افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 23 October , 2024
3

ترس از مرگ در بین صهیونیست ها امری رایج و جاری است

  • کد خبر : 115480
ترس از مرگ در بین صهیونیست ها امری رایج و جاری است

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزسردار سرلشکر سلامی حسین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اجلاس مداحان و مداحان سراسر کشور که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به نبرد طوفان الاقصی و شکست‌ها صهیونیست ها رژیم علیه گروه های مقاومت فلسطین گفت: امروز سناریوی روشنی از رویارویی […]

به گزارش گروه سیاسی ایسکانیوزسردار سرلشکر سلامی حسین فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی طی سخنانی در اجلاس مداحان و مداحان سراسر کشور که در سالن 5 آذر سازمان بسیج مستضعفین برگزار شد، با اشاره به نبرد طوفان الاقصی و شکست‌ها صهیونیست ها رژیم علیه گروه های مقاومت فلسطین گفت: امروز سناریوی روشنی از رویارویی است. ما درست می گوییم و اشتباه می کنیم. لشکر کفر تمام قدرت و توان سیاسی خود را به میدان آورده است و می کوشد کفر را در سرزمین کوچکی بر اسلام شکست دهد.

بیشتر بخوانید:

سردار سلامی: جنگ زمینی اسرائیل را می بلعد

وی ادامه داد: نمی خواهند در تاریخ بماند که گروهی با سلاح کم و در محاصره سنگر تمام قدرت کفر را شکست دادند. این یک واقعیت است که همه کافران با تمام استعداد به میدان رفته اند، در غزه همه آمدند و این نمایه عاشورا است، مستکبران تمام قدرت خود را در اسارت مؤمنان می بینند.

سلامی گفت: مستکبران در اقصی نقاط جهان اسلام خنجری در پیکر اسلام فرو کردند. در شرق اسلام رژیم صهیونیستی درست کردند، در جاهای دیگر جامعه تکفیری درست کردند. هدف آنها نشان دادن این است که بدون وابستگی به کشورهای غربی نمی توان در صلح زندگی کرد.

فرمانده سپاه با بیان اینکه بیشتر جنگ های نیم قرن اخیر در کشورهای اسلامی بوده است، اظهار داشت: در چندین شهر سوریه، عراق، یمن، فلسطین و… این سیاست غرب باعث به جا ماندن آثار جنگ تمدن اسلامی شده است. زیر زمین دفن شد

وی خاطرنشان کرد: تا سه هفته پیش صهیونیست ها که جوهره حیله گری و قدرت دشمن هستند، تصور می کردند که ناامنی و ترس آن سوی دیوارها معنایی دارد و متعلق به فلسطین است. آنها فکر می کردند که از آنجایی که آمریکا، انگلیس، آلمان و فرانسه حامی آنها هستند، هیچکس نمی تواند به آنها برسد. این ایده مقامات آن و ساکنان سرزمین های اشغالی بود. آنها فکر می کردند که یک دستگاه امنیتی پیچیده دارند و همه چیز تحت کنترل آنهاست و هیچ حرکتی از چشمانشان پنهان نمی ماند. آنها تصور می کردند که ارتش قدرتمندی دارند و با این عقاید آرام می خوابیدند.

سلامی گفت: در 7 اکتبر (15 مهر) همه این افکار فرو ریخت. تا امروز آنها توانستند این تصور را ایجاد کنند که انتقال ناامنی به سرزمین های اشغالی امکان پذیر نیست، اما بزرگترین شکست برای آنها اتفاق افتاد.

فرمانده سپاه افزود: فلسطین اشغالی که به آن حق اسرائیل می گویند با مهاجرت ها شکل گرفت، زیرا ماهیت و هویت اسرائیلی وجود ندارد.

وی به بمباران نوار غزه اشاره کرد و گفت: هرچه بمباران کنند غزه می ماند چرا که بچه های غزه تسلیم نمی شوند و می گویند این سرزمین و هویت ماست و این با مردمی که به آنجا آمده اند متفاوت است. . زمین برای ثروت و ثروت. ترس از مرگ در بین صهیونیست ها امری رایج و جاری است.

سلامی با تبیین جبران ناپذیر بودن این شکست که رهبر انقلاب فرمودند، تصریح کرد: اسرائیلی ها دیگر نمی توانند به دستگاه امنیتی خود، ارتش و حتی آمریکا که همیشه دیر می رسد اعتماد کنند. این بار آنها خوش شانس بودند، اما دفعه بعد ممکن است آنقدر مهم نباشد، بنابراین زنان و کودکان را بمباران می کنند و می کشند. این پیروزی در هیچ ادبیات و منطقی نیست، بلکه اوج شکست است.

فرمانده سپاه گفت: تانک های زیادی را پشت مرزهای غزه گذاشتند، اما قدمی پیش نبردند، زیرا جنگ با سلاح نمی شود و نیازمند مردانی با ایمان و دل های معتمد است، نه دل های مضطرب و پریشان. کافران راهی برای شکست دادن مسلمانان ندارند، محکوم به شکست هستند.

انتهای پیام/

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=115480

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.