افزونه پارسی دیت را نصب کنید Friday, 20 September , 2024
3

تراکتور 1-1 پرسپولیس / تساوی 10 نفره پرسپولیس در تبریز – اخبار قرمز – اخبار پرسپولیس

  • کد خبر : 338305
تراکتور 1-1 پرسپولیس / تساوی 10 نفره پرسپولیس در تبریز – اخبار قرمز – اخبار پرسپولیس

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر بدون برنده بود. از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال، تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای پرسپولیس بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید. این دیدار به دلیل ورود خارجی ها […]

دیدار تیم های تراکتورسازی تبریز و پرسپولیس در هفته دوم لیگ برتر بدون برنده بود.

از ساعت 20 امشب (پنجشنبه) در چارچوب هفته دوم لیگ دسته یک فوتبال، تراکتورسازی در ورزشگاه یادگار امام تبریز پذیرای پرسپولیس بود و این دیدار با تساوی یک بر یک به پایان رسید.

این دیدار به دلیل ورود خارجی ها به زمین با 15 دقیقه تاخیر آغاز شد و با توجه به حضور علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی فر، مهدی ترابی، محمد نادری و شجاع خلیل زاده بازیکنان سابق پرسپولیس در ترکیب تراکتورسازی از حساسیت خاصی برخوردار بود. . در این دیدار که الکسیس گاندوز، مدافع الجزایری پرسپولیس چندین موقعیت خطرناک را برای تراکتورسازی مهار کرد، شجاع خلیل زاده در دقیقه 60 گل بومی را به ثمر رساند.

در دقیقه 89 با گل ایوب العمود مراکشی به تساوی رسید تا بازیکنان آفریقایی نقش مهمی در کسب امتیاز پرسپولیس داشتند. سروش رفیعی در دقیقه 76 از زمین بازی اخراج شد تا پرسپولیس 10 نفره به میدان رفت.

شاگردان دراگان اسکوچیچ با این تساوی چهار امتیازی شدند تا تراکتور برای چهارمین بازی متوالی نتواند پرسپولیس را شکست دهد. پرسپولیس در لیگ 24 هم از پیروزی محروم شد تا خوان کارلوس گاریدو به دنبال شانس خود برای کسب اولین برد در ایران در هفته سوم مقابل فولاد باشد.

ترکیب تراکتورسازی: علیرضا بیرانوند، شجاع خلیل زاده، عارف آغاسی، دانیال اسماعیلی فر، محمد نادری، ایگور پستتونسکی، ریکاردو آلوز، مهدی هاشم نژاد (88 – مهدی هاشم نژاد)، مهدی ترابی، امیرحسین حسین زاده و تومیسلاو 88فارشترهمان.

تیم پرسپولیس: الکسیس گاندوز، مسعود ریقی، محمدحسین کنعانی زادگان (81 – مرتضی پورعلیگنجی)، سروش رفیعی، عیسی آل کثیر (63 – علی علیپور)، فرشاد احمدزاده، وحید امیری، گئورگی گلسیانی، آستون آرونوفی (سناعادبایی) (70) صادقی)، ایوب العمود.

داور: سید وحید کاظمی

نیمه اول

دقیقه 14: بازی انفرادی امیرحسین حسین زاده بین مدافعان پرسپولیس با شوت خطرناک مهاجم تراکتورسازی همراه بود که با برخورد به محمدحسین کنعانی زادگان به کرنر رفت.

دقیقه: مهدی ترابی پس از عبور از چند بازیکن پرسپولیس به مهدی هاشمی نژاد پاس عمقی داد. وینگر تراکتورسازی در ادامه موفق شد ایوب آلمود را دریبل بزند و شانس خود را برای گلزنی برای پرسپولیس امتحان کند اما واکنش الکسیس گوندوز مانع از باز شدن دروازه شد.

دقیقه 18: ارسال ریکاردو آلوز از کرنر روی دروازه پرسپولیس با ضربه سر شجاع خلیل زاده همراه بود که با اختلاف کمی از دروازه پرسپولیس عبور کرد.

دقیقه 30: محمد نادری با ارسالی که روی دروازه پرسپولیس فرستاد، موقعیت خطرناکی برای تراکتورسازی ایجاد کرد و ضربه سر ایگور پوستونسکی تقریبا به دروازه پرسپولیس رسید. اما گندموز یک واکنش زیبا دیگر نشان داد و توپ را به کرنر فرستاد.

دقیقه 42: مدافع الجزایری پرسپولیس بار دیگر ناجی تیمش بود. پاس ریکاردو آلوز به سر عارف آغاسی رسید اما ضربه سر مهاجم مدافع تراکتور با واکنش گندوز مهار شد.

دقیقه 43: ضربه مهدی ترابی از پشت دروازه پرسپولیس با دفع ناقص گندموز به گل تبدیل نشد.

نیمه دوم

دقیقه 52: شوت فرشاد احمدزاده از پشت محوطه جریمه تراکتور اولین فرصت زهردار پرسپولیس در این دیدار بود که با اختلاف کمی از کنار دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 57: در شرایطی که به نظر می رسید اوستون اورونوف با بیرانوند تک به تک شده بود، مدافعان تراکتور توانستند توپ را برای بازیکن ازبکستانی پرسپولیس به کرنر ارسال کنند.

دقیقه 60: ریکاردو آلوز پس از اعلام خطا به سود تراکتور، پاس زیبایی را روی دروازه پرسپولیس فرستاد که با ضربه سر شجاع خلیل زاده به گل تبدیل شد.

دقیقه 68: شوت مهدی هاشم نژاد به سمت دروازه پرسپولیس پس از برخورد با گلسیانی از کنار دروازه مشکی ها به بیرون رفت.

دقیقه 72: مهدی ترابی با دریبل گلسیانی با گندوز تک به تک شد اما مدافع الجزایری پرسپولیس موفق شد این موقعیت را مهار کند. هاشم نژاد بلافاصله شوت دیگری را وارد دروازه پرسپولیس کرد تا گندوز با واکنشی هنرمندانه بار دیگر در چارچوب دروازه میهمان درخشید.

دقیقه 73: بعد از یک رفت و برگشت آلوز دروازه پرسپولیس را نشانه رفت که این ضربه زیبا با کمترین فاصله از کنار دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 76: سروش رفیعی به دلیل خطای شدید روی ایگور پوستونسکی از داور کارت قرمز گرفت.

دقیقه 84: شوت غافلگیرکننده تومیسلاو اشترکال به سمت دروازه پرسپولیس نیز با واکنش گندوز تبدیل به گل نشد.

دقیقه 87: پرسپولیس در موقعیتی ایده آل پشت محوطه تراکتورسازی صاحب یک ضربه ایستگاهی شد. فرشاد احمدزاده پشت توپ بود که ضربه او از بالای دروازه تراکتور به بیرون رفت.

دقیقه 89: ارسال سعید صادقی از کرنر روی سر ایوب آلمود افتاد تا مدافع مراکشی پرسپولیس گل تساوی پرسپولیس را به ثمر برساند.

دقیقه 4+90: در شرایطی که دانیال اسماعیلی فر می توانست توپ را برای مهاجمان تراکتور بفرستد، مستقیم به سمت دروازه پرسپولیس شوت زد که گندوز موفق شد توپ را مهار کند.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=338305

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.