افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 25 October , 2024
3

ترس رسانه های آفریقایی از نوجوانان ایرانی: جایزه اول تیمی نیستند! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 130854
ترس رسانه های آفریقایی از نوجوانان ایرانی: جایزه اول تیمی نیستند!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال در اندونزی از ساعت 15:30 8 آبان به مصاف هم می روند. صعود تیم های سوم به مرحله حذفی و رویارویی آنها با تیم های اول سایر گروه ها حاکی از آن است که […]

به گزارش خبرنگار مهر، تیم های فوتبال جوانان ایران و مراکش در مرحله یک هشتم نهایی جام جهانی زیر 17 سال در اندونزی از ساعت 15:30 8 آبان به مصاف هم می روند.

صعود تیم های سوم به مرحله حذفی و رویارویی آنها با تیم های اول سایر گروه ها حاکی از آن است که این تیم های اولی در مرحله یک هشتم نهایی بازی راحتی خواهند داشت. اما به گفته یکی از رسانه های آفریقایی، این موضوع در مورد مراکش که به تیم اول صعود کرده و باید به مصاف ایران برود، نخواهد بود.

شبکه خبر “آفریقا فوت» در خبری درباره این دیدار گفت و با شناخت قدرت جوانان ایرانی نوشت: مراکش به دلیل قرار گرفتن در رده اول گروه این امکان را دارد که در یکی از گروه ها با تیم سوم هم بازی کند. تیم سوم گروه C یعنی ایران.

اما مراقب باشید! چرا که این تیم جوانان ایران احتمالا بدترین گزینه ممکن در بین تیم های سومی است که در مرحله حذفی با آنها روبرو خواهند شد. ایرانی ها با کسب 6 امتیاز در مرحله گروهی با برزیل و انگلیس برابری کردند و به اندازه مراکش که در گروه خود اول شد و تنها با کمترین تفاضل گل در این جایگاه قرار گرفت، امتیاز کسب کردند.

«آفریقا فوت همچنین به نتایج جوانان ایران مقابل برزیل و انگلیس اشاره کرد و نوشت: ایرانی ها در اولین بازی خود برزیل را شکست دادند، در دقیقه 90 مقابل انگلیس شکست خوردند و در آخرین بازی 5 بر صفر شکست خوردند. کالدونیای جدید آنها گذشتند بدون شک آنها به عنوان تیم سوم جایزه ای برای مراکش نیستند و رقیب سرسختی خواهند بود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=130854

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.