افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ترفندهای زیبایی مادربزرگ برای داشتن پوستی نرم و آینه ای / دروغ گفتن پوست ما هدیه خداوند است

  • کد خبر : 359472
ترفندهای زیبایی مادربزرگ برای داشتن پوستی نرم و آینه ای / دروغ گفتن پوست ما هدیه خداوند است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- همه ما دوست داریم تا جایی که ممکن است در جامعه زیبا ظاهر شویم، زیرا با وجود ظاهرمان، خیلی جاها مورد قضاوت قرار می گیریم، مثلاً اگر خود را نامرتب و شیک نشان دهید، مطمئناً دیگران شما را فردی خسته کننده می دانند که این […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- همه ما دوست داریم تا جایی که ممکن است در جامعه زیبا ظاهر شویم، زیرا با وجود ظاهرمان، خیلی جاها مورد قضاوت قرار می گیریم، مثلاً اگر خود را نامرتب و شیک نشان دهید، مطمئناً دیگران شما را فردی خسته کننده می دانند که این کار را نمی کند. حتی برای خودش وقت نداشته باشد که مطمئنا ذهنیت بدی ایجاد می کند و خوب نیست، در حالی که اگر آرایش ساده و شیکی داشته باشید اینطور نخواهد بود، پس همیشه سعی کنید این کار را انجام دهید. حتی یک آرایش ساده داشته باشید تا زیباتر از آن باشید. ببینید چه کسی هستید و خوشبختانه امروز با وجود دسترسی ساده به اینترنت، می توانید خیلی راحت آرایش خود را انجام دهید.

اما در برخی موارد، یکسری کارهای زیبایی وجود دارد که باید انجام دهید، به عنوان مثال، می توانید از آرایش صرف نظر کنید، اما مطمئناً از موهای سالم یا پوست سالم صرف نظر نمی کنید، زیرا در صدا، نقص هایی در مو وجود دارد. . یا این پوست شماست، سن شما بزرگتر از آنچه هست به نظر می رسد، بنابراین همه باید در این مسیر نهایت تلاش خود را بکنند. خوب، راه های زیادی برای داشتن پوستی زیبا وجود دارد، از روش های شیمیایی گرفته تا روش های طبیعی مانند استفاده از ماسک های خاک رس یا خواص پوست. آب سفید برای پوست صورت و … اما اکنون در این مقاله برای کمک به داشتن پوستی زیبا می خواهیم از ترفندهای زیبایی پیرزن ها برای داشتن پوستی سالم به شما بگوییم تا بدانید در گذشته چه زمانی امکانات موجود نبود. حالا مردم از چه روش هایی برای زیباتر به نظر رسیدن استفاده می کردند؟ پس با ما همراه باشید.

پوست را با شکر و نمک لایه برداری کنید.

لایه برداری پوست برای داشتن پوستی تمیز و زیبا بسیار ضروری است و امروزه روش های مختلفی برای این منظور وجود دارد از برس های مخصوصی که برای این منظور وجود دارد گرفته تا انواع ماسک ها و مواد شوینده تا روش های مدرن تری که در کلینیک های زیبایی انجام می شود. و اکنون در گذشته راه هایی برای این کار وجود داشت، مثلاً در قدیم از دانه های شکر و نمک برای لایه برداری پوست استفاده می کردند و همزمان دانه های شکر و نمک را روی آن ماساژ می دادند و در نهایت . ، پس از آبکشی، پفک تازه و لطیفی درست می کردند.

البته اگر می خواهید از این روش برای پاکسازی استفاده کنید، باید مطمئن شوید که هیچ زخم، جای جوش یا بریدگی روی پوست شما وجود ندارد و در صورت وجود بهتر است از نمک استفاده نکنید و فقط شکر بزنید تا پوستتان تحریک نمی شود

ترفندهای زیبایی

پف و پف صورت را با یخ کاهش دهید.

حتما شنیده اید که شستن صورت با آب سرد پوست را جوان تر نشان می دهد، البته لزوما اینطور نیست، اما آب سرد می تواند تاثیر بسیار خوبی در کاهش پف صورت به خصوص در نواحی اطراف صورت داشته باشد. چشم علاوه بر شستن صورت با آب سرد، می توانید منافذ پوست خود را ببندید.

بنابراین می توانید از تکه های یخ برای ماساژ و شستشوی صورت خود استفاده کنید و اگر صورت خود را به طور معمول می شویید، نباید از آب خیلی داغ برای این منظور استفاده کنید. شاید دانستن این نکته مفید باشد که در گذشته موهایتان را با آب سرد می شستید زیرا باعث درخشندگی بیشتر موهایتان می شود.

ترفندهای زیبایی

برای نرم کردن لب ها از وازلین استفاده کنید

در گذشته از وازلین بسیار استفاده می شد در حالی که امروزه می توان از محصولات دیگری به جای این ماده استفاده کرد، اما هر چه در مورد فواید وازلین می گوییم کم گفته ایم، مثلا یکی از فواید آن حفظ لب است. نرم که در گذشته بسیار انجام می شد و بسیاری از افراد صبح و شب هنگام خواب این ماده را روی لب های خود قرار می دادند تا لب های خود را مرطوب نگه دارند و با این حساب می توانید به جای پرداخت هزینه برای بالم لب از این ماده استفاده کنید. تا حد امکان لب ها را نرم کند.

ترفندهای زیبایی

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=359472

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.