افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 22 October , 2024
0

تردید در مسیر ابری صحیح فتنه می آفریند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 406238
تردید در مسیر ابری صحیح فتنه می آفریند – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترسعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن با موضوع شهادت حضرت یحیی زیبا کردن و نفوذ وی درباره معادلات منطقه ای گفت: یکی از زیبایی های قرآن این است که خداوند رب است. دنیاها رفتارها را شرح دهید. برخی وارد […]

اطلاع رسانی کند خبرنگار بیشترسعید جلیلی نماینده مقام معظم رهبری در شورای عالی امنیت ملی در جلسه حکمت سیاسی اسلام در قرآن با موضوع شهادت حضرت یحیی زیبا کردن و نفوذ وی درباره معادلات منطقه ای گفت: یکی از زیبایی های قرآن این است که خداوند رب است. دنیاها رفتارها را شرح دهید. برخی وارد جامعه دینی می شوند، اما وظیفه آنها شبهه افکنی است.

و افزود: در طول تاریخ افرادی بودند که در حقیقت شک کردند. مثلاً در زمان پیامبر عده ای می گفتند پیامبر پیروز نمی شود و شبهه ایجاد کردند. این افراد یک بار در اصل امر، در نتیجه یک بار در مخارج و یک بار در یاری خداوند. این افراد در لشکر پیامبر نیز شبهاتی ایجاد کردند.

و افزود: اینها شبهاتی است که می خواهد شما را از نتیجه گیری باز دارد.

جلیلی گفت: متاسفانه امروز شنیدم گروهی که آبرویشان از نظام و امام (ره) است بیایند و تمام آبرویشان را خرج رژیم صهیونیستی کنند و به بهای مشروعیت بخشیدن به این رژیمی که همه می دانند وحشی و وحشی است. اشغالگر، آن رژیم می کند و می گوید رژیم صهیونیستی باید به داخل مرزهای خودش برگردد. امیدوارم تکذیب کنند. توقع من این است که کسانی که خود را وابسته به آن جریان می دانند، طلب تبرئه کنند.

و افزود: چه پژوهشی شما را به این موضوع رسانده است که خود را محقق می نامند؟ باید نقطه عطف را شناخت و میدان جهاد را شناخت. رژیم می پذیرد که بعد از یک سال نمی تواند روابط اشتباه خود را برقرار کند و از نظم جدید و این مکان صحبت می کند. متاسفم عده ای خود را وقف مشروعیت بخشیدن به رژیم صهیونیستی می کنند. شک در مسیر نیکوکاران فتنه می آورد. ما باید زبان هنر را به سمت اولویت ها سوق دهیم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=406238

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.