افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 28 October , 2024
2

ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار بعدازظهر امروز مقابل فولاد خوزستان

  • کد خبر : 225607
ترکیب احتمالی پرسپولیس در دیدار بعدازظهر امروز مقابل فولاد خوزستان

گزارش کردن صبحگاهبازی امروز پرسپولیس و فولاد جمعه 27 اسفند 1402 ساعت 17:30. انجام خواهد شد. در چارچوب روز نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال خوزستان خواهد رفت. پرسپولیس در از سرگیری رقابت های لیگ برتر در نیم فصل دوم پس از شکست غیرمنتظره […]

گزارش کردن صبحگاهبازی امروز پرسپولیس و فولاد جمعه 27 اسفند 1402 ساعت 17:30. انجام خواهد شد.

در چارچوب روز نوزدهم لیگ برتر خلیج فارس، تیم فوتبال پرسپولیس تهران در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف تیم فوتبال خوزستان خواهد رفت.

پرسپولیس در از سرگیری رقابت های لیگ برتر در نیم فصل دوم پس از شکست غیرمنتظره مقابل آلومینیوم اراک در هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر به دو پیروزی ارزشمند و حیاتی به ترتیب مقابل تراکتورسازی تبریز و ذوب آهن اصفهان دست یافت. شرایط آنها در طبقه بندی

شاگردان اسمار ویرا در حالی وارد این دیدار خواهند شد که این تیم با 36 امتیاز در رده دوم قرار دارد.

پرسپولیس در 5 بازی اخیر خود مقابل فولاد، 2 برد مقابل این تیم به دست آورده، یک بازی با تساوی به پایان رسیده و در 2 بازی نیز مقابل این تیم خوزستانی متحمل شکست شده است.

فولاد با وجود اینکه در این فصل تغییرات زیادی داشته و نیمکت این تیم نیز دستخوش تغییرات زیادی شده است، اما شاگردان کارون با حضور احمد النامه نشان دادند که تیم دست بسته نیست و می تواند مشکل ساز شود. برای قرمزها

فولادی ها که با 9 گل ضعیف ترین خط حمله لیگ را دارند، با 19 امتیاز در رده دوازدهم قرار دارند و تلاش می کنند تهران را دست خالی ترک کنند.

پرسپولیس با 36 امتیاز نیز در آستانه شهرورد تهران قرار دارد، در این بازی با توجه به شرایط جدول و حضور استقلال تهران در صدر جدول، سعی دارد خود را برای رویارویی با رقیب خود از سراسر جهان آماده کند. زندگی با دستان مشغول اسمار ویرا سرمربی سرخ ها در این دیدار مرتضی پورعلیگنجی، یاسین سلمانی، علی نعمتی و گئورگی گلسیانی را به دلیل مصدومیت در اختیار نخواهد داشت.

سرمربی برزیلی سرخ ها در این دیدار علیرضا بیرانوند را وارد تور پرسپولیس خواهد کرد. محمدحسین کنعانی زادگان و فرشاد فرجی در قلب خط دفاعی قرار دارند. در غیاب علی نعمتی، عبدالکریم حسن در سمت چپ خط دفاعی و دانیال اسماعیلی فر در سمت راست خط دفاعی قرار خواهند گرفت.

مسعود ریگی در جایگاه ششم قرار خواهد گرفت و سروش رفیعی طراح حملات سرخ پوشان خواهد بود. اوستون ارنوف و مهدی ترابی نیز در جناح چپ و راست حضور دارند و در مقابل آنها امید عالیشاه به عنوان کاپیتان پرسپولیس بازی می کند. عیسی آل کثیر نیز به عنوان مهاجم پایانی در تیم قرمز ظاهر می شود.

ترکیب احتمالی پرسپولیس مقابل فولاد خوزستان:

علیرضا بیرانوند، فرشاد فرجی، حسین کنعانی زادگان، عبدالکریم حسن، دانیال اسماعیلی فر، مسعود ریگی، سروش رفیعی، اوستون ارونوف، مهدی ترابی، امید عالیشاه، عیسی الکاثیر

منبع: خبرگزاری ایرنا






کد خبر:
۲۲۷۷۲۲

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=225607

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.