افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 22 September , 2024
1

تردد زائران از 6 مرز امن و آرام است. مرز خسروی آماده پذیرایی از زائرین می باشد.

  • کد خبر : 331889
تردد زائران از 6 مرز امن و آرام است. مرز خسروی آماده پذیرایی از زائرین می باشد.

به گزارش خبرنگار رکنا مستقر در مرز خسروی، سردار محمد شرفی در اردوگاه اربعین نیروی انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی بازداشت شد، تصریح کرد: مهمترین وظیفه پلیس در ماموریت بزرگ اربعین برقراری امنیت و ایجاد آرامش برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. . وی ادامه داد: بر اساس شهادت خود زائران پلیس […]

به گزارش خبرنگار رکنا مستقر در مرز خسروی، سردار محمد شرفی در اردوگاه اربعین نیروی انتظامی استان کرمانشاه که در مرز خسروی بازداشت شد، تصریح کرد: مهمترین وظیفه پلیس در ماموریت بزرگ اربعین برقراری امنیت و ایجاد آرامش برای زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع) است. .

وی ادامه داد: بر اساس شهادت خود زائران پلیس توانسته این مهم را به بهترین نحو ممکن انجام دهد و زائران با امنیت و آرامش کامل مسیر معنوی خود را آغاز کنند.

رئیس قرارگاه اربعین فرجه تصریح کرد: همه همکاران با ایمان به مأموریت اربعین آمده اند و شبانه روز در حال خدمت رسانی به زائران اربعین هستند و انشاالله در پایان با سربلندی به وظیفه و رسالت خود عمل خواهند کرد .

وی ادامه داد: یکی از مهمترین دغدغه های زائران حسینی آماده سازی زیرساخت های جاده ای در مسیرهای منتهی به پایانه مرزی بود که خوشبختانه با اقدامات انجام شده این امر میسر شد.

سردار شرفی یادآور شد: تسهیل و هموارسازی مسیرهای تردد زائران اربعین از دیگر نکاتی است که زائران چشم انتظار آن هستند بنابراین باید تلاش کنیم تا این کار به سرانجام برسد و شرایطی فراهم شود تا زائران با مشکل مواجه نشوند.

رئیس قرارگاه اربعین فرجا خاطرنشان کرد: یکی از اتفاقات خوبی که در اربعین امسال افتاد حوزه صدور گذرنامه بود که با خرید تجهیزات لازم توانستیم گذرنامه مردم را در سریع ترین زمان ممکن چاپ و به منازلشان برسانیم.

این مقام ارشد انتظامی خاطرنشان کرد: صدور و چاپ گذرنامه در بازه زمانی 72 ساعته و تحویل آن به منازل متقاضیان باعث افزایش رضایت مردم شد.

وی همچنین به حل مشکل ازدحام زائران در پایانه های مرزی کشور در سال های اخیر اشاره کرد و گفت: امروزه زائران اعم از خروج و ورود به کشور می توانند در یک توقف 4 ثانیه ای تردد کنند. ، تا بتوانند بدون اتلاف وقت سفر معنوی خود را آغاز کنند.

سردار شرفی با بیان اینکه امسال بیش از 80 درصد زائران با خودروهای شخصی خود را به پایانه های مرزی رساندند که خوشبختانه ظرفیت کافی برای پارک خودروهای خود را داشتند و اکثر زائران راضی بودند، افزود: نکته ای که زائران باید به آن توجه کنند. استراحت کافی داشته باشید و در هنگام خستگی از رانندگی بپرهیزید تا خدای ناکرده حادثه دلخراش پیش نیاید.

رئیس قرارگاه اربعین فرجا در ادامه استقبال خوب مردم کرمانشاه از زائران اربعین را مورد تاکید قرار داد و گفت: با تلاش فرمانده، سردار حاجیان و سایر مدیران و نیروی انتظامی استان، شرایط خوبی برای زائران اربعین فراهم شده است.

وی تصریح کرد: مرز خسروی با مجموعه اقدامات انجام شده شرایط بسیار خوبی برای تردد زائران اعم از خروجی و ورود به کشور دارد و زائران قطعا می توانند با آسایش و آرامش از این مرز عبور کنند.

سردار شرفی در پایان گفت: از این پس باید برای اربعین سال آینده طرح ها و برنامه های بدیع اندیشید تا بتوانیم خدمات متنوع تری به زائران ارائه دهیم و رضایت هرچه بیشتر آنان را جلب کنیم.

جابجایی زائران از مرزها

جابجایی زائران از مرزها

جابجایی زائران از مرزها

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331889

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.