افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

ترفندهای ترکیب مانتو با رنگ شال / قاب صورت خود را با زیباترین شال قاب کنید زیرا بسیار مهم است

  • کد خبر : 179166
ترفندهای ترکیب مانتو با رنگ شال / قاب صورت خود را با زیباترین شال قاب کنید زیرا بسیار مهم است

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانانیوز- خوش تیپ شدن در دنیای امروز مانند آب خوردن است چون فقط باید بخواهید و با کمی ذوق و کمی شناخت از استایل ها و مدها می توانید نام خود را در میان خوش تیپ ترین ها قرار دهید و بدرخشید و اینگونه دیده شوید. […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانانیوز- خوش تیپ شدن در دنیای امروز مانند آب خوردن است چون فقط باید بخواهید و با کمی ذوق و کمی شناخت از استایل ها و مدها می توانید نام خود را در میان خوش تیپ ترین ها قرار دهید و بدرخشید و اینگونه دیده شوید. هیچ بهانه و بهانه ای برای زشت بودن وجود ندارد، حتی اگر پول نداشته باشید و پول خرید لباس نو نداشته باشید، زیرا امروزه حتی می توانید با لباس مادربزرگ خود بیرون بروید، زیرا بسیاری از مردم فکر می کنند که شما یک لباس جدید پوشیده اید. سبک وینتیج! بنابراین، فقط باید بدانید که چگونه موها را حالت دهید تا شیک و شیک به نظر برسید، به عنوان مثال، اگر لباس های خوب زیادی دارید اما نمی دانید چگونه آنها را ست کنید، دقیقا چه کاری انجام می دهد؟

بنابراین، باید در استایل های خود خلاق و جسور باشید و حتی با وسایل قدیمی که دارید، ظاهری جدید خلق کنید. البته در این بین باید حواستان به مد هم باشد و بدانید در دنیا چه خبر است، مثلا وقتی سوالی دارید که امسال چه شلواری مد شده است، یک جستجوی ساده انجام دهید تا متوجه شوید و به این موضوع پاسخ دهید. . اگر می خواهید از خود بپرسید: به جدیدترین مد لباس بپوشید و شیک بمانید، البته در این بین باید مدهای ماندگار را دنبال کنید، نه آنهایی که مدتی مد می شوند و بعد فراموش می شوند. حال با موضوع مقاله امروز آشنا می شویم که مربوط به هماهنگی مانتو با رنگ شال است که یکی از مهم ترین اصولی است که در استایل های زمستانی باید رعایت کنید پس با ما همراه باشید.

ابتدا نوع شال را مشخص کنید.

خانم ها انواع شال و روسری را در کمد خود دارند، اما گاهی اوقات یک سری از آن ها را بیشتر دوست دارند و در مدل های مختلفی که دارند بیشتر می پوشند، اما در مورد ترکیب شال با مانتو، باید این یکی باشد. مورد. در نظر داشته باشید که باید بین این دو لباس تعادل وجود داشته باشد، مثلاً نمی توانید شال تابستانی نخی و ابریشمی را با مانتو بپوشید زیرا کمی اسراف به نظر می رسید و بسیاری از افراد تعجب می کنند و نمی توانند شما را درک کنند. چون محسوس نیست برای هر کسی به یاد علاقه خود، مثلاً شال نخی مشکی خود را با مانتو پوشیدید، بنابراین انتخاب مناسب شال در کنار مانتو آنهایی است که زمستانی و ضخیم هستند.

هماهنگی مانتو با رنگ شال.

رنگ های مناسب برای فصل سرد را ترکیب کنید.

برای رنگ شال و مانتو خود می توانید به سراغ رنگ هایی بروید که در فصل سرد سال پرطرفدار هستند و مناسب آن ها شناخته می شوند، نارنجی، زرشکی، طوسی و … آن ها را برش بزنید و ست کنید یا اگر در فصل زمستان بهتر است از رنگ های مناسب این فصل یعنی سیاه، سفید، آبی کم رنگ، خاکستری، قهوه ای و … استفاده کنید. و از بین آن ها رنگ های مناسب شال و مانتو خود را انتخاب کنید. مراقب باشید، خوش تیپ بودن با این جزئیات شروع می شود که شاید همه به آن توجهی ندارند.

هماهنگی مانتو با رنگ شال.

رنگ شال و مانتو باید یکی باشه؟

سوال دیگری که خیلی ها دارند این است که آیا رنگ شال و مانتو باید یکی باشد یا نه؟ خب این که بین آنها باید همخونی وجود داشته باشد کاملا طبیعی و واضح است و امروزه دیگر اجباری نیست که رنگ این دو عنصر باید و باید مشابه باشد و شما می توانید با توجه به رنگ هایی که دارید و خودتان این کار را انجام دهید. طعم یک رنگ مکمل و حتی متضاد را انتخاب کنید.

البته برای استایل کلی خود باید به رنگ بقیه لباس ها هم توجه کنید، مثلاً اگر شال و مانتو همرنگ شلوار، کیف و کفش است، رنگ های دیگری را انتخاب کنید که با آن همخوانی دارد. رنگ رنگ شال و مانتو البته بهتر است رنگ را انتخاب کنید. رنگ های خنثی را انتخاب کنید، مثلا اگر می خواهید از رنگ نارنجی برای روکش شال خود استفاده کنید، بهتر است رنگ خنثی مانند مشکی یا آبی سرمه ای را برای شلوار انتخاب کنید و اصلا نگران رنگ های دیگر نباشید. چون شنبه دوشنبه خواهد بود، تنوع رنگ ها همین است، خیلی در استایل شما خواهد بود و شلخته به نظر می رسید. همچنین این ترفند استفاده از سایه های همرنگ می تواند شما را بسیار خاص و زیبا کند، مثلا از سایه های تیره و روشن همرنگ مانند خاکستری استفاده کنید.

هماهنگی مانتو با رنگ شال.



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=179166

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.