افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 18 October , 2024
1

ترس از ترور ستاره بالیوود / «سلمان خان» در لیست تروریستی گروه تروریستی + تصاویر جذاب «سلمان خان»

  • کد خبر : 399956
ترس از ترور ستاره بالیوود / «سلمان خان» در لیست تروریستی گروه تروریستی + تصاویر جذاب «سلمان خان»

اخبار قتل ظلم بابا صدیقی موجی از ترس و نگرانی را در هند به راه انداخته است. پلیس هند نقش گروه مافیایی لارنس بیشناوی، متهم اصلی قتل سیدو موسواله خواننده هندی در سال 1401، در قتل بابا صدیقی را تایید کرد. این گروه سابقه تهدید سیاستمداران، هنرمندان و بازرگانان را دارد که بارزترین آنها سلمان […]

اخبار قتل ظلم بابا صدیقی موجی از ترس و نگرانی را در هند به راه انداخته است. پلیس هند نقش گروه مافیایی لارنس بیشناوی، متهم اصلی قتل سیدو موسواله خواننده هندی در سال 1401، در قتل بابا صدیقی را تایید کرد. این گروه سابقه تهدید سیاستمداران، هنرمندان و بازرگانان را دارد که بارزترین آنها سلمان خان، بازیگر مسلمان هندی است که در آوریل امسال در خارج از محل اقامتش مورد اصابت گلوله قرار گرفت، اما آسیبی ندید.

این موضوع نگرانی های عمده ای را برای امنیت سلمان خان ستاره بالیوود ایجاد کرده و در پاسخ به تهدیدات و حملات متعدد، امنیت در اطراف محل سکونت سلمان خان تشدید شده و خانواده وی به شدت نگران این وضعیت هستند. با گزارش‌هایی که حاکی از دست داشتن لارنس در قتل بابا صدیقی است، امنیت سلمان خان و خانواده‌اش به یک نگرانی بزرگ تبدیل شده است.

پس از ملاقات سلمان خان با خانواده بابا صدیقی حوالی ساعت 3 بامداد، وضعیت امنیتی این بازیگر تشدید شده است. یک منبع پلیس در پاسخ به این سوال اظهار داشت: اقدامات مناسب در حال انجام است.

سلمان خان مدتی است که در لیست هدف لارنس بیشنوی قرار دارد. در 4 ژوئن، سلمان خان در پی یک سری تهدیدها و حملات علیه او و خانواده اش، بیانیه ای به پلیس بمبئی داد.

وی گفت: فکر می کنم لارنس بیشنوی با کمک اعضای باندش زمانی که اعضای خانواده ام خواب بودند و قصد کشتن من و اعضای خانواده ام را داشتند، اقدام به تیراندازی کردند. ارباز خان برادر سلمان خان نیز درباره این حادثه گفت: حادثه اخیر تیراندازی دو فرد ناشناس با موتورسیکلت در آپارتمان گلکسی محل زندگی خانواده سلمان خان بسیار ناراحت کننده و نگران کننده است. خانواده ما از این حادثه تکان دهنده شوکه شده اند. متأسفانه برخی از افرادی که ادعای نزدیکی به خانواده ما دارند و خود را به عنوان سخنگو معرفی می کنند، در رسانه ها اظهارات کذب می کنند و می گویند همه اینها یک ترفند تبلیغاتی است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=399956

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.