افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
0

تراکتورسازی مدال افتخار صادرات کشور را از رئیس جمهور دریافت کرد

  • کد خبر : 404659
تراکتورسازی مدال افتخار صادرات کشور را از رئیس جمهور دریافت کرد

به گزارش بازار، هشتم مهرماه همزمان با روز ملی صادرات با حضور رئیس جمهور و دیگر مسئولان صادرکنندگان، تجار و بازرگانان کشور از تکسیم و تراکتورسازی به عنوان دریافت کنندگان نشان افتخار تجلیل شد. در زمینه خودروهای تجاری توسط هیئت منصفه. افتخار وی توسط رئیس جمهور به مدیرعامل این گروه صنعتی اعطا شد. سازمان توسعه […]

به گزارش بازار، هشتم مهرماه همزمان با روز ملی صادرات با حضور رئیس جمهور و دیگر مسئولان صادرکنندگان، تجار و بازرگانان کشور از تکسیم و تراکتورسازی به عنوان دریافت کنندگان نشان افتخار تجلیل شد. در زمینه خودروهای تجاری توسط هیئت منصفه. افتخار وی توسط رئیس جمهور به مدیرعامل این گروه صنعتی اعطا شد.

سازمان توسعه تجارت ایران امسال صادرکنندگانی که بیشترین نرخ رشد صادرات را در بین متقاضیان داشته اند، شرکت هایی که اهداف و اهداف صادراتی خود را توسعه داده اند و در نهایت صادرکنندگانی که در انجام تعهدات ارزی خود عملکرد بهتری داشته اند، در نظر گرفته است. تاکید شد که هیئت داوران تولید تراکتور را به دلیل رشد 30 درصدی آن هم از نظر حجم صادرات و درآمدهای ارزی حاصل از صادرات و هم در توسعه بازارهای صادراتی مورد تاکید قرار داده است.

تراکتورسازی در سال گذشته با واردات بیش از 40 میلیون دلار ارز به کشور، بیش از 3 هزار دستگاه تراکتور سبک و سنگین 240، 285، 399، 470، 475، 1500، 800، 485 و 4120 را در قالب های مختلف صادر کرد. دیفرانسیل ساده و دوگانه در برابر رشد 30 درصدی تعداد و ارزش ارز.

این تراکتورها به بیش از 25 کشور جهان صادر شده است که بیشترین صادرات به عراق با 1500 دستگاه به ارزش 16 میلیون دلار بوده است.

به گفته متولیان شرکت تراکتورسازی، محصولات تولیدی این شرکت در بازارهای جهانی حتی با دو برابر قیمت ملی به فروش می رسد، اما با این وجود تامین نیازهای ملی اولویت این گروه صنعتی است.

گفتنی است گروه صنعتی تراکتورسازی ایران تاکنون 5 بار برنده نمایشگاه کشوری و 3 بار در بخش صادرکننده کشور برنده ممتاز شده و اعطای نشان افتخار ویترین این گروه را در بخش صادرات به پایان رسانده است. .

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=404659

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.