افزونه پارسی دیت را نصب کنید Monday, 21 October , 2024
3

ترافیک روان در پایانه مهران/برکت آماده بازگشت بازدیدکنندگان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

  • کد خبر : 331206
ترافیک روان در پایانه مهران/برکت آماده بازگشت بازدیدکنندگان – خبرگزاری مهر از ایران و جهان.

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: مرز مهران فعال ترین مرز اربعین حسینی است و همجواری با شهرهای زیارتی عراق این مرز را به یکی از مراکز مهم تردد زائران به ویژه در ایام اربعین تبدیل کرده است. از این رو توجه به این مرز بین بین المللی و زیرساخت پرونده را توسعه دهید مورد […]

خبرگزاری مهر – گروه استان ها: مرز مهران فعال ترین مرز اربعین حسینی است و همجواری با شهرهای زیارتی عراق این مرز را به یکی از مراکز مهم تردد زائران به ویژه در ایام اربعین تبدیل کرده است.

از این رو توجه به این مرز بین بین المللی و زیرساخت پرونده را توسعه دهید مورد نیاز در مهران توجه مسئولان مربوطه به این موضوع بسیار حائز اهمیت است.

شایان ذکر است در سال جاری با توجه به اینکه اکثر زائران و مسافرانی که قصد عزیمت به عراق را دارند از مرز مهران عبور می کنند، امکانات زیادی در این مکان وجود دارد. به عنوان نصب کانکس، ایجاد تانکر آب شستشو، استقرار برج های روشنایی، اجرا. آهنگ تجهیز ورودی و خروجی ها، نصب دکل های مخابراتی، حفاظ شیارها، پارکینگ هزار هکتاری، سنگفرش معابر، تامین ناوگان اتوبوسرانی برای زائران، حسینیه و مسجد، سرویس های بهداشتی، اماکن اسکان. ، مجهزترین بیمارستان و … .

در حال حاضر تردد در مرز مهران روان بوده و زائران نیز در حال بازگشت هستند در داخل کشور آغاز شده اند

از اول صفر تا کنون بیش از یک میلیون و 300 هزار نفر از مرز مهران تردد کرده اند.

توده هوای گرم در استان ایلام ادامه دارد

مجتبی میهن فداکار کارشناس هواشناسی استان ایلام بیان کرد: توده هوای گرم از یکشنبه 7 مرداد تا پایان روز چهارشنبه 10 مرداد ادامه دارد.

وی گفت: خطر گرمازدگی. بازدیدکنندگان اربعین حسینی، گروه های سنی حساس و صبور، افزایش مصرف آب و برق از عوارض خطرناک این سامانه است.

وی گفت: مراقب گرمازدگی باشید و از ورود زائران جلوگیری کنید دیگران تابش مستقیم نور خورشید، اقدامات مناسب برای اطمینان از عملکرد صحیح دستگاه های سرمایشی و برودتی در پایانه مرزی مهران، آمادگی برای حفظ و توزیع برق پایدار در پایانه مرزی، مدیریت بهینه مصرف آب و برق و هر نوع اقدام مناسب توصیه می شود. در صورت نیاز

فعالیت موکب ها پایانه مرزی مهران شنبه شب

گزارش تصویری از ترافیک بازدیدکنندگان. اربعین تای بعدازظهر شنبه در مرز مهران

گزارش تصویری از وضعیت خبرنگار مهر. ترمینال برکت در مهران

آخرین وضعیت قراردادها حمل و نقل برای انتقال زائران در مرز مهران

بازدید رئیس عملیات ستاد کل نیروهای مسلح از بیمارستان صحرایی سپاه

سردار سرتیپ «بهرام حسینی مطلق» معاون عملیات ستاد کل نیروهای مسلح ظهر امروز (۷ مرداد) به همراه فرمانده ارتش امیرالمومنین (ع) از بیمارستان صحرایی شهید مستقر در این شهر بازدید کرد. پایانه سلیمانی واقع در مرز بین المللی مهران به منظور ارائه خدمات به زائران حضرت اباعبدالله الحسین (ع).

