افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

  • کد خبر : 225672
تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

با بالا رفتن سن افراد پری صورت کاهش می یابد و فرورفتگی در نواحی مانند زیر چشم ها و محل اتصال لب ها و گونه ها ظاهر می شود. دو دلیل اصلی برای این وضعیت وجود دارد. افتادگی به دلیل شل شدن بافت ها در اثر جاذبه و کاهش بافت نرم صورت در اثر افزایش […]

با بالا رفتن سن افراد پری صورت کاهش می یابد و فرورفتگی در نواحی مانند زیر چشم ها و محل اتصال لب ها و گونه ها ظاهر می شود. دو دلیل اصلی برای این وضعیت وجود دارد. افتادگی به دلیل شل شدن بافت ها در اثر جاذبه و کاهش بافت نرم صورت در اثر افزایش سن. جدای از این، بسته به ساختار ژنتیکی، ممکن است صورت برخی افراد آنقدر لاغر باشد که احساس ناراحتی کنند.

برخی از بازدیدکنندگان می خواهند تزریق چربی افرادی هستند که می گویند با وجود اضافه وزن بدنی، بلافاصله از صورت خود وزن کم می کنند. به همین دلیل تزریق چربی در ایجاد خطوط متعادل و متناسب صورت در این افراد بسیار موثر است. ناگفته نماند که این روش تنها برای اصلاح عیوب صورت کاربرد ندارد و افراد زیادی از آن استفاده می کنند تزریق چربی بیکینیباسن، پاها و سایر قسمت های بدن.

عناوین مقاله را ببینید

تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

برای اینکه بیماران ما این موضوع را بهتر درک کنند، می‌توانیم نمونه‌ای از کاشت مو که اغلب بر روی آقایان انجام می‌شود، بیان کنیم. از آنجایی که فولیکول های موی برداشته شده از ناحیه طاس پس از پیوند به ناحیه طاس در آنجا شروع به زندگی می کنند، اگرچه برخی از فولیکول های مو پیوند شده ممکن است به مرور زمان بمیرند، اکثر آنها تا آخر عمر در محل جدید خود به زندگی ادامه می دهند. این منطق اولیه تزریق چربی است.

سلول های چربی از نواحی چربی بدن انسان به کمک یک کانولا (که به آن سرنگ یا سوزن نیز می گویند) استخراج می شود و پس از چندین مرحله تصفیه به نواحی مورد نظر تزریق می شود. اگرچه ممکن است به طور متوسط ​​30 تا 40 درصد از بافت چربی در 3 ماه اول از بین برود، اما بسته به عواملی مانند ساختار ژنتیکی، رژیم غذایی و سبک زندگی، عادات (سیگار کشیدن، مصرف دخانیات)، سلول های چربی باقیمانده زنده می مانند. در فضای زندگی جدید شما سلول های بنیادی بافت چربی نیز با به دست آوردن خواص بافت در فضای زندگی جدید، به جوان سازی صورت کمک می کنند.

هدف از تزریق چربی چیست؟

تزریق چربی بیکینی برای جوانسازی، تزریق به سینه ها و باسن برای فرم دادن و افزایش حجم از جمله کاربردهای انتقال چربی است. با این حال، رایج ترین ناحیه استفاده، چربی صورت است. انتقال چربی را می توان در کل صورت یا فقط در نواحی خاصی انجام داد. مانند استخوان گونه، زیر چشم، محل اتصال لب ها و گونه ها، لب ها و ناحیه پیشانی.

مزیت اصلی انتقال چربی صورت این است که صورت جوان تر به نظر می رسد. با بازگرداندن پری از دست رفته صورت و پرکردن چین و چروک های عمیق و فرورفتگی های ناشی از جاذبه زمین، چربی به مرور زمان کاهش می یابد و چهره ای جوان را نشان می دهد.

زیبایی صورت با تزریق چربی چگونه انجام می شود؟

تزریق چربی معمولاً با بی حسی موضعی انجام می شود. چربی های استخراج شده از ناحیه اهداکننده بیمار تحت فرآیندهایی مانند شستشو و سانتریفیوژ قرار می گیرند. سپس در یک سرنگ بسیار ظریف تزریق می شود. از آنجایی که با تزریق چربی هیچ برشی برای زیبایی صورت ایجاد نمی شود، هیچ جای زخمی روی صورت مشتریان باقی نمی ماند.

