افزونه پارسی دیت را نصب کنید Wednesday, 25 September , 2024
2

ترامپ صفحه ای برای دریافت کمک های مالی با ارز دیجیتال راه اندازی کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

  • کد خبر : 270945
ترامپ صفحه ای برای دریافت کمک های مالی با ارز دیجیتال راه اندازی کرد – خبرگزاری مهر اخبار ایران و جهان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تپهستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده است که کمک های مالی را از طریق ارزهای دیجیتال می پذیرد. این اولین بار است که یک نامزد ریاست جمهوری در ایالات متحده جمع آوری کمک های مالی خود را با ارز دیجیتال می پذیرد. به گفته […]

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از تپهستاد انتخاباتی دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا اعلام کرده است که کمک های مالی را از طریق ارزهای دیجیتال می پذیرد.

این اولین بار است که یک نامزد ریاست جمهوری در ایالات متحده جمع آوری کمک های مالی خود را با ارز دیجیتال می پذیرد.

به گفته کمپین ترامپ، کمک های مالی از طریق کمیته های جمع آوری کمک های مالی مجاز خواهد بود بیاورید با استفاده از هر ارز دیجیتالی که از طریق Coinbase Commerce پذیرفته شده است، کمک های مالی مشترک به کمپین ترامپ انجام دهید.

همچنین گفت که محدودیت های استاندارد مشارکت و الزامات افشای کمیسیون انتخابات فدرال (FEC) همچنان برای این مشارکت ها اعمال می شود.

اعلامیه کمک مالی پس از کمپین ماه آوریل ترامپ به جای کمپین انتخاباتی منتشر شد بایدن کمک مالی کامل بیاورید انجام داد

کمپین ترامپ پذیرش کمک های مالی به ارز دیجیتال را آغاز کرده و گزینه ارز دیجیتال را اضافه کرده است. این در حالی است که وقتی ترامپ در قدرت بود، نسبت به ارزهای دیجیتال شک داشت.

زودتر در سال 2019، ترامپ گفت که طرفدار بیت‌کوین و سایر ارزهای دیجیتال نیست و ارزش آن‌ها بسیار بی‌ثبات و در هوا است.

حتی در اوایل سال جاری، ترامپ گفت که در صورت انتخاب شدن، اجازه ایجاد یک ارز دیجیتال توسط بانک مرکزی آمریکا را نخواهد داد و آن را “تهدیدی خطرناک برای آزادی” خواند.

دو روز پیش «دونالد ترامپ» رئیس جمهور سابق آمریکا در شبکه های اجتماعی خود (واقعیت اجتماعی) نوشته بود که کاخ سفید به دلیل قضیه حق سکوت باید ازش عذرخواهی کنی

آنطور که این رسانه اعلام کرد، رئیس جمهور سابق آمریکا در این بار وی نوشت: توافق کلی وجود دارد که مورد دروغینآلوین لاف زدن(آلوین براگ، دادستان منطقه منهتن) علیه من یک محاکمه ساختگی است که مستقیماً از راهروهای داخلی (کاخ سفید) آغاز و تحت پیگرد قانونی قرار گرفته است.

دونالد ترامپ افزود: بنابراین کاخ سفید و وزارت دادگستری باید فورا این پرونده را کنار بگذارند و از من و بقیه عذرخواهی کنند.

نامزد جمهوری خواه در انتخابات ریاست جمهوری ایالات متحده در 5 نوامبر 2024 به جعل سوابق تجاری مربوط به پرداختی در سال 2016 متهم شده است. طوفانی دنیلزستاره سابق فیلم های غیراخلاقی متهم شده است.

هفته گذشته نیز جو بایدن رئیس جمهور ایالات متحده و رئیس جمهور سابق دونالد ترامپ توافق کردند که دو مناظره در ماه های ژوئن و سپتامبر برگزار کنند.

به گزارش این رسانه، اولین مناظره 27 ژوئن (پنجشنبه 16 تیر ساعت 14:03) به میزبانی CNN برگزار می شود که زمینه را برای اولین رویارویی ریاست جمهوری در هفته های آینده فراهم می کند.

به گزارش شبکه تلویزیونی CNN، جو بایدن وی در این خصوص اعلام کرد: دعوت نامه ای از سی که در که در دریافت و برای مناظره در 27 ژوئن پذیرفته شد.

در همین حال، دونالد ترامپ نیزکاتالان کالینز گوینده سی ان ان گفت: «پاسخ من این است که بله، قبول دارم (برگزاری مناظره).

در شرایطی که تا انتخابات سرنوشت ساز ریاست جمهوری آمریکا حدود پنج ماه باقی مانده است، زودتر دونالد ترامپ در پیامی بایدن به مناظره انتخاباتی دعوت کرده بود.

ترامپ در شبکه اجتماعی ماهی قزل آلا اجتماعی (Truth Social) نوشته بود: برای صلاح کشورمان مهم است که من و جو بایدن بیایید در مورد مسائلی که برای آمریکا و مردم آمریکا حیاتی است بحث کنیم. من شما را به بحث در هر زمان و هر مکان دعوت می کنم.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=270945

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.