افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
1

ترفند افزایش گرمایش بخاری بدون دانش خاص / در خانه 100 متری بخاری سبک کافی است.

  • کد خبر : 408995
ترفند افزایش گرمایش بخاری بدون دانش خاص / در خانه 100 متری بخاری سبک کافی است.

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- همه ما دوست داریم در زمان صرفه جویی کنیم و برای این کار به دنبال راه هایی سریع برای انجام کارها در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم. جواب و نتیجه قطعی می دهد تا مطمئن شویم که زیاد کار و پردازش نمی کنیم. هیچی و […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- همه ما دوست داریم در زمان صرفه جویی کنیم و برای این کار به دنبال راه هایی سریع برای انجام کارها در کوتاه ترین زمان ممکن هستیم. جواب و نتیجه قطعی می دهد تا مطمئن شویم که زیاد کار و پردازش نمی کنیم. هیچی و در نهایت به این نتیجه نرسیدیم که در این صدا می توانید به ترفندهایی تکیه کنید، البته باید خودتان با توجه به شرایط موجود از آن ها استفاده کنید، معقول ترین و منطقی ترین را انتخاب کنید و از آن استفاده کنید. .

پس با این حساب به راحتی می توانید با کمک ترفندها همه کارها را سازماندهی کنید و خوبی آن ها این است که از این دست ترفندها را قبل از خود امتحان کرده اید، حتما نتیجه می گیرید و به همین دلیل می توانید. با امنیت و اطمینان کامل به سراغ آن ترفندها بروید. اکنون در این سری از مقالات ما در مورد ترفندهایی با شما صحبت می کنیم و اکنون به دلیل سرما می خواهیم در مورد ترفندهایی برای افزایش حرارت اجاق گاز که در حال حاضر بسیار برای شما مفید است و با دنبال کردن چند نکته و ترفند همانطور که به شما گفتیم، می توانید در مصرف انرژی نیز صرفه جویی کنید، پس با این حساب همراه باشید تا این ترفندها را یاد بگیرید.

پره های رادیاتور را تمیز کنید

تمیز کردن منظم گرد و غبار اطراف و روی پره های بخاری یک راه ساده و موثر برای بهبود کارایی رادیاتورها است، زیرا تجمع پرز، گرد و غبار و مو روی پره های رادیاتور به عنوان یک عایق عمل می کند و از جریان همرفتی آن جلوگیری می کند. گرما . از مولکول های آب داخل رادیاتور گرفته تا مولکول های هوای اطراف رادیاتور. به خصوص رادیاتور افرادی که حیوانات خانگی دارند بیشتر در معرض تجمع پرزها و موهای اطراف خود هستند.

می توانید گرد و غبار روی تیغه های گرمایشی را با حوله، برس یا ابر تمیز کنید. همچنین می توانید از جاروبرقی یا سشوار برای تمیز کردن قسمت های سخت در دسترس تیغه ها استفاده کنید.

افزایش دمای گرمایش.

سایر وسایل را از رادیاتور دور نگه دارید

قرار دادن وسایل دیگر مانند پرده، مبل، کابینت یا سایر وسایل در نزدیکی رادیاتور از انتقال گرمای بخاری به هوای اطراف جلوگیری می کند و در نتیجه راندمان گرمایش آن را کاهش می دهد. به عنوان مثال در رادیاتورهایی که زیر پنجره هستند، عبور پرده از روی آن باعث می شود گرمای رادیاتور به خوبی به محیط منتقل نشود. به همین دلیل برای افزایش راندمان حرارتی بخاری ها توصیه می شود با حفظ فاصله، وسایل دیگر را در کنار رادیاتورها قرار دهید.

جرم گیری رادیاتور

جرم گیری رادیاتور یک فرآیند بسیار موثر برای افزایش قدرت گرمایش آن است. در طی این فرآیند، رسوب و جرم انباشته شده در گرمایش از کف شسته شده و از رادیاتور خارج می شود. یکی از مهمترین نشانه های تجمع جرم در رادیاتور که اساساً از ذرات زنگ زدگی تشکیل شده است، سرما در هر دو قسمت پایین و وسط رادیاتور و گرما در قسمت بالایی آن است.

افزایش دمای گرمایش.

رسوب زدایی پکیج گرمایشی

با گذشت زمان، رسوبات آب آهکی در پکیج گرمایشی ایجاد می شود و جریان آب را در داخل کاهش می دهد که در نهایت باعث کاهش جریان آب در سیستم گرمایشی و کاهش قدرت گرمایشی رادیاتورها می شود. به همین دلیل با حذف رسوب و رسوب از مبدل های حرارتی پکیج آبگرمکن و لوله های آن می تواند در افزایش راندمان رادیاتورها تاثیر موثری داشته باشد.

افزایش دمای گرمایش.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=408995

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.