افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 27 October , 2024
0

ترمیم زخم های پوستی با نانو پانسمان های فوق نازک

  • کد خبر : 411286
ترمیم زخم های پوستی با نانو پانسمان های فوق نازک

به گزارش بازار، این شرکت دانش بنیان همچنین پانسمان های آنتی باکتریال برای درمان زخم های عفونی، پانسمان های مخصوص مراقبت از زخم های پروانه ای و پانسمان های مناسب برای مراقبت و درمان زخم های جراحی تولید کرده است. بیمارستان ها و مراکز سوختگی، پوست و زیبایی از جمله بازارهای هدف این محصولات هستند. […]

به گزارش بازار، این شرکت دانش بنیان همچنین پانسمان های آنتی باکتریال برای درمان زخم های عفونی، پانسمان های مخصوص مراقبت از زخم های پروانه ای و پانسمان های مناسب برای مراقبت و درمان زخم های جراحی تولید کرده است.

بیمارستان ها و مراکز سوختگی، پوست و زیبایی از جمله بازارهای هدف این محصولات هستند. افرادی که از مشکلات سوختگی رنج می برند، بیماران دارای زخم های مزمن و بیماران دارای زخم جراحی زیبایی می توانند از این محصولات استفاده کنند.

مهم‌ترین مزیت رقابتی پانسمان‌های زخم نانوسلولزی به دلیل شفافیت، قابلیت تنفس و جذب بالا، عدم نیاز به تعویض آن‌ها است. از دیگر مزیت های رقابتی قابل توجه این محصول می توان به خواص مکانیکی خاص، شفافیت بسیار بالا، نفوذپذیری انتخابی اکسیژن و عدم نفوذ باکتری و قیمت رقابتی اشاره کرد.

این شرکت در سال 1401 بر اساس تجربیات بنیانگذاران خود در زمینه مهندسی مواد و بافت های پیشرفته تاسیس شد و هدف این شرکت تولید محصولاتی با تکنولوژی پیشرفته و ارائه راهکارهای جدید برای رفع مشکلات در زمینه درمان زخم می باشد پارچه ها آسیب.

بر اساس اعلام ستاد نانو، این شرکت در سال 1402 موفق به دریافت تاییدیه نانومقیاس برای اولین محصول خود یعنی پانسمان زخم نانوسلولزی شد و در اوایل سال 1403 تاییدیه دانش بنیان را دریافت کرد. همچنین استاندارد ISO13485 را دریافت کرد. این محصول به زودی وارد مرحله آزمایش بالینی می شود. این شرکت در حال توسعه محصولات جدید است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=411286

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.