افزونه پارسی دیت را نصب کنید Tuesday, 24 September , 2024
0

ترامپ دستور پرداخت 83 میلیون دلار به نویسنده را صادر کرد

  • کد خبر : 188564
ترامپ دستور پرداخت 83 میلیون دلار به نویسنده را صادر کرد

به گزارش بازار، دادگاه نیویورک دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به پرداخت ۸۳.۳ میلیون دلار به «جین کارول» نویسنده صنعت مد محکوم کرد. این غرامت پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ کارول را “دروغگو” خواند، پس از آنکه نویسنده او را به سوء استفاده جنسی متهم کرد. وکلای کارول گفته اند […]

به گزارش بازار، دادگاه نیویورک دونالد ترامپ، رئیس جمهور سابق آمریکا را به پرداخت ۸۳.۳ میلیون دلار به «جین کارول» نویسنده صنعت مد محکوم کرد.

این غرامت پس از آن صورت گرفت که دونالد ترامپ کارول را “دروغگو” خواند، پس از آنکه نویسنده او را به سوء استفاده جنسی متهم کرد.

وکلای کارول گفته اند که ادعای دونالد ترامپ به اعتبار او لطمه زده است. دادگاه اعلام کرد که ترامپ باید 65 میلیون دلار به عنوان غرامت تنبیهی، 11 میلیون دلار به عنوان خسارت به شهرت و 7.3 میلیون دلار خسارت دیگر به کارول بپردازد.

منابع روزنامه نگاری گفته اند که دونالد ترامپ پیش از پایان سخنرانی نهایی وکیل مدافع شاکی، جلسه دادگاه را «عصبانی» ترک کرد.

این دومین باری است که ترامپ به کارول محکوم می شود. ترامپ سال گذشته به دلیل افترا در پرونده دیگری به پرداخت 5 میلیون دلار به کارول محکوم شد.

ستاد انتخاباتی دونالد ترامپ در بیانیه ای دادگاه جدید را «سلاحی سیاسی» در دست رقبای حزب رقیب، بدون ارائه شواهد یا استدلال خواند.

این حکم تنها چند روز پس از پیروزی دونالد ترامپ در انتخابات ایالتی نیوهمپشایر در مرحله درون حزبی انتخابات ریاست جمهوری 2024 آمریکا صادر شد.

این پرونده تنها یکی از پرونده های قضایی علیه دونالد ترامپ است. او ممکن است در یک مورد دیگر در روزهای آینده به دلیل آنچه که وی «کلاهبرداری از بانک‌ها، شرکت‌های بیمه و دیگران با دروغ گفتن در مورد ثروتش در صورت‌های مالی» توصیف می‌کند، به پرداخت حداقل ۲۵۰ میلیون دلار به ایالت نیویورک محکوم شود.

بر اساس حکم این دادگاه، او ممکن است از انجام تجارت در ایالتی که او را در تجارت املاک و مستغلات مشهور کرده است، منع شود.

در سال 2019، جین کارول، دونالد ترامپ را متهم کرد که در دهه 1990 به او تجاوز کرده است. این اتهام که در کتاب کارول به تفصیل شرح داده شده است، ابتدا به عنوان مقاله روزنامه منتشر شد.

ترامپ بعداً در دو بیانیه ادعای کارول را رد کرد. او ادعا می کند که جین کارول را نمی شناسد.

حدود 24 زن دونالد ترامپ را به آزار جنسی متهم کرده اند، اما پرونده کارول اولین موردی بود که به دادگاه رسید.

رفتار غیرمعمول دونالد ترامپ در دوران ریاست جمهوری اش بازار ادعاهای مختلف درباره او را به طرق مختلف داغ کرد، از جمله انتشار خاطرات شخصیت های مشهور.

کارول 79 ساله مدعی شد که ترامپ را در فروشگاه برگداف گودمن در نزدیکی برج ترامپ ملاقات کرده است. او مدعی شد که ترامپ در رختکن این فروشگاه به او حمله کرده است.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=188564

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.