افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السعد قطر/نیمکت کاپیتان احتمالی

  • کد خبر : 380546
ترکیب احتمالی استقلال مقابل السعد قطر/نیمکت کاپیتان احتمالی

به گزارش رکنا، استقلال در دومین بازی خود در لیگ نخبگان قطر به مصاف السد می رود و بعد از دربی پایتخت تغییرات مهمی خواهد داشت. آبی پوشان پس از شکست مقابل پرسپولیس به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند تا تلخی شکست هفته گذشته را فراموش کنند و مانع از ایجاد حواشی بیشتر در […]

به گزارش رکنا، استقلال در دومین بازی خود در لیگ نخبگان قطر به مصاف السد می رود و بعد از دربی پایتخت تغییرات مهمی خواهد داشت.

آبی پوشان پس از شکست مقابل پرسپولیس به سه امتیاز این دیدار نیاز دارند تا تلخی شکست هفته گذشته را فراموش کنند و مانع از ایجاد حواشی بیشتر در ادامه فصل شوند.

در زیر به احتمالات مختلف ترکیب استقلال می پردازیم و به نظر می رسد آبی ها با سیستم 3-4-2-1 مقابل السد به میدان بروند و تنها تغییراتی در ترکیب اصلی ایجاد شود.

ترکیب احتمالی استقلال مقابل السد قطر:

محمدرضا خالدآبادی (سید حسین حسینی) – میلاد زکی پور – رزبه چشمی – سامان فلاح – ابوالفضل جلالی – رامین رضاییان – زبیر نیک نفس – دیدیه آندونگ – جلال الدین مشاریپوف – مهرداد محمدی – گوستاو بلانکو

دروازه بان:

سید حسین یا خالدآبادی؟ شایعه جدی مبنی بر فرصت ویژه به دروازه بان جوان استقلال شنیده می شود. به نظر می رسد پس از اشتباه دقایق پایانی و مهار ناقص حسینی در ضربات پنالتی مقابل پرسپولیس، نکونام تصمیم به ایجاد تغییراتی در دروازه این تیم گرفته است.

خط دفاع:

میلاد زکی پور (حسین مرادمند)، روزبه چشمی و سامان فلاح بازیکنانی هستند که سه مدافع استقلال را تشکیل می‌دهند و زکی‌پور احتمالا یکی از سه مدافع میانی بازی گذشته خواهد بود که به حملات اضافه می‌کند و برتری عددی را رقم می‌زند. برای استقلال روزبه چشمی به مرکز دفاع می رود و سامان فلاح در سمت راست دفاع سه نفره ظاهر می شود.

دفاع راست و چپ:

ابوالفضل جلالی با رویکرد تهاجمی که در دیدارهای اخیر به نمایش گذاشته به ستون ثابت استقلال تبدیل شده است و رامین رضاییان، بازیکن بی گل این تیم در سمت راست حضور خواهد داشت تا دیداری جذاب بین او و السد رقم بزند. ستاره ها

هافبک دفاعی:

زبیر نیک نفس و دیدیه آندونگ زوج موفق استقلال در دیدار مقابل الغرافه در میانه میدان به احتمال زیاد گزینه اصلی نکو در این دیدار خواهند بود.

هافبک های تهاجمی:

مهرداد محمدی به احتمال زیاد اولین بازی ثابت خود را برای استقلال انجام خواهد داد و جلال الدین مشاریپف هافبک تاثیرگذار آبی ها به او خواهد پیوست.

مهاجم:

گوستاوو بلانکو که در دربی پایتخت مصدوم شد و مدتی بیشتر به میدان نرفت، مقابل الساد در نوک خط حمله قرار خواهد گرفت. بلانکو در این فصل هنوز گلی به ثمر نرسانده است و به دنبال اولین گل خود خواهد بود.

* در صورت نیمکت نشینی احتمالی سیدحسین حسینی، روزبه چشمی کاپیتان استقلال خواهد بود.

* چون در بازی قبل از زوج زکی پور-جلالی در سمت چپ دفاع استفاده می شد، استفاده مجدد از این دو می تواند به معنای رضایت نکو از این دو باشد، هرچند با توجه به حساسیت بازی، حسین مرادمند می توانست برگردد. به تراز.

* بازگشت زبیر نیک نفس سبک خط هافبک استقلال را تغییر می دهد و سرعت انتقال توپ را افزایش می دهد.

* حضور احتمالی محمدی برای اولین بار خواهد بود که در ترکیب اصلی قرار می گیرد و می تواند از موقعیت های گلزنی خود استفاده کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380546

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.