افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ترور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 380988
ترور وزیر جنگ رژیم صهیونیستی در شمال سرزمین های اشغالی – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زمان اسرائیل، اوف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن کمک به نیروهای تیپ 188 زرهی و تیپ گولانی ارتش این رژیم، تداوم عملیات در لبنان را برجسته کرد. گالانت تصریح کرد: برکناری حسن رهبر حزب الله اقدام بسیار مهمی است اما کار انجام نشده است. ما از تمام […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از زمان اسرائیل، اوف گالانت وزیر جنگ رژیم صهیونیستی ضمن کمک به نیروهای تیپ 188 زرهی و تیپ گولانی ارتش این رژیم، تداوم عملیات در لبنان را برجسته کرد.

گالانت تصریح کرد: برکناری حسن رهبر حزب الله اقدام بسیار مهمی است اما کار انجام نشده است. ما از تمام ظرفیت هایی که داریم استفاده خواهیم کرد.

وی خطاب به نیروهای پیاده رژیم صهیونیستی تصریح کرد: اگر طرف مقابل معنای این توانمندی ها را نداند، یعنی همه توانمندی ها و شما هم جزئی از آنها هستید.

رسانه های صهیونیستی مدعی شده اند که اظهارات گالانت اشاره آشکاری به آغاز عملیات زمینی تل آویو در لبنان است.

ادعای این رسانه ها حاکی از آن است که رژیم صهیونیستی روز جمعه سید حسن نصرالله دبیرکل حزب الله لبنان را در یک حمله هوایی به شهادت رساند.

در پی ترور و شهادت سید حسن نصرالله در جنوب لبنان، تنش ها در منطقه خاورمیانه تشدید شده است. پیش از این هرزی حلوی، فرمانده ستاد مشترک ارتش رژیم صهیونیستی با اشاره به ترور رزمندگان و رهبر حزب الله، ضمن رد درخواست برای کاهش تنش، تشدید حملات علیه لبنان با هدف تضعیف حزب الله را برجسته کرده بود!

با وجود ترور چند تن از فرماندهان حزب الله لبنان، عملیات ضد صهیونیستی رزمندگان این کشور علیه مواضع ارتش اشغالگر مانند گذشته ادامه دارد و تضعیف نشده است. روزنامه فایننشال تایمز اخیرا گزارش داده است که واکنش حزب الله لبنان به شهادت سید حسن نصرالله شدیدترین اقدامی خواهد بود که حزب الله تاکنون انجام داده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=380988

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.