افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
0

ترفندهایی برای پاک کردن لکه های جادویی از روی فرش و مبل / روش های سریع و آسان

  • کد خبر : 358208
ترفندهایی برای پاک کردن لکه های جادویی از روی فرش و مبل / روش های سریع و آسان

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز- هر خانواده ای که حداقل یک فرزند در خانه داشته باشد، حتماً آثاری از جادو و جوهر قلم روی در و دیوار پیدا کرده است. در یک سن خاص، کودکان علاقه زیادی به نقاشی روی هر سطحی که می بینند، هستند و برای مدتی هیچ […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز- هر خانواده ای که حداقل یک فرزند در خانه داشته باشد، حتماً آثاری از جادو و جوهر قلم روی در و دیوار پیدا کرده است. در یک سن خاص، کودکان علاقه زیادی به نقاشی روی هر سطحی که می بینند، هستند و برای مدتی هیچ راهی وجود ندارد که به آنها بفهمانیم که خوب نیست. اما راه حل این است که ترفندهای عملی برای از بین بردن لکه های خودکار، مداد رنگی، نشانگر و … را یاد بگیرید. در این مقاله ترفندهایی برای پاک کردن لکه های جادویی از روی فرش و مبل به شما می گوییم تا اگر کودک کوچکی دارید که دوست دارد آثار هنری خود را بر روی سطوح مختلف بگذارد، به جای گیج شدن، زودتر او را تمیز کنید. تا انتها با ما همراه باشید.

سریع دست به کار شوید!

مهمترین نکته در پاکسازی انواع لکه ها روی سطوح مختلف سرعت عمل است تا قبل از نفوذ کامل لکه با سهولت بیشتری تمیز شود. در مورد لکه جادویی نیز این موضوع بسیار حائز اهمیت است زیرا کهنه شدن این لکه باعث می شود که برای از بین بردن آن دچار مشکل بیشتری شوید.

دریاچه-جادو-1

لکه جادویی را با مواد شوینده پاک کنید.

برای از بین بردن لکه جادویی فرش و مبل می توانید از مواد شوینده مانند صابون ظرفشویی، صابون مایع و پودر لباسشویی استفاده کنید. لکه را (اگر هنوز تازه است) با یک پارچه خشک پاک کنید، اما مراقب باشید که لکه پخش نشود. سپس یک اسفنج نرم را به یکی از مواد شوینده آغشته کنید و به آرامی لکه را بمالید. رطوبت را حتما با یک حوله تمیز و خشک پاک کنید تا از پخش شدن آن جلوگیری کنید. این کار را تا پاک شدن لکه ادامه دهید.

lake-magic-7

لکه جادویی را با سرکه سفید پاک کنید

برای پاک کردن لکه ماژیک تازه از روی فرش و مبل نیز می توانید از سرکه سفید استفاده کنید، مقداری سرکه سفید را با آب رقیق کنید و سپس با استفاده از یک حوله تمیز لکه را با ضربه زدن روی آن پاک کنید و در نهایت با یک دستمال تمیز و خشک خشک کنید. محل

اگر لکه قدیمی است، می توانید مقداری مایع ظرفشویی به مخلوط آب و سرکه سفید اضافه کنید و لکه ماژیک را از روی فرش و مبل پاک کنید.

lake-magic-2

لکه جادویی را با آب لیمو پاک کنید

اگر کودکتان با نشانگر روی مبل یا فرش خط کشید، فوراً از آهک برای تمیز کردن آن استفاده کنید. مقداری آب لیموی تازه را با استفاده از یک پارچه تمیز و خشک روی لکه بمالید، اما مراقب باشید که آن را پخش نکنید. چند دقیقه صبر کنید و سپس با یک حوله تمیز و خشک دیگر ناحیه لکه دار را پاک کنید.

lake-magic-5

لکه جادویی را با الکل یا استون پاک کنید.

استون به عنوان حلال جادویی نیز شناخته می شود، اما برای پاک کردن لکه ماژیک از روی فرش و مبل با این ماده شیمیایی، باید دقت بیشتری داشته باشید و ابتدا این ماده را روی گوشه ای از فرش یا پارچه مبل تست کنید تا به مبل یا فرش آسیبی نرسد. مطمئن بودم

یک پارچه تمیز را به الکل یا استون آغشته کنید و آن را روی محل مالش دهید. این کار را تا پاک شدن لکه جادویی ادامه دهید.

lake-magic-4



لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=358208

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.