افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 30 September , 2024
0

ترامپ دیوانه شد

  • کد خبر : 381179
ترامپ دیوانه شد

در حالی که او برای پیروزی در این ایالت بسیار مشتاق است، در سخنرانی دو ساعته خود در شهر ایری بیش از 10 بار مهاجران غیرقانونی را افراد وحشی و خطرناک خواند. در حالی که هیچ داده ملی در مورد جرایم ارتکاب شده توسط مهاجران غیرقانونی وجود ندارد، تحقیقات نشان می دهد که احتمال ارتکاب […]

در حالی که او برای پیروزی در این ایالت بسیار مشتاق است، در سخنرانی دو ساعته خود در شهر ایری بیش از 10 بار مهاجران غیرقانونی را افراد وحشی و خطرناک خواند.

در حالی که هیچ داده ملی در مورد جرایم ارتکاب شده توسط مهاجران غیرقانونی وجود ندارد، تحقیقات نشان می دهد که احتمال ارتکاب جرم این مهاجران بیشتر از شهروندان آمریکایی نیست.

در این گردهمایی، ترامپ سیاست خود را به تفصیل بیان کرد و گفت که در آستانه انتخابات 5 نوامبر، او در درجه اول تمرکز خود را بر این است که حامیان اصلی خود را به رای بیاورند و توجه کمتری به پیروزی در میان رای دهندگان متوسط ​​دارد.

این نامزد جمهوری خواه معتقد است که مهاجرت موضوع مهمی در مبارزات انتخاباتی است و بارها اعلام کرده که معتقد است که موضوع مهاجرت بیش از سایر موضوعات مهم مانند اقتصاد بر ذهن رای دهندگان تأثیر می گذارد.

ترامپ درباره مهاجرانی که مرتکب جنایت می شوند، گفت: آنها متهم یا مرتکب جنایات فجیعی از جمله کودک ربایی، قاچاق مواد مخدر یا عضویت در گروه های خشن و مسلح هستند.

او همچنین بارها به نمونه هایی از تخلفات مهاجران از جمله تجاوز به کودکان اشاره کرده است. وی افزود که در این مورد خشونت پلیس را تحمل می کند.

این در حالی است که دیروز در یک گردهمایی انتخاباتی در ویسکانسین، مهاجرانی را که به طور غیرقانونی وارد کشور می شوند و مرتکب جنایت می شوند، “هیولا”، “قاتل سرد” و “حیوانات شرور” نامید.

ترامپ قبلاً قول داده بود در صورت پیروزی در انتخابات آمریکا، مهاجران هائیتی ساکن اوهایو را به دلیل خوردن سگ و گربه اخراج کند.

پیش از این، جی دی ونس، معاون دونالد ترامپ، در مصاحبه ای با ABC گفته بود که دولت ترامپ یک میلیون مهاجر را اخراج خواهد کرد. دونالد ترامپ بارها وعده داده است که در صورت پیروزی در انتخابات، بزرگترین و گسترده ترین موج اخراج در تاریخ آمریکا را به راه خواهد انداخت.

نگرانی ها در مورد سیاست های مهاجرتی به یک موضوع اصلی در مبارزات انتخاباتی امسال تبدیل شده است. جمهوری خواهان بارها از سیاست های دولت بایدن در مورد مهاجرت و عبور مهاجران غیرقانونی از مرز با مکزیک انتقاد کرده اند، موضوعی که در آستانه انتخابات ریاست جمهوری نوامبر تشدید شده است.

در همین حال، ترامپ و هریس در آستانه انتخابات 5 نوامبر با یکدیگر رقابت تنگاتنگی دارند. نظرسنجی ها همچنین نشان می دهد که مسائل مربوط به مهاجرت و مرزهای جنوبی یکی از موضوعات مهم رای دهندگان آمریکایی است.

