افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
8

ترفندی برای جمع کردن مو از روی فرش بدون توده / این را فقط خواب آوران می دانند

  • کد خبر : 162796
ترفندی برای جمع کردن مو از روی فرش بدون توده / این را فقط خواب آوران می دانند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز – خب 99 درصد خانم ها موهای بلندی دارند و بیشتر آنها درگیر موضوع ریزش مو هستند و با دیدن ریزش موهایشان عصبانی می شوند. البته در اینجا قرار نیست در مورد ریزش مو و راه حل آن صحبت کنیم و در واقع منظور این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز – خب 99 درصد خانم ها موهای بلندی دارند و بیشتر آنها درگیر موضوع ریزش مو هستند و با دیدن ریزش موهایشان عصبانی می شوند. البته در اینجا قرار نیست در مورد ریزش مو و راه حل آن صحبت کنیم و در واقع منظور این است که ریزش مو نوعی انرژی منفی است و از طرفی وقتی می بینیم موهایمان به زمین می ریزد. و فرش را پر کنید واقعا حس بدی دارد و حس کثیف بودن فرش نشان می دهد که اصلا خوب نیست زیرا جدا از اینکه سطح فرش و فرش خراب است و اصلا زیبا نیست به دلیل بی احتیاطی، ممکن است به غذا یا جایی که ما نمی خواهیم ختم شود، و این اصلا خوب نیست.

انبوه فرش و قالیچه می تواند مو را به دام بیندازد و از آنجایی که خانوارهای ایرانی حداقل یک فرش و یک فرش در خانه دارند، دچار این مشکل می شوند.

اما چگونه می توان این موها را از روی فرش برداشت؟ در حالی که وقتی زیاد باشد واقعا سخت است! اگر شما نیز با این مشکل مواجه هستید، حتما به خواندن مقاله ما ادامه دهید تا با راهکارهای چیدن مو از روی فرش آشنا شوید.

جاروبرقی اولین ایده برای از بین بردن مو از روی فرش است

خب در اولین قدم همه ما به سراغ جاروبرقی می رویم چون این دستگاه سری های مختلفی دارد و اکثر برندها نازل مخصوص جمع آوری مو و از بین بردن مو از روی فرش دارند. با کمک این نازل می توانید موها را از روی الیاف فرش و موکت پاک کنید. مثلاً جاروبرقی پهن در جمع آوری گرد و غبار بسیار خوب است و می تواند تا حدودی موها را جمع کند اما قدرت کافی برای از بین بردن تمام موها را ندارد. مطمئن شوید سری هایی را انتخاب کنید که مخصوص رفع موهای زائد بوده و قدرت مکش بالایی بر روی جاروبرقی داشته باشد تا به نتیجه خوبی برسید. البته برای اینکه مراقب باشید جاروبرقی آسیب نبیند، تعویض کیسه جارو را بعد از اپیلاسیون فراموش نکنید و حتی موهای چسبیده به سر جارو را بردارید.

تنها با یک تی شرت از شر موهای فرش خلاص شوید

جالب است بدانید که به کمک یک سه راهی دسته بلند می توانید به راحتی تا حدود زیادی موها را از روی فرش و موکت بلند کنید. یکی از خوبی های این پیراهن ها این است که نیازی به برق و باتری ندارند و می توانید در هر زمانی از شب یا صبح و بعد از ظهر اصلاح کنید. فراموش نکنید که اگر تی شرت نخی می پوشید، حتما تی شرت را با اسپری مرطوب کنید تا موهای بیشتری بگیرد.

11zon_cropped-25-1

با این سه روش موها را از روی فرش بردارید

– برس های پلاستیکی وجود دارد که احتمالاً هر خانه ای یکی دارد و حتی می توانید از آنها برای شستن فرش و موکت استفاده کنید. قلمویی را انتخاب کنید که اندازه مناسبی داشته باشد، نه آنقدر بزرگ که دستتان خسته شود و نه خیلی کوچک که دو ساعت طول بکشد تا آن را بردارید.

نرم کننده پارچه و لباس نیز می تواند روند حذف موهای زائد را آسان تر کند. برای این کار کافیست نصف لیوان نرم کننده پارچه را در یک بطری آب بریزید و یک لیوان آب به بطری اضافه کنید و در نهایت بطری را تکان دهید تا این دو با هم مخلوط شوند. این محلول را روی تمام قسمت‌های فرش اسپری کنید و حالا با یک تی شرت، یک برس پلاستیکی یا هر وسیله‌ای که مناسب به نظر می‌رسد، شروع به برداشتن موهای فرش و موکت کنید. ببینید چقدر ساده به نظر می رسد و موهایتان را بلند کنید.

– در اینجا باید بگوییم که برس هایی با سری لاستیکی که برای تمیز کردن پنجره ها استفاده می کنید می توانند برای از بین بردن مو از روی فرش شما بسیار مناسب باشند. این تیغه ها را روی فرش بکشید تا تمام موهای بلند و کوتاه جذب شود. حالا موهای خود را به راحتی و راحت جمع کنید.

مرد - فرش - کثیف - ماریا - بویکو - شاتراستاک را تمیز می کند



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=162796

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.