افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 26 October , 2024
1

ترس از خرس وحشی! / حیوان زنگ خانه را زد + عکس

  • کد خبر : 143644

به گزارش رکنا، با توجه به اینکه در برخی از نقاط جهان خرس به سکونتگاه های انسانی خیلی نزدیک شوید، وب سایت خدمات پارک ملی نکات مفیدی در مورد نحوه مدیریت این موقعیت های خطرناک دارد. مثلا: با آرام صحبت کردن خود را به خرس معرفی کنید تا بداند شما انسان هستید و حیوان بازی […]

به گزارش رکنا، با توجه به اینکه در برخی از نقاط جهان خرس به سکونتگاه های انسانی خیلی نزدیک شوید، وب سایت خدمات پارک ملی نکات مفیدی در مورد نحوه مدیریت این موقعیت های خطرناک دارد. مثلا:

با آرام صحبت کردن خود را به خرس معرفی کنید تا بداند شما انسان هستید و حیوان بازی نیستید، روی زمین بایستید، اما به آرامی دستان خود را تکان دهید و با صدای آهسته با خرس صحبت کنید.

پیاده‌روی‌ها و سفرهای گروهی معمولاً پر سر و صداتر از سفرهای فردی هستند، هرگز صدای خرس را تقلید نکنید یا با صدای بلند فریاد نزنید.

اسپری فلفل این ماده دافع خرس نیست، بنابراین از آن برای تجهیزات خود استفاده نکنید.

در هر صورت در فیلم منتشر شده برخورد غیرعادی خرس با یکی از شهروندان را مشاهده می کنید. به نظر می رسد فردی که این ویدیو را ضبط کرده است قبلاً با این خرس رابطه خوبی داشته است. در غیر این صورت، به‌جای این‌که سرسری بگوید: «در را ببند، هان» سر او فریاد می‌زند.

خرس لمس کردن

در حالی که برخی از افراد ممکن است از مواجهه با یک خرس نگران باشند، باید اعتراف کنید که این شخص از نکات بسیاری در وب سایت خدمات پارک ملی استفاده می کند.

او آرام صحبت می‌کند، در جای خود می‌ماند، آرام صحبت می‌کند، صداهای خرس را تقلید نمی‌کند یا با صدای بلند فریاد نمی‌زند و احتمالاً اسپری فلفل را با خود حمل نمی‌کند. تنها کاری که می توانید در آینده متفاوت انجام دهید تا کمی ایمن تر باشید، این است که مطمئن شوید در اطراف افراد پر سر و صدای زیادی هستید.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=143644

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.