افزونه پارسی دیت را نصب کنید Sunday, 20 October , 2024
3

ترامپ: جو بایدن با کودتا رقابت را کنار گذاشت

  • کد خبر : 312260
ترامپ: جو بایدن با کودتا رقابت را کنار گذاشت

به گزارش جمعه شب آیرین از «فاکس نیوز»، ترامپ در گفت و گو با این شبکه آمریکایی اظهار داشت: اگر فکرش را بکنید واقعا برای رئیس جمهور یک کودتا اتفاق افتاده است. او 14 میلیون رای آورد و یک سال کاندید شد و در نهایت پیروز شد و اخراج شد. آنها به بایدن گفتند استعفا […]

به گزارش جمعه شب آیرین از «فاکس نیوز»، ترامپ در گفت و گو با این شبکه آمریکایی اظهار داشت: اگر فکرش را بکنید واقعا برای رئیس جمهور یک کودتا اتفاق افتاده است. او 14 میلیون رای آورد و یک سال کاندید شد و در نهایت پیروز شد و اخراج شد. آنها به بایدن گفتند استعفا بده وگرنه او را مجبور به استعفا می کنیم. آنها به بایدن گفتند که شما می توانید راه آسان یا سخت را انتخاب کنید و او استعفا داد و آنها یک زن بودند. [کامالا هریس معاون رئیس جمهور آمریکا] او را به عنوان نامزد شکست خورده معرفی کردند.

به گزارش ایرناکامالا هریس معاون فعلی رئیس جمهور آمریکا با کسب حد نصاب وکلای انتخاباتی (نمایندگان) نامزد حزب دمکرات این کشور برای انتخابات 5 نوامبر 2024 (15 نوامبر 1403) شد.

یکی از مقامات حزب دموکرات ایالات متحده روز جمعه به وقت محلی اعلام کرد: کامالا هریس آرای کافی برای کسب نامزدی دموکرات ها برای ریاست جمهوری به دست آورد.

جیمی هریسون، رئیس شورای دموکرات، اعلام کرد که کامالا هریس، معاون رئیس جمهور این کشور، آرای کافی را از نمایندگان دموکرات برای کسب نامزدی این حزب برای انتخابات ریاست جمهوری کسب کرده است.

جو بایدن 81 ساله به عنوان چهل و ششمین رئیس جمهور آمریکا که در مناظره اخیرش با دونالد ترامپ رسوایی به پا کرد، سرانجام تحت فشار اعضای حزبش در 21 جولای 2024 برابر با 31 جولای 1403 انتخابات ریاست جمهوری جمهوری این کشور استعفا داد و از معاون رئیس جمهور، کامالا هریس حمایت کرد.

مدت کوتاهی پس از خروج بایدن از کمپین ریاست جمهوری 2024 آمریکا، کامالا هریس اظهار داشت که به دنبال نامزدی ریاست جمهوری آمریکا از طرف حزب دموکرات برای شکست دونالد ترامپ است.

پیش از این، شبکه خبری آمریکایی CNN اعلام کرده بود که نتایج نظرسنجی خود در 50 ایالت آمریکا نشان می دهد که برخلاف ادعای مایک جانسون، رئیس مجلس نمایندگان آمریکا، حضور کامالا هریس در انتخابات ریاست جمهوری سال 2024 به جای آن جو بایدن، رئیس جمهور فعلی، که از انتخابات کنار رفت، در 48 ایالت منع قانونی وجود ندارد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=312260

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.