افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
3

ترفند جنیفر لوپز برای جذاب ماندن در این سن + عکس 10 زن بالای 40 سال در جهان

  • کد خبر : 134167
ترفند جنیفر لوپز برای جذاب ماندن در این سن + عکس 10 زن بالای 40 سال در جهان

ببینیم آیا این ستاره ها فقط به خاطر ثروت چنین اندامی دارند؟ اعمال زیبایی یا این که می گویند گنج خریدنی نیست، امکان پذیر نیست، اینجا هم صدق می کند. بریتنی در دسامبر 2021 40 ساله شد و اندکی قبل از آن توانست دادگاه را متقاعد کند که به حکم بحث برانگیز نیاز به قیم […]

ببینیم آیا این ستاره ها فقط به خاطر ثروت چنین اندامی دارند؟ اعمال زیبایی یا این که می گویند گنج خریدنی نیست، امکان پذیر نیست، اینجا هم صدق می کند.

بریتنی در دسامبر 2021 40 ساله شد و اندکی قبل از آن توانست دادگاه را متقاعد کند که به حکم بحث برانگیز نیاز به قیم پایان دهد.

1 ب

بریتنی همانطور که خودش می گوید تصمیم گرفته به جای تمرکز بر کار کمی استراحت کند و از زندگی خود لذت ببرد.

1 C

با این حال، تعهد مثال زدنی او به ورزش و تناسب اندام همچنان ادامه دارد و هر از چند گاهی با به نمایش گذاشتن آمادگی جسمانی یا عضلات خود طرفداران خود را تحت تاثیر قرار می دهد.

2A

آیا می توان در مورد ستاره های بالای 40 سال با اندام تناسب اندام صحبت کرد و نام جنیفر لوپز را ذکر نکرد؟ جی لو با یک رژیم غذایی خاص و ورزش شدید و طاقت فرسا، اکنون نسبت به 20 سالگی خود در سن 53 سالگی به طور فزاینده ای خوش اندام به نظر می رسد.

2B

احتمالاً علاقه زیاد لوپز به رقصیدن، داشتن مربی و باشگاه اختصاصی و البته اراده ای آهنین دلیل این فرم بدنی مثال زدنی است. نزدیکان جنیفر لوپز می دانند که او تحت هیچ شرایطی هیچ جلسه تمرینی را از دست نمی دهد.

2 C

شارلیز ترون

3A

درست است که شارلیز ترون حدود 40 سال سن دارد، اما این بازیگر مشهور می تواند از نظر آمادگی جسمانی با زنانی که نیمی از سن خود را دارند رقابت کند. البته نباید فداکاری های نهفته در پشت این بدن متناسب را فراموش کرد.

3B

ورزش کردن با دوچرخه ثابت، یوگای قدرتی، پیلاتس و تنیس تنها بخشی از برنامه تناسب اندام این ستاره است و از نظر برنامه غذایی، همترون مدت هاست که از یک رژیم غذایی گیاهی و بدون الکل پیروی می کند.

3C

نیکول کیدمن

4A

مطمئنم شما هم مثل من این سوال را دارید که چرا نیکول کیدمن در این سال ها کمی پیر نشده است؟

4B

این بازیگر باتجربه هالیوود بدن متناسب خود را مدیون ورزش هایی مانند دویدن، دوچرخه سواری ثابت و یوگا است و علاوه بر همه اینها، نیکول زمان زیادی را صرف بازی و ورزش با فرزندان و خانواده خود می کند.

4C

شکیرا

5A

اگر تا به حال اجرای زنده شکیرا را دیده باشید، احتمالاً از خود پرسیده اید که چگونه این خواننده 45 ساله کلمبیایی به این شکل باورنکردنی است. شکیرا علاوه بر جلسات تمرینی و آمادگی برای اجرا، 6 تمرین دیگر در هفته دارد.

5B

وقتی از آنا کایسر، مربی شخصی شکیرا، در مورد تناسب اندام او سوال شد، او پاسخ داد: “شکیرا HIIT (سبکی از تمرین که در آن تمرینات بسیار سخت و سنگین در مدت زمان بسیار کوتاهی انجام می شود) و مدار (سبک تمرین، که ترکیبی از ورزش های مختلف مانند ایروبیک و مقاومتی و غیره است، شیوه جدیدی برای تمرین ایجاد کرده است.”

باکره

6A

باور این که مدونا 64 ساله است واقعا سخت است. ملکه پاپ علاوه بر پیروی از یک رژیم غذایی ماکروبیوتیک، برای بدست آوردن آن بدن به مربی ویژه ای به نام کریک اسمیت مراجعه می کند.

6B

کریگ اسمیت و مدونا هر هفته تمرینات قدرتی، رقص، یوگا و پیلاتس انجام می دهند و بالاخره زمان وزنه زدن فرا رسیده است.

6C

کورتنی کاکس

7B

اگرچه نزدیک شدن کورتنی کاکس به 60 سالگی احتمالاً همه ما را به یاد گذر زمان می اندازد، اما این بازیگر محبوب توانسته با یک برنامه رژیم غذایی و ورزش بدن خود را خوش فرم نگه دارد.

7A

اگر می خواهید اندامی متناسب مانند مونیکا از سریال Friends بدون هیچ تلاشی داشته باشید باید بگویم که امکان پذیر نیست. راز این تناسب اندام برای کورتنی کاکس در رقصیدن روزانه با دخترش، رفتن هر روز به باشگاه و البته انجام ورزش های فعال مانند تنیس خلاصه می شود.

7C

جنیفر انیستون

جنیفر-آنیستون-1

دیگر بازیگر محبوب سریال دوستان هم مانند همبازی اش با وجود سنش هیچ نشانی از پیری ندارد.

جنیفر-جوانا-آنیستون-1

ستاره موفق هالیوود علاوه بر سخت گیری فوق العاده در تغذیه، هر روز 90 دقیقه ورزش می کند و تنها پس از آن شروع به تمرین عضلات مرکزی و کار با نوارهای پلاستیکی می کند.

جنیفر + آنیستون

ساندرا بولاک

9A

دوست صمیمی و شریک ورزشی جنیفر آنیستون، بازیگر دیگری است که با وجود بیش از 50 سال سن، وضعیتی باورنکردنی دارد.

9B

ساندرا بولاک تقریبا هر روز ورزش می کند و برنامه تمرینی او ترکیبی از رقص، پیلاتس و یوگا است.

9D

میشل اوباما

میشل اوباما مین

بانوی اول سابق ایالات متحده آمریکا علیرغم داشتن 59 سال سن، اندامی متناسب و آراسته دارد. میشل اوباما بارها به خاطر دست های بلند و زیبایش مورد تحسین عموم مردم قرار گرفته است و البته برای داشتن آن اندام بسیار عرق می کند.

میشل + اوباما

بیشتر تمرینات روزانه میشل اوباما بر روی شنا و وزنه برداری متمرکز است. میشل همچنین مشتاق تشویق دیگران به ورزش است و در دوران ریاست جمهوری همسرش، کمپینی به نام بیایید حرکت کنیم تا مردم را به ورزش تشویق کند.

7303784_822

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=134167

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.