افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
1

تزریق ژل گونه چهره این خانم را وحشتناک کرد/عکس

  • کد خبر : 361051
تزریق ژل گونه چهره این خانم را وحشتناک کرد/عکس

امروزه تزریق ژل گونه و لب یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است، اما برخی افراد در این کار زیاده روی می کنند و در نهایت با چهره ای وحشتناک مواجه می شوند. به گزارش صبح؛ انجام روش‌های نوین زیبایی و استفاده از روش‌های نوین مانند سایر روش‌ها محدودیت‌هایی دارد، زیرا استفاده بیش از […]







امروزه تزریق ژل گونه و لب یکی از رایج ترین جراحی های زیبایی است، اما برخی افراد در این کار زیاده روی می کنند و در نهایت با چهره ای وحشتناک مواجه می شوند.



به گزارش صبح؛ انجام روش‌های نوین زیبایی و استفاده از روش‌های نوین مانند سایر روش‌ها محدودیت‌هایی دارد، زیرا استفاده بیش از حد از هر یک از این روش‌ها می‌تواند نتیجه‌ای کاملاً معکوس داشته باشد و عوارض جبران‌ناپذیری بر جای بگذارد.

در بین تمام علاقه مندان به زیبایی، افرادی هستند که در این کار زیاده روی می کنند و نتیجه آن یک مورد مشابه چیزی است که در این قسمت خواهید دید.

«آناستازیا شاچوک» زنی 32 ساله است که با انجام عمل ها و جراحی های مختلف زیبایی چهره خود را به کلی تغییر داده است.

اکنون صاحب بزرگترین و در واقع وحشتناک ترین گونه در جهان است. او در 26 سالگی زیبایی کاملا طبیعی داشت اما در شش سال گذشته ظاهر خود را به کلی تغییر داده است.

او برای به دست آوردن چهره ای منحصربفرد جراحی های زیادی انجام داد و اکنون صاحب بزرگترین گونه های جهان است، هرچند برخی از گونه ها نیز برای او هزینه زیادی داشته اند. او همچنین در شبکه اجتماعی فالوورهای زیادی دارد.

حالا او عکس های قبل و بعد از عمل جراحی خود را با آنها به اشتراک می گذارد تا بیشتر جلب توجه کند و مشهورتر شود. در حال حاضر «آناستازیا» هیچ شباهتی به چهره قبلی خود ندارد، به همین دلیل از هوادارانش خواست که هر کدام از چهره های او را لایک کنند؛ رای دادن

عجیب

عکس‌های او از گذشته کاملاً زیبا با موهای قهوه‌ای، چشم‌های قهوه‌ای، آرایش ملایم و بدون پرکننده هستند.

اما عکس های فعلی او با موهای صورتی، لنزهای آبی، آرایش چشمگیر و گونه های برجسته همراه است. در این سال ها لب های او به دلیل تزریق ژل به شدت بزرگ شده و می توان گفت زیبایی طبیعی خود را به کلی از دست داده است. پستی که او در اینستاگرام منتشر کرد.

کامنت های بی شماری دریافت کرد و افراد زیر این پست نظرات مختلفی برای آن نوشتند. برخی از آنها چهره فعلی و برخی چهره گذشته او را ترجیح داده اند.

اما در هر صورت این خانم که در حال حاضر صاحب بزرگترین گونه های دنیاست، از چهره جدیدش خوشش می آید و اصلا با این نظر که چهره قبلی اش بهتر بود موافق نیست.

منبع: پارس ناز




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=361051

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.