افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
2

ترند 2024 برای استایل رسمی و غیررسمی / شما با یک کت ژاکارد لوکس شیک ترین خواهید بود

  • کد خبر : 148938
ترند 2024 برای استایل رسمی و غیررسمی / شما با یک کت ژاکارد لوکس شیک ترین خواهید بود

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- خب خانم های زیادی هستند که به پارچه های چاپی و رنگی علاقه دارند و در این مورد باید بگوییم که پارچه های ژاکارد بهترین گزینه هستند زیرا در طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی هستند و می توانند انواع سلیقه ها را پوشش […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- خب خانم های زیادی هستند که به پارچه های چاپی و رنگی علاقه دارند و در این مورد باید بگوییم که پارچه های ژاکارد بهترین گزینه هستند زیرا در طرح ها و رنگ های بسیار متفاوتی هستند و می توانند انواع سلیقه ها را پوشش دهند. . خرقه یکی از مهم ترین لباس های استایل زنان ایرانی به شمار می رود. در واقع با این پارچه می توانید یک اثر هنری را به رخ بکشید. عید نزدیک است و شما بانوی زیبا می توانید با انتخاب یکی از انواع پارچه های ژاکارد رنگارنگ، ریز بافت و ساده به ظاهری ایده آل برسید. البته این پارچه تنا مخصوص مانتوها نیست و می تواند جایگزین جذابی به مدل لباس های دیگر اضافه کند که در ادامه با آن آشنا خواهیم شد. پس اگر می خواهید برای عید 1403 استایل متفاوتی داشته باشید با ما همراه باشید.

یک کت بزرگ با پارچه ژاکارد بدوزید

در سال های اخیر مانتو سایز بزرگ بسیار محبوب شده است و همچنان مد است که نشان می دهد جایگاه خود را در بین انتخاب های بانوان ایرانی حفظ کرده است. الان هوا سرده ولی این مانتو یه گزینه راحت، زیبا و فوق العاده برای فصول گرم هست چون مدل مانتو کاملا گشاد و البته کوتاهه. در نتیجه هوا به راحتی از آن عبور می کند و فضای خوبی برای تنفس دارد. علاوه بر اینها، بافت ژاکارد بافت مانتو به غیر از مدلش، جای تنفس دارد، بنابراین می تواند مانتویی خنک و گشاد برای روزهای جذاب بهاری و تابستانی باشد. شما می توانید با توجه به مدل پارچه ای که انتخاب می کنید، مانتو خود را به سبک رسمی یا غیر رسمی طراحی کنید. پارچه ژاکارد پفی را برای دوخت مانتوهای رسمی بیشتر پیشنهاد می کنیم زیرا پارچه ژاکارد مخملی با طرح های ساده هندسی استایل خاصی دارد که بیشتر برای استایل کژوال مناسب است.

ژاکت کوتاه جذاب با پارچه ژاکارد.

از طرفی می توان گفت مانتوهای کوتاه یا کت های کراپ جزو ترندهای امسال هستند. معمولا همه فکر می کنند که پارچه ژاکارد یک پارچه لباس است و البته برای دوخت لباس های شلوغ و مانتو مناسب است. اما کت های کوتاه ساده و فوق العاده کاربردی هستند. اگر شما خانم خوشتیپ می خواهید یک مانتو کوتاه جذاب با پارچه ای زیبا و چاپ شده به رخ بکشید، در بین مدل های مختلف پارچه مانتو ژاکارد، پارچه ژاکارد شانل را پیشنهاد می کنیم که فوق العاده است. این پارچه جدید و دوست داشتنی است و یکی از بهترین لباس ها برای داشتن یک مانتو کوتاه ژاکاردی غیررسمی و شیک است. طرح های هندسی این پارچه ترکیب آن را با شلوار جین یا کتان آسان می کند.

کت ژاکارد

اگر خانمی هستید که مانتو کوتاه خاص برای مهمانی ها می خواهید، بهتر است استفاده از پارچه های ژاکارد یا تافته را فراموش نکنید. زیرا در تولید این سبک پارچه از الیاف و مفتول های براق استفاده می شود. البته طرح های گلدار آن نیز کت شما را جذاب و خاص می کند.

اگر از طرفداران استایل ساده و کژوال هستید، ما طرح های هندسی و منظم را به شما پیشنهاد می کنیم و می دانید که یک ژاکت کوتاه ژاکاردی با شلوار پارچه ای در مجالس چقدر زیبا به نظر می رسد. البته این مانتو قابلیت ست شدن خوب با دامن و سارافون را دارد!

کت ژاکارد

کتی که آستین های خاصی دارد; با پارچه ژاکارد

آیا کت لوکس می خواهید؟ پس باید یک پارچه زیبا را با یک مدل مانتو خاص ترکیب کنید! زیرا این ترکیب می تواند در هر گروهی بدرخشد. به عنوان مثال آستین های چاپ شده که یکی از ترندهای امسال هستند و اگر از مدل های تکراری که همه دارند دوری کنید و حوصله تان سر نرود، ما یک آستین سرگرم کننده و خلاقانه را پیشنهاد می کنیم که از امتحانش پشیمان نخواهید شد. یک آستین چاپ شده به راحتی می تواند یک کت ساده را به یک پارچه جذاب برای ظاهر و استایل شما تبدیل کند. مثلا پاپیون یکی از زیباترین گزینه ها برای تغییر مدل آستین مانتو است. آستین های لاله نیز جلوه ای ظریف و زیبا دارند.

در اینجا، استفاده از روبان های توری زیبا می تواند ایده خوبی برای داشتن یک آستین متفاوت و جالب باشد. اما فراموش نکنید که نوارهای خارک را باید بر اساس مدل پارچه و مدل کتتان انتخاب کنید. البته پارچه ژاکارد تافته چین دار از دیگر گزینه های مناسب و منحصر به فرد برای پارچه ژاکارد و شنل مخصوص است.

کت ژاکارد




لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=148938

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.