راهپیمایی ترامپ در ایری، پنسیلوانیا در حالی است که یک ماه پیش سناتور جی دی ونس، معاون ترامپ، تجمع دیگری در این شهر برگزار کرد و ترامپ نیز در پنجم اکتبر در غرب پنسیلوانیا تجمع دیگری برگزار خواهد کرد.

اگرچه ترامپ در راهپیمایی 13 ژوئیه در باتلر، پنسیلوانیا مورد اصابت گلوله قرار گرفت و از ناحیه گوش راست مجروح شد، اما او همچنان بر پیروزی در ایالت متمرکز است. بسیاری از دوستان و مشاوران ترامپ معتقدند پنسیلوانیا مهمترین ایالت نوسانی در میان هفت ایالت رقابتی است که در نهایت نتیجه انتخابات را تعیین می کند. این ایالت دارای بیشترین آرای الکترال در کالج الکترال است. هر دو نامزد صدها میلیون دلار برای تبلیغات در ایالت خرج کرده اند، بیش از هر ایالت دیگر.

ترامپ در این دیدار تاکید کرد که اگر در پنسیلوانیا پیروز شویم، در انتخابات پیروز شده ایم.

در عین حال، آخرین نتایج نظرسنجی نیویورک تایمز و کالج سینا نشان می دهد که کامالا هریس و دونالد ترامپ در ایالت های نوسان حساس میشیگان و ویسکانسین رقابت تنگاتنگی دارند.

بر اساس این نظرسنجی، کامالا هریس 48 درصد از رای دهندگان میشیگان را به خود اختصاص داد، در حالی که ترامپ 47 درصد را به خود اختصاص داد. به همین ترتیب، هریس در ویسکانسین 49 درصد و ترامپ 47 درصد آرا را در همان ایالت به دست آوردند.

علاوه بر این، نتایج نظرسنجی‌های جدید بلومبرگ از رای دهندگان احتمالی نشان می‌دهد که کامالا هریس، نامزد دموکرات، در شش ایالت نوسانی نسبت به نامزد جمهوری‌خواه دونالد ترامپ برتری جزئی دارد و در یک ایالت نیز مساوی است.

بر اساس این نظرسنجی که به طور مشترک توسط بلومبرگ و مورنینگ کنسالت انجام شد، هریس با 7 درصد در نوادا، با 5 درصد در پنسیلوانیا، با 3 درصد در آریزونا، میشیگان و ویسکانسین، با 2 درصد در کارولینای شمالی و در ایالت جورجیا پیشتاز است. . رقابت برابری دارند.

علاوه بر این، نتایج نظرسنجی هفته گذشته نیویورک تایمز و کالج سینا نشان می دهد که دونالد ترامپ در میان رای دهندگان احتمالی در ایالت های رقابتی آریزونا، جورجیا و کارولینای شمالی از کامالا هریس پیشی گرفته است.

این سه ایالت جزو هفت ایالت کلیدی آمریکا هستند که نقش تعیین کننده ای در انتخابات ریاست جمهوری 2024 خواهند داشت.

علاوه بر این، نتایج نظرسنجی‌های جدید رویترز/ایپسوس نشان می‌دهد که کامالا هریس با 47 درصد از دونالد ترامپ با 40 درصد در رقابت برای پیروزی در انتخابات 5 نوامبر پیشتاز است.

در حالی که نتایج نظرسنجی های ملی سیگنال های مهمی در مورد نظرات رای دهندگان ارائه می دهد، نتایج کالج الکترال در هر ایالت برنده را تعیین می کند، و نتایج انتخابات در ایالت های نوسان نیز بسیار تعیین کننده است. در حال حاضر، نتایج نظرسنجی نشان می دهد که هریس و ترامپ در ایالت های رقابتی گردن و گردن هستند.

انتخابات ریاست جمهوری آمریکا پنجم نوامبر برگزار می شود.

فواره:
نما نیوز

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=381179

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.