افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
0

ترس تل آویو از پاسخ تند حزب الله/ حریم هوایی شمال فلسطین بسته شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

  • کد خبر : 371020
ترس تل آویو از پاسخ تند حزب الله/ حریم هوایی شمال فلسطین بسته شد – خبرگزاری مهر | اخبار ایران و جهان.

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس. الاخباریههمزمان با شدت گرفتن تبادل آتش میان حزب الله و اشغالگران، ارتش رژیم صهیونیستی از انتقام نظامی بیم داشت. کنجکاو حزب الله مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را منطقه نظامی بسته اعلام کرد. برخی گزارش های عبری حاکی از آن است که در جبهه داخلی سرزمین های […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از قدس. الاخباریههمزمان با شدت گرفتن تبادل آتش میان حزب الله و اشغالگران، ارتش رژیم صهیونیستی از انتقام نظامی بیم داشت. کنجکاو حزب الله مناطقی از شمال فلسطین اشغالی را منطقه نظامی بسته اعلام کرد.

برخی گزارش های عبری حاکی از آن است که در جبهه داخلی سرزمین های اشغالی، مقامات این رژیم تصمیم به حفاظت از سواحل بندری شهرهای اشغالی گرفته اند. آکر، ناهار و هیفامنطقه نظامی را بسته و محدودیت هایی را برای شهرک سازی اعلام کنند دستیاران اعمال کرده اند

در همین رابطه مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری “اسرائیل دودیگزارش داد که شهرداری ناهار در شمال فلسطین اشغالی به دلایل امنیتی کلاس های درس فردا و یکشنبه تعطیل است.

بر اساس این گزارش، منابع عبری زبان اعلام کردند که پس از تشدید تنش ها و درگیری ها با حزب الله، آسمان در منطقه الخدیره شمال فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه بسته خواهد بود.

علاوه بر این، فایننشال تایمز به نقل از یک افسر اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی نوشت: ما نگران وارد شدن به یک جنگ نامطمئن و پرهزینه بدون هیچ استراتژی هستیم.

این مقام سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ورود به جنگ نامطمئن منجر به بحران و تنش با متحدان رژیم صهیونیستی می شود و این یک فاجعه خواهد بود.

برخی منابع عبری نیز تاکید کردند که در 24 ساعت آینده بسیار پرتنش خواهیم بود و برآوردها نشان می دهد که حزب الله پاسخ بسیار تند خواهد داد.

از سوی دیگر، وب سایت اخبار axios به گفته وزارت امور خارجه آمریکا، واشنگتن از شهروندان خود خواسته است تا زمانی که پروازهای تجاری ادامه دارد، فورا لبنان را ترک کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371020

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.