افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 15 October , 2024
0

ترس دشمن به حقیقت پیوست/ «حیفا» جایگزین شهر سوخته شمونه می شود! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 396926
ترس دشمن به حقیقت پیوست/ «حیفا» جایگزین شهر سوخته شمونه می شود! – خبرگزاری بیشتر از ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که پس از شهادت سید «حسن نصرالله» و چند تن از فرماندهان ارشد جنبش حزب الله لبنان، قدرت آتش رسانه های عبری عربی در هفته های اخیر بر تضعیف اقتدار متمرکز شده است. ساختار نظامی آن رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی در نزد افکار عمومی منطقه، واقعیت جدیدی از […]

به گزارش خبرگزاری مهر، در شرایطی که پس از شهادت سید «حسن نصرالله» و چند تن از فرماندهان ارشد جنبش حزب الله لبنان، قدرت آتش رسانه های عبری عربی در هفته های اخیر بر تضعیف اقتدار متمرکز شده است. ساختار نظامی آن رسانه‌های رژیم صهیونیستی در گزارشی در نزد افکار عمومی منطقه، واقعیت جدیدی از روستاهای شمال فلسطین اشغالی را فاش کردند.

شبکه خبری المیادین ظهر امروز (دوشنبه) گزارش داد که به گفته محافل رسانه ای، حزب الله لبنان وارد مرحله جدید و گسترده ای از قواعد درگیری شده است.

بر اساس این گزارش، در پی تشدید آتش مقاومت اسلامی لبنان علیه شهرهای شمالی در عمق سرزمین های اشغالی، رسانه های عبری اذعان کردند که حزب الله نه تنها بدنه سازمانی نیروهای نظامی و انسانی خود را تضعیف کرده، بلکه دامنه آتش خود را نیز گسترش داده است. در اعماق سرزمین های اشغالی و ما اکنون شاهد ایجاد واقعیت جدیدی از قدرت میدانی و توانایی موشکی هستیم. وزوز و ما سربازان این حزب هستیم.

به گزارش رسانه های عبری، در چند روز گذشته، حزب الله حملات موشکی خود به این شهر را افزایش داده است. حیفا افزایش یافته و استنباط می شود که نسخه دوم شهر ویران شدهاقدامات شامونا«در اعماق سرزمین‌های اسرائیل ترک کنید.

از سوی دیگر، وب سایت میثاق لبنان در گزارشی به نقل از رسانه های صهیونیستی دشمن درباره حال و هوای این شهر حیفا بندری در پی آغاز موج جدید موشکی حزب الله به این شهر نوشت: خیابان ها حیفا ترافیک تمام شده و اهالی انتظار دارند هر لحظه موشکی بر سرشان بیفتد و موجی از دلهره و ترس آنها را فرا گرفته باشد.

گفتنی است حزب الله طی چند روز گذشته با بازسازی بدنه سازمانی خود در حال گسترش قواعد درگیری با دشمن صهیونیستی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=396926

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.