افزونه پارسی دیت را نصب کنید Thursday, 19 September , 2024
0

ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 368622
ترافیک سنگین در محورهای هراز و چالوس – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

به گزارش خبرنگار مهر، سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های اصلی کشور به ویژه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی از ترافیک شدید و روان در محورهای استان خبر داد. جاده هراز و چالوس . در محور هراز تردد در رشته کوه اسک به لاریجان عادی است اما در […]

به گزارش خبرنگار مهر، سیدتیمور حسینی رئیس پلیس راه فراجا با اشاره به وضعیت ترافیکی جاده های اصلی کشور به ویژه در روزهای پایانی تعطیلات تابستانی از ترافیک شدید و روان در محورهای استان خبر داد. جاده هراز و چالوس . در محور هراز تردد در رشته کوه اسک به لاریجان عادی است اما در حوالی تونل سپاساد و پارک جنگلی آمل ترافیک سنگین و روان گزارش شده است. همچنین در محور چالوس ترافیک در محدوده پل زنگوله و سیاه بیشه پرحجم و در سایر نقاط این محور ترافیک روان است.

وی افزود: به جز محورهای هراز و چالوس سایر محورهای مواصلاتی کشور در وضعیت عادی و بدون مشکل هستند.

سردار حسینی به مسدود شدن محور چالوس در شب گذشته به دلیل احتمال آبگرفتگی و ریزش سنگ اشاره کرد و گفت: محور چالوس شب گذشته به دلیل شرایط بحرانی مسدود شده بود اما از ساعت 5 صبح امروز بازگشایی شده و تردد در محور چالوس این محور اکنون بدون مشکل کار می کند.

رئیس پلیس راه فراجا همچنین اعلام کرد: برای سهولت در تردد و افزایش امنیت تردد کامیون ها امروز در محور هراز از ساعت 12 الی 24 ممنوع است. این ممنوعیت شامل کامیون هایی که سوخت و مواد فاسد شدنی را حمل می کنند نمی شود. همچنین از ساعت 6 صبح روزهای جمعه و شنبه تردد کامیون ها در محور هراز تا ساعت 12 ممنوع است.

سردار حسینی در پایان با تاکید بر رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی و نکات ایمنی از رانندگان خواست به علائم راهنمایی و رانندگی توجه کنند و از عجله و عجله در هنگام رانندگی خودداری کنند.

همچنین توصیه می‌شود رانندگان شرایط جوی و جاده‌ای را در نظر داشته باشند و در صورت ایجاد شرایط خاص برای جلوگیری از تصادف با پلیس راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

سردار حسینی در پایان گفت: در صورت افزایش تردد در جاده های استان های شمالی محدودیت های ترافیکی جدیدی اعمال می شود که از طریق رسانه ها اعلام می شود.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=368622

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.