افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
1

ترامپ: من هرگز “نبرد من” هیتلر را نخوانده ام! – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 158005
ترامپ: من هرگز “نبرد من” هیتلر را نخوانده ام!  – خبرگزاری بیشتر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با تکرار و تاکید بر اظهارات جنجالی خود مبنی بر اینکه «مهاجران غیرقانونی که از مرز آمریکا وارد می شوند، خون این کشور را مسموم می کنند. “، شباهت این گفته با مواضع آدولف هیتلر در کتاب “نبرد […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از ان بی سی نیوز، دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا با تکرار و تاکید بر اظهارات جنجالی خود مبنی بر اینکه «مهاجران غیرقانونی که از مرز آمریکا وارد می شوند، خون این کشور را مسموم می کنند. “، شباهت این گفته با مواضع آدولف هیتلر در کتاب “نبرد من” مورد انتقاد قرار گرفته است.

ترامپ چند روز پیش در جریان رویدادی در واترلو، آیووا، گفت: آنها در مرز ریخته می شوند و در سراسر کشور ما پراکنده می شوند و هیچکس هویت آنها را بررسی نمی کند. خون مملکت ما را خراب می کنند!

این اظهارات پس از آن بیان شد که ترامپ روز شنبه در مراسمی در نیوهمپشایر گفت: “مهاجرانی که وارد ایالات متحده می شوند خون کشور ما را مسموم می کنند.” آنها (دولت بایدن) به نظر من اجازه می دهند 15 یا 16 میلیون نفر وارد کشور ما شوند. کشور.

ترامپ شنبه شب این ادعا را در سایت شبکه اجتماعی «Truth Social» تکرار کرد و با حروف تمام نوشت «مهاجران غیرقانونی خون کشور ما را مسموم می‌کنند». آنها از زندان ها و پناهگاه های سراسر جهان می آیند.»

اظهارات ترامپ بلافاصله انبوهی از انتقادات را از او برانگیخت و کمپین انتخاباتی جو بایدن، رئیس جمهور آمریکا، این سخنان ترامپ را با مواضع هیتلر مرتبط کرد. هیتلر در کتاب «نبرد من» از ترکیب «خون مسموم» برای اشاره تحقیرآمیز به مهاجران و بدجنسی استفاده کرد.

ترامپ بدون مقایسه اظهارات خود با اظهارات هیتلر مدعی شد که «هرگز کتاب نبرد من را نخوانده است» و هیتلر این اظهارات را «بسیار متفاوت از او» بیان کرده است.

میچ مک کانل، رهبر اقلیت سنای ایالات متحده، گفته است که قبلاً الین چائو، همسر مک کانل را به عنوان یکی از اعضای کابینه خود انتخاب کرده بود. چائو که در کودکی از تایوان به ایالات متحده مهاجرت کرد، وزیر حمل و نقل ترامپ بود.

در مقاله ای که در سال 1990 در مجله Vanity Fair منتشر شد، ایوانا ترامپ، همسر سابق ترامپ، نوشت که رئیس جمهور سابق آمریکا «گزیده ای از کلمات قصار هیتلر به نام «نظم جدید من» را در کشوی زیر تخت خود نگه می دارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=158005

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.