افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
4

ترفند خونین برای تمیز کردن سینک و شیر آب / ماشین ظرفشویی را خیلی ساده روشن کنید انگار آینه است

  • کد خبر : 331350
ترفند خونین برای تمیز کردن سینک و شیر آب / ماشین ظرفشویی را خیلی ساده روشن کنید انگار آینه است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- یکی از مهم ترین کارهای خانه نظافت آشپزخانه به عنوان قلب خانه است. آشپزخانه مکانی برای نگهداری مواد غذایی، پخت و پز، شستن ظروف و … است که تمیز نگه داشتن این مکان را ضروری می کند زیرا به سلامت اعضای خانواده مربوط می شود. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- یکی از مهم ترین کارهای خانه نظافت آشپزخانه به عنوان قلب خانه است. آشپزخانه مکانی برای نگهداری مواد غذایی، پخت و پز، شستن ظروف و … است که تمیز نگه داشتن این مکان را ضروری می کند زیرا به سلامت اعضای خانواده مربوط می شود.

به عنوان محل رشد باکتری، سینک باید در اسرع وقت تمیز شود. روشن کردن سینک ترفندهای ساده ای دارد که در این مقاله به آن می پردازیم. تا انتها با ما همراه باشید.

سینک ظرفشویی را سریع تمیز کنید

به دلیل رطوبت زیاد، سینک مستعد رشد باکتری ها و رسوبات است، بنابراین باید در اسرع وقت تمیز شود. بهترین پیشنهاد این است که بعد از هر بار شستشو سینک را با چسب و مایع ظرفشویی تمیز کنید. بهتر است هر چند روز یکبار سینک و شیرهای آب را با پودر ساینده تمیز کنید.

سینک-7

سینک ظرفشویی را با سفید کننده ضد عفونی کنید

علاوه بر تمیز کردن دوره ای سینک، ضدعفونی کردن آن نیز بسیار مهم است تا باکتری رشد نکند و سینک بدون آلودگی باشد. مایع سفید کننده همچنین می تواند سینک را براق کند و آن را ضد عفونی و تمیز کند. هر 10 تا 14 روز یک بار، تمام قسمت های سینک را در سفید کننده آغشته کنید و بعد از یک یا دو دقیقه با آب سرد بشویید.

سینک-1

شیرهای آب را با سرکه و جوش شیرین ببندید.

شیرهای سینک خیلی سریع رسوبات را جمع می کنند و ظاهری نامناسب به خود می گیرند. برای از بین بردن این رسوبات می توانید با سرکه و جوش شیرین که مواد طبیعی موجود در خون هستند به خود کمک کنید. مقداری سرکه روی شیر آب اسپری کنید. 5 تا 10 دقیقه صبر کنید تا رسوبات نرم شوند. در مرحله بعد، سرکه را پاک کنید و شیرهای آب را با پارچه نرم و تمیزی جلا دهید که شیرها را خراش ندهد.

برای تمیز کردن شیرهای آب با جوش شیرین، کمی از این مواد را با آب مخلوط کنید تا به شکل خمیر درآید. این خمیر را با یک مسواک نرم روی شیر آب بمالید و بعد از چند دقیقه آبکشی کنید. همچنین می توانید سینک را با سرکه و جوش شیرین تمیز کرده و برق را قطع کنید.

سینک-3

از شوینده های اسیدی استفاده نکنید!

اکثر سینک ها از فولاد ساخته شده اند و این ماده در اثر شوینده های قوی و اسیدی آسیب دیده و ظاهر بسیار بدی دارد. پس توجه داشته باشید که شوینده ای که تهیه می کنید برای فلزات قابل استفاده باشد.

استفاده از شوینده های شیمیایی نامناسب باعث ایجاد لکه های تیره و ناخوشایند روی سطح سینک می شود که دیگر هرگز تمیز نمی شوند.

غرق شدن-2

اگر می خواهید خانه شما همیشه تمیز و در همه جا درخشان باشد، صفحه هک خانه ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331350

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.