افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ترفندهای توپی برای از بین بردن سیاهی مچ پا / با این خمیر درست کنید، زانوها و آرنج هایم را سفید می کند

  • کد خبر : 215351
ترفندهای توپی برای از بین بردن سیاهی مچ پا / با این خمیر درست کنید، زانوها و آرنج هایم را سفید می کند

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- امروزه دستیابی به زیبایی راه های خاص خود را دارد اما باید بگوییم که از این طریق بسیار آسان تر شده است، یعنی این روزها می توانید به زیبایی خیلی راحت تر دست پیدا کنید زیرا منابع بیشتری در دسترس هستند، مثلاً شاید بتوانید. یک […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- امروزه دستیابی به زیبایی راه های خاص خود را دارد اما باید بگوییم که از این طریق بسیار آسان تر شده است، یعنی این روزها می توانید به زیبایی خیلی راحت تر دست پیدا کنید زیرا منابع بیشتری در دسترس هستند، مثلاً شاید بتوانید. یک روز از خواب بیدار شوید و به خودتان بگویید که می خواهید راز داشتن پوست کره ای را بدانید، اما فکر می کنید چقدر طول می کشد تا این راز را بدانید؟ مطمئناً ممکن است حتی یک ربع وقت شما را نگیرد زیرا تنها چیزی که نیاز دارید یک تلفن، اینترنت و در نهایت جستجو برای دانستن رازی است که همیشه در تاریخ درباره آن صحبت می شود که در نهایت پوست خوبی برای شما به ارمغان می آورد.

اما گفتیم که پوست خوب کلمه زیبایی است. شاید جالب باشد که امروزه تعاریف مختلفی از زیبایی وجود دارد که برخی دائمی و برخی موقتی هستند. ممکن است موقتی باشد، زیرا زمانی در تاریخ وجود داشته است. زمانی که صورت های گرد را بیشتر از صورت های استخوانی دوست داشتید، اما امروزه صورت های زاویه دار مد شده است، اما چیزی مانند پوست و موی سالم همیشه یکی از معیارهای زیبایی محسوب می شود و خواهد بود، بنابراین بسیار مهم است که آن را امتحان کنید. . به عنوان مثال، برای حفظ سلامت آنها، موهای خود را با سفید کننده نسوزانید و سپس خانه به خانه بروید تا متوجه شوید که با موهای دکلره شده چه کار کنید. پس قدر زیبایی خود را بدانید و به این راحتی آن را از دست ندهید که برای برگرداندن آن دردسر و ناراحتی زیادی را متحمل شوید. حال در این مقاله می خواهیم در مورد رفع تیرگی مچ پا به شما بگوییم که می تواند برای شما مفید باشد و زیبایی از دست رفته را برگردانید، پس با ما همراه باشید.

تیرگی مچ پا را با آب لیمو از بین ببرید.

آب لیمو را می توان یکی از بهترین سفید کننده های طبیعی دانست، حاوی مقدار زیادی آنتی اکسیدان است که علاوه بر سفید کردن مچ پا، می تواند ترک های پاشنه پا را نیز ترمیم کند، بنابراین استفاده از این ماده برای این موارد توصیه می شود. برای سفید شدن مچ پا و رفع ترک های روی پا، باید یک تکه لیمو را به مدت چند دقیقه به قسمت های تیره مچ پا بمالید، بگذارید لیمو خشک شود، سپس محل را با آب گرم بشویید و مرطوب کننده بزنید. اگر این کار را به طور مداوم انجام دهید، پس از مدتی تغییرات شگفت انگیزی را که در مچ پای خود ایجاد می شود، مشاهده خواهید کرد.

تیرگی را از مچ پا پاک کنید.

جوش شیرین می تواند مچ پای شما را سفید برفی کند.

یکی دیگر از مواد موثر برای روشن شدن مچ پا، جوش شیرین است که با مصرف آن در مدت زمان مشخص، تغییرات خوشایندی را در مچ پا مشاهده خواهید کرد. برای رفع تیرگی مچ پا می توانید از این ماده استفاده کنید و سه تا چهار قاشق غذاخوری جوش شیرین را با مقدار بسیار کمی آب مخلوط کنید تا خمیر سفتی به دست آید و سپس این خمیر را روی نواحی تیره پوستتان مانند آرنج بمالید. مچ پا و زانو را مالیده و چند دقیقه ماساژ دهید و در نهایت بعد از یک ربع یا بیست دقیقه محل را با آب سرد بشویید و این کار را به مدت دو هفته انجام دهید تا بعد از این مدت اثر فوق العاده آن را ببینید.

تیرگی را از مچ پا پاک کنید.

سیاهی مچ پا را با پودر چوب صندل و گلاب از بین ببرید

اگر در مورد رفع سیاهی و تیرگی مچ پا شک دارید، توصیه می کنیم از چوب صندل استفاده کنید. اساساً چوب صندل را می توان یکی از مواد روشن کننده پوست انسان دانست. از طرف دیگر، وقتی آن را با گلاب ترکیب می کنید، می توانید از گلاب برای پاکسازی و مرطوب کردن پوست خود استفاده کنید که برای پوست اطراف مچ پا عالی است. . برای استفاده از این مواد برای روشن کردن مچ پا، یک خمیر دستی با گلاب و پودر چوب صندل تهیه کنید و این خمیر را به مدت یک ربع روی نقاط تیره پوست مانند زانو و مچ پا قرار دهید و سپس بگذارید تا این خمیر خشک شود. و سپس آن را با آب سرد بشویید. برای نتیجه سریعتر بهتر است از این خمیر هر روز استفاده کنید.

تیرگی را از مچ پا پاک کنید.

اگر دوست دارید زیبا و خوش تیپ باشید صفحه مد ما را دنبال کنید.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=215351

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.