افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
3

ترور اسماعیل هنیه یک اشتباه محاسباتی و تصمیمی از سر ناامیدی بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

  • کد خبر : 311929
ترور اسماعیل هنیه یک اشتباه محاسباتی و تصمیمی از سر ناامیدی بود – خبرگزاری مهر ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ربانی در خطبه های نماز جمعه، بهترین نوع تقوا را دوری از گناه دانست و اظهار داشت: بالاترین نوع تقوا این است که مؤمن به کسی، به ویژه به خود آسیب نرساند پدر مادر، همسر و فرزندان، طبیعت را باید به ویژه در خانواده لذت برد، زیرا خوبی […]

به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام مهدی ربانی در خطبه های نماز جمعه، بهترین نوع تقوا را دوری از گناه دانست و اظهار داشت: بالاترین نوع تقوا این است که مؤمن به کسی، به ویژه به خود آسیب نرساند پدر مادر، همسر و فرزندان، طبیعت را باید به ویژه در خانواده لذت برد، زیرا خوبی طبیعت همه چیز را برای فرد شیرین و دلپذیر می کند.

وی به ایام اسارت اهل بیت امام حسین (ع) اشاره کرد.به) و درباره ورود کاروان اسرا به شهر شام ادامه داد: مصیبت ها و مصیبت های دردناک زیادی بر آنها وارد شد که این سختی ها نشان از قساوت قلب های دشمنان و نظام دارد. تبدیل شود اموی بوده است.

وی با بیان اینکه باید از تحلیل های سطحی فراتر رفت و به موضوع و جنگ روایات نگاه واقع بینانه داشت، افزود: در جنگ روایات حضرت زینب(س)س)امام سجاد (به) و سایر اعضای قافله اسرا که توانایی ایراد خطبه را داشتند، شجاعت نشان دادند و با خطبه های خود در مرکز قدرت دشمن، تمام تبلیغات علیه نظام بنی امیه را علیه مسلمانان، پیامبر اکرم (ص) انجام دادند.پ) و امام علی (به) که عمل بزرگی بود و آثار این خطبه ها و موعظه ها درست در شهر شام آشکار شد.

ایجاد تعامل بین مردم و مسئولین رسالت اصلی رسانه.

امام جمعه محلات با اشاره به آستانه روز خبرنگار تصریح کرد: خبرنگاران زیادی در دفاع از حرم، دفاع از حرم و در فلسطین به شهادت رسیدند.

وی گفت: خبرنگار چشم آگاه و همیشه بیدار جامعه است و هدف اطلاع رسانی صحیح، نقد سازنده و انعکاس واقعیات، افشای اکاذیب و ایجاد تعامل بین مردم و مسئولین رسالت این جامعه است. “. که باید در تحقق آن نقش داشته باشد.

وی با توصیه به فعالان رسانه ای به رعایت اخلاق و پرهیز از قلدری گفت: در فضای رسانه ای برخی تهمت ها قبل از اثبات گفته می شود که فضای مسموم ایجاد شده به نفع دشمن است و کابوس فعالیت رسانه هاست.

جنایت صهیونیست ها چراغ سبز آمریکایی ها را داشت

ربانی با اشاره به جنایت صهیونیست ها در ترور اسماعیل هانیهادامه داد: صهیونیست ها می توانستند با هزینه کمتری در جای دیگری این اقدام را انجام دهند، اما انتخاب تهران برای این اقدام، قدرت نمایی و ابراز وجود بود، چرا که نتوانستند اقدامات موثری در مقابل جبهه مقاومت در غزه انجام دهند و آبروی او لطمه خورد. . آنها به دلیل چندین شکست به غزه پرتاب شده اند و به اهداف خود نرسیده اند.

دیدم، حمله کن وزوز وی یمن نسبت به سرزمین های اشغالی را نشانه تحقیر مضاعف صهیونیست ها دانست و افزود: صهیونیست ها با آگاهی از پاسخ ایران، دست به این اقدام زدند تا درگیری را از منطقه غزه حذف کنند و دیگران را با برون گرایی درگیر این موضوع کنند تا بر خسارات خود غلبه کنند. در برابر مقاومت پوشش

ربانی تصریح کرد: جنایت اخیر صهیونیست ها با کمک، هماهنگی و چراغ سبز آمریکایی ها انجام شد زیرا پس از حضور نتانیاهو در آمریکا رخ داد.

وی به وجود فضای انتخاباتی در آمریکا اشاره کرد و گفت: نخست وزیر رژیم صهیونیستی تلاش می کند با استفاده از فضای انتخاباتی آمریکا رضایت صهیونیست ها را جلب کند و در انتخابات پیروز شود.

اسرائیل قوانین بین المللی را نقض کرد

وی با تاکید بر اینکه اسرائیل با این ترور به اهداف خود نرسید، تصریح کرد: این اقدام یک اشتباه محاسباتی، تصمیم اشتباهی بود که از روی ناامیدی گرفته شد و پاسخ قاطع و تند ایران با هماهنگی جبهه مقاومت، اسرائیل را از این جنایت پشیمان خواهد کرد. این رژیم غاصب قوانین بین المللی را زیر پا گذاشته است و ایران حق مسلم پاسخگویی دارد و اسرائیل باید پاسخ سخت و شدیدی دریافت کند.

امام جمعه محلات با اشاره به سخنرانی رئیس جمهور در مراسم تحلیف گفت: مواضع رئیس جمهور اصولی و بر اساس منویات امام، مقام معظم رهبری و انقلاب اسلامی بود که شایسته تقدیر است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=311929

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.