افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 23 September , 2024
8

ترند میکاپ 2023

  • کد خبر : 16759
ترند میکاپ 2023

خط چشم های گرافیکی وغیرمعمول خط چشم گرافیکی یک راه عالی برای تغییر روال معمول آرایش شما است. خط گرافیکی با رنگ‌های زنده، شکل‌های و بدون محدودیت، آرایشی است باید سال 2023 امتحان کنید. رژ لب های شکلاتی و زرشکی رژ لب تیره، لب های شما را پرتر نشان می دهد و ظاهری جذاب و […]

خط چشم های گرافیکی وغیرمعمول

خط چشم گرافیکی یک راه عالی برای تغییر روال معمول آرایش شما است. خط گرافیکی با رنگ‌های زنده، شکل‌های و بدون محدودیت، آرایشی است باید سال 2023 امتحان کنید.

رژ لب های شکلاتی و زرشکی

رژ لب تیره، لب های شما را پرتر نشان می دهد و ظاهری جذاب و دراماتیک به هر ظاهری میخش. بعلاوه، این آرایش ساده و دراماتیک را تکمیل می کند و با لباس های مرسمی و غمسیر رس. رژ لب تیره در حال حاضر فوق العاده مورد توجه است.

ابرو های بیرنگ

بر کسی پوشیده نیست که. نتایج برای اینکه آیا ابروهای خود را ضخیم یا، قوس دار یا صاف، کرکی شده و غیره دوست دارید بسیار متفاوت است. ابروهای تیره کم جای خود را به ابروهای روشن و بیرنگ می‌دهند.

شکل غیرمعمول رژگونه زدن

رژگونه ممکن است صدر فهرست آرایش های بی بهانه برای همه نباشد، اما کاملاً صادق باشد، این از لوازم آرایشی است که وقتی به درستی انجام شود،، حتی ساده ترین ظاهر را تقویت می کند.این شکل از رژگونه است. در دهه هفتاد و هشتاد هم مد بوده است و همیشه بسیار مورد استقبال قرار گرفته است.

استفاده از رنگ نقره ای و متالیک برای سایه و خط چشم

ممکن است به نظر برسد که رنگ نقره ای برای استفاده خاص، اما وجود خط چشم و سایه نقره ای در کیت زیبایی شما به طرز شگفت انگیزی مفید است. این فقط برای موقعیت های خاص نیست.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=16759

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.