به تک با دروازه بان باز کند، اما داور دروازه آن را آفساید اعلام کرد و پس از بررسی صحنه داور ویدیویی، این نیز در تصمیم گیری تأثیر داشت: داور آنجا را ترک نکرد.

استرالیا با این تساوی با 3 امتیاز در صدر جدول گروه B قرار گرفت و تیم های ازبکستان و سوریه هر کدام با یک امتیاز در رده های دوم و سوم قرار گرفتند و تیم هند بدون امتیاز در انتهای جدول باقی ماند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=178049

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.