افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 24 October , 2024
2

تربیت 20 میلیون نفری یکی از اقدامات امام خمینی (ره) علیه شیاطین وابسته به آمریکا بود.

  • کد خبر : 137055
تربیت 20 میلیون نفری یکی از اقدامات امام خمینی (ره) علیه شیاطین وابسته به آمریکا بود.

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در نشست بسیجیان سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه این حکم تشکیل بسیج 20 میلیونی یکی از تدابیر و تدبیر امام خمینی (ره) در برابر شیاطین وابسته به آمریکا و قدرت هایی است که بوگور در اوایل […]

به گزارش گروه اجتماعی حیات، حجت الاسلام والمسلمین احمدرضا پورخاقان رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کل کشور در نشست بسیجیان سازمان قضایی نیروهای مسلح با بیان اینکه این حکم تشکیل بسیج 20 میلیونی یکی از تدابیر و تدبیر امام خمینی (ره) در برابر شیاطین وابسته به آمریکا و قدرت هایی است که بوگور در اوایل انقلاب داشت، گفت: امروز می توان این بینش را احساس کرد. آینده با تمام وجودمان .

وی افزود: اگر در جنگ تحمیلی بین نیروهای نظامی از جمله سپاه، ارتش، ژاندارمری، شهربانی، کمیته و داوطلبان مردمی تفکر و روحیه بسیجی وجود نداشت مطمئن باشید که نداشتیم. با مقاومت تا دندان در برابر ارتش مسلح بعثی، دشمن کنترل کشور را به دست می گرفت. امروز ما توسط ابرقدرت ها تحقیر شدیم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور ادامه داد: تفکر بسیجی تفکری است که باعث شد آن نوجوان 13 ساله برای دفاع از ناموس، دین و کیان کشور به نارنجک بست و زیر تانک دشمن رفت. . و آن را نابود کنید تا عبرتی برای دیگران باشد.

وی تصریح کرد: امروز تفکر بسیجی به خواست دشمن به سایر نقاط جهان نیز سرایت کرده است و محور مقاومت را تشکیل داده و به مقابله با دشمنان می پردازند و موفقیت های روزافزون خود را جشن می گیرند.

حجت الاسلام والمسلمین پورخاقان افزود: در کشورهای انگلیس، فرانسه، آمریکا و سراسر جهان جنایات رژیم صهیونیستی در کشتار کودکان را یک صدا و به فکر دفاع از مظلوم محکوم و محکوم می کنند. ظالم .

وی با تاکید بر اینکه هرجا تفکر بسیجی حاکم شد، پیشرفت های چشمگیری داشته ایم، خاطرنشان کرد: به برکت تفکر بسیجی و اخلاص ایشان در سیستم های موشکی، صنایع دفاعی، فناوری هسته ای و فناوری نانو و بنگاه های دانش بنیان پیشرفت خوبی داشته ایم.

رئیس سازمان قضایی نیروهای مسلح کشور با بیان اینکه تفکر بسیجی فقط پوشیدن لباس و شرکت در مراسم و بسیجی جلوه دادن با دو تیر نیست، خاطرنشان کرد: تفکر بسیجی به معنای برخورد با رانت، اختلاس و رجزخوانی است. .

وی همچنین گفت: اندیشه حاج قاسم یک تفکر راستین بسیجی است، او با عملکرد خود نشان داد که یک بسیجی می تواند با وجود شهرت و جایگاه مهمی که در کشور و اسلام دارد، چندین هزار کیلومتر فراتر از مرزهای کشور با دشمن مقابله کند و در خدمت مردم باشد. جهان …و او یک نظام است و هیچ چیز در دنیا برای خودش نمی خواهد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=137055

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.