افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 11 October , 2024
1

تردد 12 میلیون مسافر از پایانه های مسافربری دریایی کشور

  • کد خبر : 392852
تردد 12 میلیون مسافر از پایانه های مسافربری دریایی کشور

به گزارش بازار، حمید بیرانوند فرمانده حراست سازمان بنادر در برنامه ای رادیویی با بیان اینکه فرماندهی کل انتظامی کشور همواره کیفیت خدمات نیروی انتظامی را از طریق اطلاعات و دولت الکترونیک برای ارتقای کیفی در اولویت قرار می دهد، اظهار داشت: در این راستا، امنیت سازمان بنادر و دریانوردی نیز در حال انجام است. […]

به گزارش بازار، حمید بیرانوند فرمانده حراست سازمان بنادر در برنامه ای رادیویی با بیان اینکه فرماندهی کل انتظامی کشور همواره کیفیت خدمات نیروی انتظامی را از طریق اطلاعات و دولت الکترونیک برای ارتقای کیفی در اولویت قرار می دهد، اظهار داشت: در این راستا، امنیت سازمان بنادر و دریانوردی نیز در حال انجام است. از برنامه ها یکی از ادارات زیرمجموعه در سازمان بنادر و فرماندهی یگان های امنیتی و انتظامی است.

وی ادامه داد: سازمان بنادر و دریانوردی از سال 1348 تشکیل شده است که افسران فرماندهی حفاظت بنادر با دستور دادستان وظایف خود را انجام می دهند و ماموریت آنها در بنادر زیر مجموعه سازمان در هفت استان دریایی دریاچه ارومیه و 33 است. پورت ها

بیرانوند با بیان اینکه وظایف یگان حفاظت سازمان بنادر به دو قسمت تقسیم می شود، ادامه داد: یکی از وظایف آن مربوط به اداره کل و نیروی انتظامی است که در حوزه فرماندهی انتظامی استان ها فعالیت می کنند و دیگری وظایف تخصصی است. .

وی ادامه داد: بنادر ما وسعت سرزمینی زیادی دارند و بندر امام خمینی 11 هزار هکتار وسعت دارد که فعالیت تجاری و اقتصادی انجام می دهد.

بیرانوند گفت: عمده کارکردهای ما در حوزه کنترل ترافیک است. طی سال گذشته 8 میلیون تردد وسایل نقلیه سبک و سنگین در پایانه های بندری کشور به ثبت رسیده است و در بخش مسافری نیز حدود 12 میلیون تردد از پایانه های مسافربری انجام شده است که مدیریت ترافیک و حفاظت فیزیکی آن بر عهده ماست. . .

وی افزود: در ایام اربعین خدمات متفاوتی نسبت به سال گذشته ارائه شد و زائران از پایانه بندر بین المللی خرمشهر به بندر بصره عراق اعزام شدند و این اقدام توسط کشتی های مسافربری به صورت عبوری انجام می شود.

وی تاکید کرد: بنادر یکی از مبادی قانونی ماست و تمامی تجهیزات و خودروهای وارداتی باید از این مبادی قانونی وارد شود و ماهیت سازمان بنادر مقدم بر اظهار کالا است و کالاهایی که وارد می شود در گمرک اظهار می شود. . منطقه

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=392852

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.