افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 19 October , 2024
0

ترکیب تیم های بزرگ برای پسر آنچلوتی!

  • کد خبر : 401827
ترکیب تیم های بزرگ برای پسر آنچلوتی!

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داویده آنچلوتی تمرینات خود را از سن بسیار پایین آغاز کرد و در سال 2016 موفق به دریافت مدرک مربیگری حرفه ای از یوفا شد و به عنوان دستیار در کادر مربیگری بایرن مونیخ در کنار پدرش شروع به کار کرد. در گزارش اسپورت سه آمده است: از آن زمان او […]

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین؛ داویده آنچلوتی تمرینات خود را از سن بسیار پایین آغاز کرد و در سال 2016 موفق به دریافت مدرک مربیگری حرفه ای از یوفا شد و به عنوان دستیار در کادر مربیگری بایرن مونیخ در کنار پدرش شروع به کار کرد.

در گزارش اسپورت سه آمده است: از آن زمان او در کادر مربیگری تمامی تیم هایی که کارلو آنچلوتی در آنها حضور داشته است بوده و در این مدت از تجربیات پدرش درس های زیادی گرفته و توانسته به او کمک کند. مسابقات سخت و ظریف است و پیروز می شود. موفقیت های زیادی در لیگ و لیگ قهرمانان اروپا.

حضور او در کادرفنی رئال در فصول اخیر توجه بسیاری را به خود جلب کرده است، پیش از این گفته می شد چندین باشگاه به طور جدی به دنبال همکاری با او هستند و حالا به نظر می رسد تیم های بزرگ شرایط این مربی را برآورده می کنند. آنها در حال تماشای جوان ایتالیایی هستند.

سایت اسپانیایی Revolo گزارش داد که او تنها 35 سال سن دارد و مورد توجه چند باشگاه مشهور اروپایی قرار گرفته است و امیدوارند با او به توافق برسند تا در فصل آینده هدایت تیم هایشان را بر عهده بگیرند. علاوه بر این، گفته می شد که او چندین پیشنهاد برای جدایی از رئال مادرید و استقلال از پدرش داشت، اما او ترجیح داد در سانتیاگو برنابئو بماند و باید دید تصمیمش در پایان این فصل چه خواهد بود.

بیشتر بخوانید:

عکس علیرضا جهانبخش جزو ارزشمندترین بازیکنان بدون تیم!

مربی خارجی برای استقلال خوب نیست!

امضای بمبی که وارد لیست سیاه گاریدو شد

251 251

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=401827

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.