افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
2

ترفندهایی برای خوشمزه تر کردن سالاد ماکارونی؛ وقتی سس تند را اضافه کردید

  • کد خبر : 125207
ترفندهایی برای خوشمزه تر کردن سالاد ماکارونی؛  وقتی سس تند را اضافه کردید

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید: به شایانوز – سالاد ماکارونی یکی از سالادهای خوشمزه و جذابی است که با ماکارونی پخته، مرغ یا سوسیس و کالباس، فلفل دلمه ای، ذرت، نخود فرنگی، هویج و ترشی تهیه می شود. در صورت تمایل می توانید سبزیجات دیگری مانند سیب زمینی، پیازچه و جعفری اضافه […]

در ادامه میتوانید مقاله فوق را مطالعه نمایید:


به

شایانوز – سالاد ماکارونی یکی از سالادهای خوشمزه و جذابی است که با ماکارونی پخته، مرغ یا سوسیس و کالباس، فلفل دلمه ای، ذرت، نخود فرنگی، هویج و ترشی تهیه می شود. در صورت تمایل می توانید سبزیجات دیگری مانند سیب زمینی، پیازچه و جعفری اضافه کنید. پس از آماده شدن سالاد ماکارونی، آن را با سس مبتنی بر سس مایونز، روغن زیتون، آب لیمو یا سرکه مزه دار کرده و سرد سرو می کنند.

در این مقاله نکات مهمی را برای خوش طعم شدن سالاد پاستا به شما می گویم پس با ما همراه باشید تا با هم یک سالاد ماکارونی جذاب درست کنیم.

پاستا مناسب را انتخاب کنید

همانطور که می دانید پاستاهای شکل دار انواع و طعم های مختلفی دارند و هر روز تنوع بیشتری به آن اضافه می شود به همین دلیل انتخاب پاستا مناسب برای سالاد ماکارونی بسیار مهم است. ماکارونی پنه، پروانه و مارپیچی انتخاب های خوبی برای سالاد پاستا هستند. زیرا چین هایی که دور آن ها را احاطه کرده است فضای لازم را برای مخلوط شدن سس با پاستا می دهد.

پخت صحیح پاستا.

خوب پختن پاستا بسیار مهم است. معمولا برای تهیه سالاد ماکارونی باید پاستاها را چند دقیقه دیگر در آب بجوشانید تا کمی نرم شوند و همچنین پس از سرد شدن سفت نشوند و طعم خامی ندهند. بعد از این مدت پاستا را میل کنید. اگر نرم است آن را آبکش کنید. هنگام آبکش کردن، روی پاستاها آب سرد بریزید تا نچسبند. بعد از سرد شدن حدود 1 قاشق غذاخوری روغن مایع اضافه کنید تا براق شوند. .

به طور کلی برای داشتن یک سالاد ماکارونی خوب، پاستا باید جویدنی باشد، یعنی کمی سفت و جویدنی اما در عین حال نرم باشد. به این نکته توجه کنید که با افزودن سس، ماکارونی کمی نرم می شود، پس آنقدر آن را نپزید که بعد از افزودن سس حالت لطیفی به خود بگیرد.

پاستا را مزه دار کنید

یکی از رازهای داشتن یک سالاد ماکارونی خوشمزه، اضافه کردن چاشنی های مناسب است. وقتی پاستا پخته شد نمک زیادی به آب اضافه کنید تا در حین پخت طعم ماکارونی بدهد. سپس سالاد خود را با فلفل سیاه، آویشن و سبزیجات خشک مانند شوید مزه دار کنید.

سالاد ماکارونی

زمان اضافه کردن سس است

اجازه ندهید سالاد سرد شود، سپس سس را اضافه کنید، وقتی سالاد گرم شد سس را اضافه کنید، زیرا وقتی سالاد سرد است سس به مواد اضافه نمی شود. هنگام سرو حدود 1/3 سس را اضافه کنید.

ماست یا سس مایونز؟

هر زمان که در تهیه غذا یا سالاد سس مایونز وجود دارد، برخی از افراد می پرسند که آیا می توانید به جای ماست از ماست استفاده کنید، این کار را انجام دهید، اما به خاطر داشته باشید که ماست تمایل به آبریزش دارد، پس این را برای مهمانی ها درست نکنید.

اگر می خواهید آشپزی ما را دنبال کنید به صفحه آشپزی شایانوز سر بزنید.

سالاد ماکارونی





لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=125207

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.