آیا تزریق چربی دائمی است؟

ماندگاری این روش مربوط به طول عمر سلول های چربی است که به تازگی به بیمار تزریق شده است. دستگاه هایی که در سال های اخیر با تکنولوژی در حال توسعه تولید شده اند، اطمینان می دهند که چربی برداشته شده از بیمار به هیچ وجه با هوا تماس پیدا نمی کند و این امکان تزریق چربی را مستقیماً پس از برداشتن چربی فراهم می کند. بنابراین تلفات احتمالی در بافت چربی به حداقل می رسد و دوام آن افزایش می یابد.

در 40 درصد افرادی که با تزریق چربی صورت زیبایی دارند، ماندگاری چربی بیش از 6 ماه است. این معمولاً نشان می دهد که ممکن است پس از یک دوره 6 ماهه تمدید ضروری باشد. شانس موفقیت در نواحی غیرفعال صورت بیمار بسیار بیشتر است.

چرا تزریق چربی عمدتا به صورت انجام می شود؟

دلایل متعددی وجود دارد که چرا تزریق چربی در ابتدا روی صورت انجام می شود. با انتقال چربی می توان لب ها را پرتر کرد یا چین و چروک های اطراف دهان و روی لب های بیمار را از بین برد. برخی از بیماران ممکن است بخواهند ناحیه اطراف استخوان گونه پرتر به نظر برسد یا فک پایین بزرگتر شود. در تمامی این موارد زیبایی شناسی صورت با تزریق چربی یکی از مناسب ترین عمل هاست. آسیب های ناشی از حوادث یا ضربه های مختلف را نیز می توان با پرکردن صورت با تزریق چربی درمان کرد.

نکاتی که باید قبل از تزریق چربی در نظر بگیرید

قبل از انجام تزریق چربی، پزشک باید از داروهایی که معمولا استفاده می شود مطلع شود. کافی است به توصیه های پزشک در مورد داروهای ضد انعقاد عمل کنید. از سوی دیگر، مهم است که مراجعه کننده در مورد بیماری هایی که در گذشته داشته و وضعیت سلامت عمومی خود را به اطلاع پزشک برساند.

حتی اگر عمل تحت بیهوشی عمومی انجام شود، پذیرش در بیمارستان ضروری نیست. بنابراین لازم نیست قبل از عمل برای بستری شدن در بیمارستان آماده شوید. بیماران می توانند در همان روز به زندگی روزمره خود بازگردند.

مراقبت های بعد از تزریق چربی

برای کاهش تورم که ممکن است پس از انتقال چربی ایجاد شود، باید از کمپرس سرد روی صورت استفاده شود. توصیه می کنیم هر 15 دقیقه بعد از تزریق از ژل های سرد یا کمپرس یخ روی صورت خود استفاده کنید. تا 2 روز پس از تزریق، صورت بیمار بیشتر از حد انتظار متورم به نظر می رسد، این کاملا طبیعی است و نباید نگران تصویر حاصله باشید. تقریباً بعد از 2-3 روز تصویر مورد نظر به دست می آید. از روز بعد از عمل می توانید بدون فشار زیاد صورت خود را بشویید. 5 روز پس از تزریق چربی می توان با ماساژ ملایم ناحیه مورد نظر تورم را از بین برد. به طور کلی مشاهده می شود که بیماران تزریق چربی به صورت را با تورم ناشی از عمل اشتباه می گیرند. تورم پس از مدتی از بین می رود و ظاهر واقعی مورد انتظار ظاهر می شود. هنگام تزریق چربی به صورت، نوارهای کوچکی در محل تزریق قرار می گیرد. این باندها را می توان در همان روز پس از مدت زمان مشخصی برداشت. متخصصان ممکن است توصیه کنند که در صورت وجود عفونت در محل عمل، شروع به استفاده از آنتی بیوتیک ها کنید.

آخرین کلمه

تکنیک تزریق چربی در جراحی های زیبایی جایگاه گسترده ای دارد و اخیراً رواج یافته است. این ماده به عنوان یک پرکننده جوان کننده موثر به ویژه روی دست ها و صورت عمل می کند. در این روش چربی از بدن خود فرد استخراج شده و در صورت نیاز به نواحی دیگر تزریق می شود. به عبارت دیگر بهبود ظاهر پوستی است که به هر دلیلی آسیب دیده است. در این کاربرد زیبایی، بافت چربی استخراج شده از فرد تزریق شده و به عنوان پرکننده طبیعی مورد استفاده قرار می گیرد. اگر به هر دلیلی قصد تزریق چربی را دارید و مهم است که این کار را در محیطی مجهز با پرسنل مجرب انجام دهید تا به نتایج دلخواه برسید، لطفا مراجعه کنید. کلینیک زیبایی سعادت آباد اصابت.

به این پست امتیاز دهید

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225672

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.