افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
0

ترس تل آویو از واکنش تند حزب الله حریم هوایی شمال فلسطین بسته شد

  • کد خبر : 371125
ترس تل آویو از واکنش تند حزب الله حریم هوایی شمال فلسطین بسته شد

به گزارش بازار به نقل از قدس الاخباریه، همزمان با تشدید تبادل آتش میان حزب الله و اشغالگران، ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ نظامی به تلافی، مناطقی در شمال فلسطین اشغالی را مناطق بسته نظامی اعلام کرد. توسط حزب الله . برخی گزارش‌های عبری حاکی از آن است که در جبهه داخلی […]

به گزارش بازار به نقل از قدس الاخباریه، همزمان با تشدید تبادل آتش میان حزب الله و اشغالگران، ارتش رژیم صهیونیستی به دلیل ترس از پاسخ نظامی به تلافی، مناطقی در شمال فلسطین اشغالی را مناطق بسته نظامی اعلام کرد. توسط حزب الله .

برخی گزارش‌های عبری حاکی از آن است که در جبهه داخلی سرزمین‌های اشغالی، مقامات این رژیم تصمیم گرفته‌اند سواحل بندری شهرهای اشغالی از جمله عکا، نهاریا و حیفا را به عنوان منطقه بسته نظامی اعلام کنند و محدودیت‌هایی را برای این مناطق ایجاد کنند. شهرک نشینان از ترس حملات انتقام جویانه حزب الله.

در همین راستا مرکز اطلاع رسانی فلسطین به نقل از روزنامه عبری «اسرائیل هوم» گزارش داد که شهرداری نهاریا در شمال فلسطین اشغالی فردا و یکشنبه کلاس های درس را به دلایل امنیتی تعطیل کرد.

بر اساس این گزارش، منابع عبری زبان اعلام کردند که در پی تشدید تنش ها و درگیری ها با حزب الله، آسمان منطقه الخدیره در شمال فلسطین اشغالی تا روز سه شنبه بسته خواهد بود.

علاوه بر این، فایننشال تایمز به نقل از یک افسر اطلاعاتی سابق رژیم صهیونیستی نوشت: ما نگران وارد شدن به یک جنگ نامطمئن و پرهزینه بدون هیچ استراتژی هستیم.

این مقام سابق اطلاعاتی رژیم صهیونیستی تصریح کرد که ورود به جنگ نامطمئن منجر به بحران و تنش با متحدان رژیم صهیونیستی می شود و این یک فاجعه خواهد بود.

برخی منابع عبری نیز تاکید کردند که در 24 ساعت آینده بسیار پرتنش خواهیم بود و برآوردها نشان می دهد که حزب الله پاسخ بسیار تند خواهد داد.

از سوی دیگر، پایگاه خبری اکسیوس به نقل از وزارت خارجه آمریکا گزارش داد که واشنگتن از شهروندان خود خواسته است تا زمانی که پروازهای تجاری برقرار است، فورا لبنان را ترک کنند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=371125

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.