آمادگی کامل برای آبرسانی به زائران اربعین در مسیر رفت و آمد

محمد محمدی مدیرکل آب و فاضلاب استان ایلام آمادگی کامل دارد بسته رفت و برگشت و مقدمات لازم برای آماده سازی تانکرها. تامین آباستقرار دیزل ژنراتور متحرک به دلیل آماده سازی در صورت قطعی های احتمالی برق، بررسی مشکلات، مطالعات فصل مخزن کمکی برای شهر. مهران و اربعین بازرسی حفاظتی ساخت دیوار و سیم خاردار هوشمند تامین سیستم دوربین مدار بسته مخازن و چاه. مهران و قرارگاه اربعین در شهرستان مهران و ترمینال برکت تاکید کرد.

وی گفت: تمامی سرویس های بهداشتی سیار و سرویس های بهداشتی به شبکه متصل هستند. جمع آوری کنید فاضلاب و پساب آن به تصفیه خانه فاضلاب متصل می شود. مهران منتقل می شود

ترمینال برکت آماده خدمت رسانی به زائران جهت انتقال آنان به نقاط مختلف کشور

مدیر کل راهداری و حمل و نقل یک مسیر استان ایلام گفت: همزمان با بازگشت زائران از اربعین حسینی پایانه برکت مرز مهران آماده خدمت رسانی به زائران نقاط مختلف کشور است.

سید زاهدین منبع شرق بیان کرد: با وجود برنامه ریزی های گسترده سازمان راهداری برای مدیریت حجم بالای مسافران، از روز گذشته تردد در پایانه افزایش چشمگیری داشته است. برکت ما بودیم

اضافه شد: ناوگان اتوبوسرانی مورد نیاز آنها در ترمینال پارک شده و آماده خدمت رسانی به بازدیدکنندگان هستند.

70 درصد ظرفیت پارکینگ مهران به پایان رسید

محمد سبحان حسنی معاون سیاسی امنیتی استاندار ایلام گفت: پارکینگ های دولتی اربعین 1 و 2 و پارکینگ های اختصاصی که در شهر مهران وجود دارد حدود 70 ظرفیت آنها تکمیل شده است.

و افزود: با وجود این میزان پارکینگ همچنان ظرفیت پارک خودروهای زائران وجود دارد.

نصب 9000 متر مربع سایبان در پایانه مرزی مهران و پارکینگ اربعین

حیدر ناصری سرپرست شهرداری مهران گفت: امسال سعی شده است سایبان های موقت جلوی موکب ها در پایانه مرزی و مسیر تردد زائران به سمت پایانه شهید سلیمانی و همچنین ایجاد سایبان های موقت در پارکینگ اربعین ایجاد شود. مقدار زیادی . دسته ای، شاهد تغییر در خدمات رسانی شهرداری مهران به زائران حسینی باشیم.

وی افزود: با توجه به گرمای هوا، توسعه پایانه مرزی و سایبان پارکینگ اربعین در دستور کار امسال قرار گرفته است و شهرداری مهران حدود 9 هزار متر مربع سایبان موقت برای رفاه حال مردم ایجاد کرد. زائران

بازگشت زائران به کشور

حسن بحران نیا استاندار ایلام گفت: تاکنون 25 درصد زائران پس از زیارت عتبات عالیات از مرز مهران وارد کشور شده اند. پشتیبانی می کند استراحت

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

تردد در پایانه مهران/برکت برای بازگشت بازدیدکنندگان آماده شد.

لینک کوتاه : https://iran360news.com/?p=331206

ثبت دیدگاه

مجموع دیدگاهها : 0در انتظار بررسی : 0انتشار یافته : 0
قوانین ارسال دیدگاه
  • دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط تیم مدیریت در وب منتشر خواهد شد.
  • پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • پیام هایی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط باشد منتشر نخواهد شد.