افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور; حضور دو ستاره خارجی

  • کد خبر : 380535
ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور; حضور دو ستاره خارجی

حق ورزش کردن ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل پاختاکور; حضور دو ستاره خارجی پرسپولیس امشب در دومین دیدار خود در لیگ برتر آسیا به مصاف پاختاکور می رود. قرمزها در این دیدار دو ستاره خارجی خواهند داشت. به گزارش Intiter به گزارش همشهری آنلاین، سرخ پوشان تهرانی با وجود ارائه یک بازی دیدنی در هفته اول […]










پرسپولیس امشب در دومین دیدار خود در لیگ برتر آسیا به مصاف پاختاکور می رود. قرمزها در این دیدار دو ستاره خارجی خواهند داشت.









به گزارش Intiter به گزارش همشهری آنلاین، سرخ پوشان تهرانی با وجود ارائه یک بازی دیدنی در هفته اول لیگ برتر آسیا با گل زودهنگام فرانک کسه از الاهلی عربستان مغلوب شدند و حالا به دنبال کسب سه امتیاز اول هستند. در هفته دوم این رقابت ها

اوستون اورونوف به دلیل مصدومیت در دربی غایب بود و حالا به تمرینات این گروه پیوست. مشخص نیست که خوان کارلوس گاریدو در مورد اورونوف چه تصمیمی خواهد گرفت، اما اگر اورونوف به میدان نرود، احتمالا یکی از لوکاس ژوائو و سعید صادقی در ترکیب اصلی قرار خواهد گرفت.

این در حالی است که سیستم دفاعی پرسپولیس مقابل پاختاکور ثابت خواهد ماند و سمت راست شاهد بازگشت ایوب العلود هستیم. ایوب نیز به دلیل مصدومیت در دیدار مقابل استقلال غایب بود و فرشاد فرگی جایگزین بازیکن مراکشی در ترکیب اصلی پرسپولیس شد، البته آلمود در دقایق پایانی دربی وارد زمین شد و حتی ضربه سر او نیز در آستانه گلزنی بود.

گاریدو همچنان در خط حمله خود به علی علیپور اعتماد دارد و دو مهاجم دیگر این تیم یعنی عیسی آل کثیر و لوکاس ژوائو روی نیمکت خواهند نشست. سرمربی اسپانیایی قرار نیست تغییر چندانی در ترکیب خود ایجاد کند زیرا اکنون بازیکنان را بیشتر می شناسد و بهتر می داند که چه تاکتیکی را اتخاذ کند.

بر اساس گزارش ها ترکیب پرسپولیس برای دیدار با پاختاکور به شرح زیر است:

الکسیس گاندوز، ایوب المود، گیورگی گلسیانی، محمدحسین کنعانی زادگان، میلاد محمدی، مسعود ریگی، سروش رفیعی، وحید امیری، آستون اورونوف (سعید صادقی یا لوکاس ژوائو)، فرشاد احمدزاده و علی علیپور.





Intiter را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید







تمامی اخبار این صندوق پستی به صورت خودکار توسط پلتفرم پلیکان در این سایت قرار می گیرد و سایت Intiter مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380535

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.