افزونه پارسی دیت را نصب کنید Saturday, 21 September , 2024
2

ترسی برای پرسپولیس با رفتن یک ستاره!

  • کد خبر : 29271
ترسی برای پرسپولیس با رفتن یک ستاره!

ساعاتی پیش زمزمه هایی مبنی بر ارسال نامه ای از سوی سازمان نظام زیفه به سازمان لیگ و پرسپولیس برای خدمت سربازی میلاد سرلک به گوش می رسید اما این بازیکن در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ما اعلام کرد که مشمول سربازی نیست. خدمت می کند و پرسپولیس را ترک نمی کند. در […]

ساعاتی پیش زمزمه هایی مبنی بر ارسال نامه ای از سوی سازمان نظام زیفه به سازمان لیگ و پرسپولیس برای خدمت سربازی میلاد سرلک به گوش می رسید اما این بازیکن در گفت و گوی کوتاهی با خبرنگار ما اعلام کرد که مشمول سربازی نیست. خدمت می کند و پرسپولیس را ترک نمی کند.

در نامه منتشر شده، میلاد سرلک «به دلیل دعوت نشدن به تیم ملی و بالای 28 سال، مجوز فعالیت در تیم های لیگ برتری را ندارد» و به همین دلیل نمی تواند در پرسپولیس به کار خود ادامه دهد.

در ادامه این نامه با تاریخ قطع همکاری پرسپولیس و میلاد سرلک آمده است: «به اطلاع فدراسیون فوتبال می رسد که این بازیکن از تاریخ 10 شهریور 1402 نمی تواند به فعالیت ورزشی خود ادامه دهد».

این نامه ای است که از سوی سازمان وظیفه عمومی فراجا به معاونت توسعه ورزش قهرمانی ورزش و جوانان ارسال شده و در آن از سازمان لیگ و پرسپولیس خواسته شده است. در انتهای این نامه امضای سردار سرتیپ پاسدار تقی مهری رئیس سازمان نظام وظیفه را مشاهده می کنید.

سرلک نیز مانند سایر بازیکنان لیگ برتری تا 28 سالگی معاف بود و در صورت شناسایی داخلی معافیت وی تا 30 سالگی ادامه خواهد داشت. اما عدم حضور امیر قلعه نویی در آخرین لیست باعث شد تا او برچسب ملی پوش خود را از دست بدهد و طبق پیش نویس سازمان مشمول خدمت سربازی شود.

هافبک دفاعی پرسپولیس در عین حال فکر می کند با ادامه حضورش در زمین های داخلی دو سال دیگر معاف خواهد شد و با این نگاه قراردادش را با پرسپولیس تمدید کرد و احتمالا به خدمت سربازی نخواهد رفت. تا آخرین لحظه.

از سوی دیگر نکته مهم این است که تمرینات بعدی این تیم از 22 شهریور ماه یعنی حدود دو هفته پس از شروع حضور ستاره پرسپولیس آغاز می شود و شاید حتی پس از 10 شهریور، حضور سرلک در قلانوی. لیست کمک زیادی به شما نمی کند

پرونده سرلک شباهت زیادی به محمدحسین مرادمند و سیاوش یزدانی دارد که آنها هم نیم فصل ثبت نام کردند و 28 ساله شدند و از استقلال رفتند. اما نزدیکان سرلک می گویند تفاوت این است که این دو بازیکن استقلال در تیم ملی حضور نداشتند اما سرلک در یک سال گذشته یک بازی ملی انجام داده است.

با توجه به پیچیدگی قوانین پیش نویس و بازیکنان مشمول خدمت سربازی، به نظر می رسد برای تعیین تکلیف نهایی سرلک باید تا این تاریخ منتظر ماند. اما نکته مهم این است که از یک طرف لیست پرسپولیس آنقدر فشرده است که یحیی نمی تواند چنین بازیکنی را به خطر بیندازد و از طرف دیگر در صورت جدایی احتمالی میلاد سرلک، سرمربی سرخپوشان باید آن را انتخاب کند. تعویض در اسرع وقت

بنابراین باشگاه پرسپولیس به زودی در معرض یک تصمیم مهم قرار خواهد گرفت و باید دید طرف های ماجرا یعنی رضا درویش، یحیی گل محمدی و میلاد سرلک چه تصمیمی در این باره خواهند گرفت.

نکته دیگر اینکه سرلک در صورت اعزام به سربازی سرباز تیم ملوان بندرانزلی می شود که این بهترین خبر برای هواداران مهدی تارتار و ملوان است. با این حال آنها همچنین امیدوارند که هر چه زودتر قرضی این بازیکن مشخص شود، چرا که ملوان نیز برنامه خود را برای لیست 19 نفره بزرگسالان و 7 خرید لیگ برتر دارد.

258 258

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=29271

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.