افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
3

ترندی مد شده آخه

  • کد خبر : 264715
ترندی مد شده آخه

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به اسمارتک نیوز- دکوراسیون خوب داشتن روزا بسیار راحت تر از گذشته است که می توانید با یکی تا سرچ ساده در تمام قواعد دکوراسیون قرار بگیرید و بدونید که بهتره چیدمان هر آیتم آیتم چطور باشه تا جلوه ی زیبایی مثلا چیدمان فرش. در یادگاری مستطیل […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

اسمارتک نیوز- دکوراسیون خوب داشتن روزا بسیار راحت تر از گذشته است که می توانید با یکی تا سرچ ساده در تمام قواعد دکوراسیون قرار بگیرید و بدونید که بهتره چیدمان هر آیتم آیتم چطور باشه تا جلوه ی زیبایی مثلا چیدمان فرش. در یادگاری مستطیل رو میگیرید پیاده سازی می کنید و انتها میبینید که وقتی یک کاری طبق قانون و قاعده اش توی دکور پیش میبرید میبرید چه نتیجه ای بهتری میگیرید اما ما مخالف حرکت های سلیقه ای در چیدمان خب باید دقت کنید که سلیقه تون. همسو بهترین نتیجه عایدتون بشه.

حالا ما این سری از مقالات خودمون در خصوص فرش چیدمان اون و هر موردی بهش در دکوراسیون می خوریم از انواعش مثل فرش برای آشپزخانه بگیر تا جدیدترین جدیدترین مدل های اون چرا که این در خونه از وسایل خیلی بزرگ و توی میاد و همین دلیل. دقت کنید که آن رو بهترین شکل ممکن دیزاین و صد البته با دیگر المان ستش کنید به همین دلیل باید اصول اصول را با دکوراسیون فرش کنید. بیاد. نکته ی دیگر این هست که شما باید در جریان روز در فرش قرار بگیرید تا بین اون ها یه شیک انتخاب کنید و داشته باشید به همین دلیل دلیل ما میخواهیم در این مقاله نمونه ای از ترند 1403 و یه سری اطلاعات در خصوص این مطلب. فرش بهتون بدیم، پس در ادامه با ما باشید.

امسال چه فرشی مده؟

فرش از مهم ترین عناصر در هر دکوری در منزل ما ایرانی ها بشمار میومده میاد که از تنوع بالایی هم برخوردار است و هر سال با طرح و رنگ رنگ رنگی که عرضه می شود رو مات و متحیر زیبایی زیبایی زیبایی عرضه می شود. افه ای مد شده و برای خودشون طرفدارهای زیادی پیدا می کنه که ———— البته همشون سر زندگی و شادابی رو هم منتقل می کنه و به زیبایی زیبایی و جذابیت خاص و می بخشن که حالا ادامه به پر پر فروش ترین اون ها میپردازیم.

فرش های ترند 1403

فرش های ترند 1403

با فرش کرم یا روشن فضای بزرگتری داشت

————- ا نبودن منزلتون هز می توانید این موضوع را با استفاده از المان های موجود در دکور تشخیص دهید و از روی اون بردارید که فرش هم میتونه یکی از این المان ها باشه اما خب در که برای یه فضای تاریک به سراغ فرشی رنگ روشن و یا برید این رنگ ها نور رو من عکس میکنن از این رو خونه رو دلبازتر نشونشون میدن و حتی شاید براتون جالبه که با خطای پیدا شده متراژ متراژ رو و بیشتر ح شن. انتخاب کنید دیگر این موضوع صد برابر خواهد شد.

فرش های ترند 1403

فرش های ترند 1403

فرش طوسی زیبا و مدرن

این روزا دارن به سمت راست میرن و از رو دیگه از دکوراسیون شلوغ که در اون وسایل خیلی و مجسمه های غول پیکر استفاده میشد زیاد استقبال نمیشه که خب یکی از موضوع کم شدن متراژ خونه هاست به همین دوست داشتن هستن دارن استفاده کن. ی صد درصدی بهینه داشته باشٕ مدلی استفاده از رنست و بهتره که رنگ ها ود و با هم ست باشن تا انسجام و همنافر در دکوراسیون مدرن خب از اونجایی که یه ر نگ خنثی هست دست شما برای انتخاب رنگ در بخش های دیگه بازتر خواهد بود.

فرش های ترند 1403

فرش های ترند 1403

اگر دوست دارید یاد بگیرید که چجوری خونه تون رو خوشگل بچینید صفحه چی دمان خونه ما رو دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=264715

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.