افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

تزیین میز با خوش سلیقه ترین مدل ها / کدبانویی بشقاب ها را اینگونه تزیین می کند

  • کد خبر : 370322
تزیین میز با خوش سلیقه ترین مدل ها / کدبانویی بشقاب ها را اینگونه تزیین می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- آخر تابستان رسید و مدرسه بچه ها کم کم شروع می شود و احتمالاً مهمانی های زیادی در راه است. البته در بسیاری از خانواده ها تعطیلات آخر هفته و اعیاد مختلف آن با هم بین اعضای خانواده یا اقوام و آشنایان برگزار می شود، […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- آخر تابستان رسید و مدرسه بچه ها کم کم شروع می شود و احتمالاً مهمانی های زیادی در راه است. البته در بسیاری از خانواده ها تعطیلات آخر هفته و اعیاد مختلف آن با هم بین اعضای خانواده یا اقوام و آشنایان برگزار می شود، بسته به رسمی یا غیر رسمی بودن، این مهمانی ها برپا می شود و چیزهای مختلفی تهیه می شود. اما در هر صورت شکل و مدل مهمانی مهم نیست، در نهایت غذاهای لذیذ و چیدمان میز غذا اهمیت زیادی دارد. تنها تفاوت آنها این است که برای آن مهمانی رسمی از غذاهای سنگین تر با طرح های شیک تر استفاده می کنیم، برای مهمانی های خصوصی بیشتر از غذاهای رنگارنگ و ساده با تزیینات معمولی یا زیاد استفاده می کنیم. اما آنچه قابل توجه است این است که در هر مهمانی مهمانان انتظار یک شام یا نهار و پیش غذای آماده شده توسط میزبان را دارند. خب معمولا در مهمانی ها چیزهای خوشمزه خاص تر و البته زیباتر هستند. اما بسیاری از اوقات میزبان نمی داند چه کاری بهتر است انجام دهد یا چه نوع طراحی و چیدمانی جذاب تر است. روی چه نوع ظروفی قرار می دهید، چه شکل و شمایلی را نشان می دهد و در نهایت چگونه میز خود را آماده کنید، همه چیز بهتر خواهد شد. به همین دلیل آمده ایم و در این مطلب با نمونه هایی از نحوه چیدن میز با تمام عناصر ذکر شده در مورد آن نظر داده ایم تا ایده ای برای میزبان عزیز باشد. پس با ما همراه باشید

یک میز خصوصی برای خانواده تزئین کنید

در تصویر اول یک بازی رومیزی زیبا و ساده برای خانواده داریم که در آن به وضوح می توان از راحتی، زیبایی و طعم خوب آن قدردانی کرد. این سفره زیبا را با خورش قیمه و طرح سالاد سیب زمینی و کاهو و تزیین با قالب های کوچک علاوه بر برنج و ته دیگ زیبا می بینیم که با برنج و زعفران و زرشک تزیین شده و ظاهر بسیار چشمگیری پیدا کرده است.

تزیین میز ناهارخوری

اگر مهمان خانوادگی یا دوستانه دارید.

اما در اینجا به یک مهمانی خانوادگی و دنج می رسیم که هم غذاها متفکرانه است و هم فضای آن خیلی سخت و شیک نیست. در چنین شرایطی، هر چه یک میز ساده تر و شیک تر باشد، بهتر است. در اینجا برنج ته دیگ را می بینیم که تزیین بسیار ساده اما زیبا با زرشک است به همراه مرغ سوخاری با گوجه و سیب زمینی. از طرفی سوپ سبزیجات که از قبل چشمگیر و خوشمزه است و البته سالاد و ماست که بسیار ساده اما خوش رنگ هستند و ساندویچ ها و نوشیدنی ها و سبزیجات که با رنگ های خود سفره را جذاب تر می کنند.

تزیین میز ناهارخوری

طراحی میز لوکس و خوشمزه.

اما به یک میز لوکس می رسیم که خود رنگ میز یعنی طلایی در این زمینه کمک زیادی می کند. زیرا طلا همیشه و همه جا نشانه تجمل است. در این طرح انواع مخلفات و تزیینات سرو شده به صورت خاص به همراه مرغ، سوپ سبزی، الویه و دلمه را مشاهده می کنید. البته این تزیینات از دور بسیار مجلل هستند اما از نزدیک با کمی تمرین بسیار ساده هستند.

تزیین میز ناهارخوری

طراحی جذاب برای یک وعده غذایی دو نفره

جدولی که در این تصویر می بینیم برای سرو غذای دو نفره بسیار عالی و جذاب است. فقط در مورد پختن قیمه و سوروش کمی خلاق باشید. سالادی که خیار و گوجه است با تزیین گوجه گیلاسی و خیار و پیاز و البته طرح زیبایی بسیار منحصر به فردی دارد. برنج ته دیگ و رنگ زرشک و زعفرانی هم گزینه بسیار خوبی است.

تزیین میز ناهارخوری

میز خود را اینگونه عالی کنید

استفاده از بشقاب های مسی برای سفره آرایی بسیار جذاب و شیک خواهد بود و با کمی تزیین غذا می توان سالاد و ترشی، ماست و سبزیجات را در کنار هم به یک تابلوی نقاشی خوشمزه تبدیل کرد.

تزیین میز ناهارخوری

سفره ای که اشتهای همه را قلقلک می دهد

و یک میز با چیدمان بسیار اشتها آور تهیه شده توسط خانم کد. در اینجا غذای اصلی را در کنار دسرها و غذاهای متنوع می بینیم که جزییات ساده اما سنجیده آن به چنین سفره خوش طعمی رسیده است.

تزیین میز ناهارخوری



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=370322

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.