افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ترکی الفیصل: حماس چهره قوی اسرائیل را در جهان از بین برد

  • کد خبر : 167490
ترکی الفیصل: حماس چهره قوی اسرائیل را در جهان از بین برد

رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» که جنبش حماس در 7 اکتبر سال گذشته علیه اشغالگران انجام داد، چهره رژیم صهیونیستی را در برابر جهانیان از بین برد. به گزارش ایسنا، ترکی الفیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی در گفت و گو با شبکه رسمی الاخباریه گفت: حمله حماس به […]

رئیس سابق سرویس اطلاعاتی عربستان سعودی گفت: عملیات «طوفان الاقصی» که جنبش حماس در 7 اکتبر سال گذشته علیه اشغالگران انجام داد، چهره رژیم صهیونیستی را در برابر جهانیان از بین برد.

به گزارش ایسنا، ترکی الفیصل، رئیس سابق سازمان اطلاعات عربستان سعودی در گفت و گو با شبکه رسمی الاخباریه گفت: حمله حماس به اسرائیل و نحوه حمله به قلعه ای که اسرائیل در اطراف غزه ساخته بود بسیار مهم بود. عواقب.”

وی ادامه داد: مهمترین این پیامدها تخریب تصویر بسیاری از مردم جهان مبنی بر مصونیت و مقاومت اسرائیل در برابر هر نیرویی است که بتواند با آن در منطقه رقابت کند یا به چالش بکشد.

الفیصل خاطرنشان کرد: دومین بازتاب عملیات غزوه الاقصی این است که «مسئله فلسطین زنده است نه مرده، زیرا برخی در سال های اخیر ادعا کرده اند که فلسطین چیزی است که فراموش شده و مورد توجه قرار نمی گیرد». او.”

به نوشته الفیصل، «این دو نتیجه حادثه سه ماه پیش، نه تنها جهان را از وجود مسئله فلسطین بیدار کرد، بلکه به این واقعیت نیز آگاه کرد که این موضوع همان اشغالگری های استعماری است. کشورهای اروپایی در قرن نوزدهم در مناطق مختلف جهان، چه در آسیا، چه در آفریقا و چه در آمریکای لاتین، هنوز آزار و اذیت، بی عدالتی و ظلم اشغالگران علیه مردم فلسطین وجود دارد.

در نوامبر گذشته، الفیصل هنگام شرکت در گفتگوی منامه گفت: همانطور که آمریکا و کشورهای غربی ادعا می کنند، درگیری در فلسطین از 7 اکتبر آغاز نشد.

وی خاطرنشان کرد: از زمان ایجاد اسرائیل در سال 1948، هر بار که در منطقه ما بحران یا جنگی رخ می دهد، بیشتر در مورد نیاز به راه حلی برای رفع ریشه های مناقشه صحبت می شود و با وجود آن همه صحبت می کنند، اما راهی که آنها طی خواهند کرد تا پایان حل مناقشه نخواهد بود.»

وی ادامه داد: تا به امروز سابقه طولانی داشته است که بیشتر آن حملات علیه فلسطینیان بوده است.
انتهای پیام

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=167490

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.